Is ook goed, dan ben ik wel terugquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:42 schreef Cess het volgende:
Morgenavond 7 uur![]()
Wat een mooi stelletje is het samen!
(En wat een bakbeest is Matisse)
Er kan direct via de stream gekeken worden maar als iedereen dat doet smelt Logician's laptop en loopt de lijn vol, vandaar de slideshow. Volgens mij keken er gisteren 200 mensen op gegeven moment, da's best wel wat.quote:
ze is wel een kleintje vergeleken met hem he?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:51 schreef Logician het volgende:
was ik weer!wat ligt matisse charmant voor de cam!
quote:
Niet tegelijkertijd maar het zijn 250 verschillende IP adressen vandaag. (Gister ook 250 in totaal, dus zal vandaag waarschijnlijk alleen maar meer zijnquote:
Curling met kattenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
6/7 kilo ofzo?
En verplaatsen gaat makkelijk: je schuift hem gewoon over de gladde vloer...![]()
En dan vind ik mijn kater zwaar...quote:
SWEEEEEEEPquote:
Hé, GWS, is dat een trouwjurk in je ava?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
dit is nog erger dan BB ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:21 schreef Poesch het volgende:
Ik zit al tijden aan de cam gekluisterd! Het is een ware soap![]()
Ja, de mijne. Ik ben bijna een maand geleden getrouwd en dit exemplaar is door mijn moeder gemaakt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hé, GWS, is dat een trouwjurk in je ava?
Ziet mooi uit! En gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja, de mijne. Ik ben bijna een maand geleden getrouwd en dit exemplaar is door mijn moeder gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |