Jammer dat jij geen voldoende scoort met begrijpend lezen want ik heb het over de rol buiten het team ipv kwaliteiten.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is maar goed dat jij niet Zenden met Henry of Giggs gaat vergelijken anders had ik nog gedacht dat je er kijk op had
Waarom blijven proberen? Hij kiest toch altijd de kant van de minderheid.quote:
Een prutsvoetballer als Zenden zal nooit respect krijgen van goede voetballers die veel beter zijn dan hemquote:Op zondag 13 mei 2007 15:36 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen voldoende scoort met begrijpend lezen want ik heb het over de rol buiten het team ipv kwaliteiten.
![]()
Je zegt dus dat iedereen die kijk heeft op voetbal Mark en Bolo overschat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje kijk op voetbal heeft
Jammer voor 'm. Ik had 'm ook z'n afscheid van The KOP gegund.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:47 schreef stevengerrard het volgende:
Dudek was geblesseerd
Hij wil zelf weg omdat hij niet aan spelen toekomt.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:33 schreef DANILXL het volgende:
Gaat dudek weg dan?
nieuwe nickname, DAM?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:17 schreef DrDentz het volgende:
Dudek leuk nieuw keepertje voor Feyenoord. Kuyt kan ook wel verhuurd worden. Bakt er niet bijster veel van in Liverpool
omgquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:17 schreef DrDentz het volgende:
Dudek leuk nieuw keepertje voor Feyenoord. Kuyt kan ook wel verhuurd worden. Bakt er niet bijster veel van in Liverpool
Berbatov heeft 2 seizoenen geleden op het lijstje gedaan om gehaald te worden. Toen waren ze bij LFC niet echt overtuigd en was hij te duur. Jammer als je hem nu ziet voetballen maar eerst zien of hij daar volgend seizoen een vervolg aan kan gevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:15 schreef AminBen het volgende:
ergens heeft-ie wel gelijk natuurlijk. Spits die in officiele wedstrijden bij een topclub als basisspeler 1 op 4 loopt.. Liverpool had beter wat verder op de Rijn gekeken voor Berbatov![]()
1 héquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:26 schreef DrDentz het volgende:
En 0 goals in de Champions League terwijl ze in de finale staan
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:17 schreef DrDentz het volgende:
Kuyt kan ook wel verhuurd worden. Bakt er niet bijster veel van in Liverpool
Benitez had de hoop dat er met de inbreng van Kewell meer ruimte achter Maldini en Nesta zou komen maar Kuyt was na 75 min ook gewoon op en LFC had gewoon niemand in het centrum om eventuele voorzetten erin te koppen aangezien Kuyt vaak de bal richting zijkant zelf verstuurde.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een ongelofelijke laffaard is die Benitez. Jammer, jammer, jammer. Ik was voor LFC, maar toen hij een kwartier voor tijd met een 0-1 achterstand nog steeds maar met één spits speelde, kon ik er niet zo meer mee zitten dat hij de CL niet won. Voor de club en de (meeste) spelers vond ik het erg jammer.
Kewell was fit voor de laatste minuten en ik vond het een begrijpelijke wissel. Kewell is de gevaarlijkste speler aan de linker zijde en Zenden en JAR waren gewoon gigantisch slecht. Kewell had alleen niet zoveel moeten zeiken maar gewoon lekker moeten ballen en acties maken wat hij zo goed kan!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:40 schreef egoTRON het volgende:
Crouch had er idd veel eerder ingezet moeten worden. Plus dat het voor mij onbegrijpelijk is om een speler in te brengen (Kewell) die de laatste tijd bijna niets heeft gespeeld; en dus weinig ritme heeft. Maar wat stevengerrard zegt, de opties zijn niet eindeloos op links.
Goed nieuws.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:04 schreef stevengerrard het volgende:
Mark Gonzalez is set to leave Liverpool for Real Betis after one season at the club.
Rafa Benitez today confirmed the two sides had "almost" reached an agreement over the Chilean winger.
Bolo Zenden, whose contract expires in the summer, has also been told he can talk to other clubs.
Benitez said: "I was talking with him before and I said he could talk with other teams. He knows the situation.
"It's clear some players will leave. We almost have an agreement with Real Betis for Mark Gonzalez."
2 spelers die in mijn ogen weg mogen, dit betekent wel dat er een nieuwe linker middenvelder bijkomt en dat Kewell ws wel kan blijven
inderdaad goed nieuwsquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:04 schreef stevengerrard het volgende:
Mark Gonzalez is set to leave Liverpool for Real Betis after one season at the club.
Rafa Benitez today confirmed the two sides had "almost" reached an agreement over the Chilean winger.
Bolo Zenden, whose contract expires in the summer, has also been told he can talk to other clubs.
Benitez said: "I was talking with him before and I said he could talk with other teams. He knows the situation.
"It's clear some players will leave. We almost have an agreement with Real Betis for Mark Gonzalez."
2 spelers die in mijn ogen weg mogen, dit betekent wel dat er een nieuwe linker middenvelder bijkomt en dat Kewell ws wel kan blijven
Tot dusver had-ie ook niet echt heel erg veel pegels om de gok van een >15M pound speler te wagen ...quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:31 schreef stevengerrard het volgende:
Na 3 seizoen snapt Benitez ook eindelijk de transfer markt
Speaking of which: Zenden wasn't the only defective Dutchman on the pitch. Dirk Kuyt is simply not a Champions League class player, nor an improvement on the people he replaced. He may be more disciplined than Milan Baros - a trait that will always endear him to a technocrat like Benitez - but his touch and finishing is equally shoddy, and he doesn't have the pace of Djibril Cissé.quote:
Dat blijft idd eeuwig zonde!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:04 schreef stevengerrard het volgende:
dat is niet waar Doc you'll know it...Hij had de killer spits al in huis al gaf hij die nooit de plek en vertrouwen die hij nodig had
Ik zie de relevantie met zijn kwaliteiten niet?quote:
quote:en hij krijgt veel ruimte door de actie's om hem heen
quote:
Ach ja wij hebben te minste nog een reden om zo'n bus te makenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Eerst die officiele website en nu dit
![]()
Eto'o geeft zijn teamgenoten een schop in de rug zie Kameroen en Barca.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:12 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie met zijn kwaliteiten niet?
Een goede spits is meestal een egoistische klootzak *zie RvN, Henry, Adriano
[..]
wat wil je hiermee zeggen..De beste man heeft eens vanaf de middenlijn een solo ingezet waarbij hij constant door 4 man omringd/achtervolgd werd en nog bereikte hij het strafschop gebied en scoorde hij.
Hij speelt in een goed team, dat doet niets af aan zijn kwaliteiten.
Hij kon ook niets laten zien in 14 minutenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:50 schreef twi het volgende:
Iedereen zegt dat Benitez laf was door zo lang te wachten met Crouch, maar wat Crouch liet zien vond ik nou niet echt geweldig.
pff wat een gelul, barca staat vaak genoeg 90min lang op een muur in te beuken, denk dat jij maar weinig spaans voetbal ziet??En wat betreft schoppen krijgen ze ook genoeg de spitsen in spanje,, Ronaldo zei het ook al eens, ik krijg gewoon 90min lang allemaal tikken en schoppen... echt afzien voor die gasten..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:16 schreef mcyodogg het volgende:
IK zie Eto'o niet slagen in Engeland. In Spanje voetballen de tegenstanders, krijgt hij de ruimte om zijn kwaliteiten ten volle te benutten met zijn snelheid en dynamiek. In Engeland zijn er veel meer teams die de bus voor de goal parkeren, en als hij te dichtbij komt, een flinke schop krijgt.
ROFLMAOquote:Op zondag 27 mei 2007 20:14 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IG1Ai6t35CE
![]()
Eensquote:
Vergane glorie heb ik het idee...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:08 schreef Smeich het volgende:
Kewell
Wie wordt het nou?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:32 schreef stevengerrard het volgende:
Liverpool boss Rafael Benitez wants to make £12m Valencia winger David Silva his first summer signing.
Liverpool hope this week to make Lyon midfielder Florent Malouda their first signing
Waar zie jij dit allemaal?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:32 schreef stevengerrard het volgende:
wel lekkere namen die de zijkanten wel een boost kunnen geven
Liverpool boss Rafael Benitez wants to make £12m Valencia winger David Silva his first summer signing.
The Reds are ready to offer Djibril Cisse in part-exchange for Benfica winger Simao Sabrosa.
Liverpool hope this week to make Lyon midfielder Florent Malouda their first signing
Ze gaan samen aan de tafel zitten en dan word er afgeteld van 10 naar 1 en dan word er een wedstrijdje van gemaakt.quote:
verschillende sites, lfc pagina, netwerk rondom Liverpool stad. Verscheidende wegen. Maar dit is van de BBCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |