quote:
Niet tegelijkertijd maar het zijn 250 verschillende IP adressen vandaag. (Gister ook 250 in totaal, dus zal vandaag waarschijnlijk alleen maar meer zijnquote:
Curling met kattenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
6/7 kilo ofzo?
En verplaatsen gaat makkelijk: je schuift hem gewoon over de gladde vloer...![]()
En dan vind ik mijn kater zwaar...quote:
SWEEEEEEEPquote:
Hé, GWS, is dat een trouwjurk in je ava?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
dit is nog erger dan BB ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:21 schreef Poesch het volgende:
Ik zit al tijden aan de cam gekluisterd! Het is een ware soap![]()
Ja, de mijne. Ik ben bijna een maand geleden getrouwd en dit exemplaar is door mijn moeder gemaakt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hé, GWS, is dat een trouwjurk in je ava?
Ziet mooi uit! En gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja, de mijne. Ik ben bijna een maand geleden getrouwd en dit exemplaar is door mijn moeder gemaakt.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja, de mijne. Ik ben bijna een maand geleden getrouwd en dit exemplaar is door mijn moeder gemaakt.
Maar wel beterquote:
Je hebt niks gemist, hoorquote:
ach, dat beestje heeft geen schijn van kansquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:59 schreef Logician het volgende:
ik heb matisse er net uit moeten gooien, hij viel zomaar naina aan
ZOu zomaar kunnen...! Ik vind haar zo onrustig...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Zou me niets verbazen dat juist nu iedereen verwacht dat de kittens morgen/overmorgen komen, Naina vannacht zo ineens zonder problemen gaat bevallen. Terwijl heel Fok slaapt![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:11 schreef Logician het volgende:
even kijken wat ze nu weer doet, ze is aan het krabben aan de doos
Laat het persen beginnenquote:
Pffff.....ik ga maar weer ff buiten zitten, smelt hier weg!quote:
quote:
quote:
A.s. vaders die hun vrouw slaan, gaan eruit!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:16 schreef Logician het volgende:
matisse loopt aan de andere kant van de deur te mirrrrrriiaaaauwwrrrrrrrrrén
Om 11 uur de eerste, wedden?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:21 schreef Logician het volgende:
ze is echt heel onrustig idd ...
Eigen schuld, moet ze maar niet op een Pritstift gaan zittenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:29 schreef Logician het volgende:
DM whahahaha kom maar op, die gremlins zitten vastgelijmd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |