quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Waarom bel je niet even naar een huisartsenpraktijk en vraag je daar naar telefoonnummers van vrouwelijke huisartsen in de buurt.
Dat lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Waarom bel je niet even naar een huisartsenpraktijk en vraag je daar naar telefoonnummers van vrouwelijke huisartsen in de buurt.
quote:Op zondag 29 april 2007 20:17 schreef Queen_Jane_Approximately het volgende:
Iedereen wil wel een vrouwelijke huisarts.
En dat heeft weer niets te maken met man of vrouw zijn. De huisartsenpraktijk waar ik 2 maanden meeliep had een zakelijke vrouw en een man die heel empathisch was. Mensen die wilden 'praten' maakten dan ook het liefst een afspraak met de man en niet met de vrouw.quote:Op maandag 30 april 2007 00:43 schreef octopussy het volgende:
Een zakelijke huisarts zonder empathie is echt een nono wat mij betreft. Ik denk dat je een huisarts moet kiezen die bij je past. Dat is helaas niet zo gemakkelijk.
Wat is erquote:Op maandag 30 april 2007 15:42 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn vrouwelijke ex-huisarts (ik verhuisde) was altijd heel empathisch en noemde me ook altijd "Meis."
"Wat kan ik voor je doen meis?" "Je wordt een echte dame meis"
En dan niet weten hoe lang je moet herstellen na een blinde darm operatie voordat je weer mag sporten (moest ze navragen bij een collega).
Nu heb ik een man, maar ik ben er nog niet geweest, dus to be continued
gewoon even langsgaan of bellenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef Syrena het volgende:
Ik ben nog steeds bij de huisartsenpraktijk die 10 km verderop ligt (nl. in het dorp van mijn ouders).
En het ergste is dat naast mijn flat een huisartsenpraktijk ligt. Ik kan er heen kruipen als 't moet.
En te lam om over te stappenof lam, hoe stap je over? Moet ik eerst hier vragen of ze me kunnen "hebben"/"inschrijven" en als dat ja is, 10 km verderop laten uitschrijven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |