abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48786904
Ik zoek een nieuwe huisarts omgeving Amstelveen/Amsterdam. Ik wil echter graag een vrouwelijke huisarts (vind ik nu eenmaal fijner). Ik heb op internet gezocht, maar kan niet specifiek vrouwelijke huisartsen vinden. Weet iemand misschien nog een goede vrouwelijke huisarts omgeving A'dam/Amstelveen?
pi_48810704
Iemand?
pi_48810738
Waarom bel je niet even naar een huisartsenpraktijk en vraag je daar naar telefoonnummers van vrouwelijke huisartsen in de buurt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48811976
Landelijke Huisartsen Vereniging proberen?
pi_48813486
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Waarom bel je niet even naar een huisartsenpraktijk en vraag je daar naar telefoonnummers van vrouwelijke huisartsen in de buurt.
pi_48838073
Kom je wekelijks met anusschimmel bij de huisarts dan ofzo?
pi_48841051
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Dat lijkt me een goed plan.

Maar ik snap ook niet zo waarom iemand persé een vrouwelijke huisarts wil. OK je wilt geen griezel, daar kan ik wel inkomen, maar daar kan je natuurlijk op selecteren.
Wat anders ook nog een idee is, ga naar een groepspraktijk waar ook vrouwelijke artsen zijn. Als er dan een keer een onderzoekje moet gebeuren waarbij je liever een vrouw hebt kan je gewoon om een van de collega's vragen. Zo werkt het bij mijn huisarts wel in ieder geval.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48844934
-edit: doe normaal

[ Bericht 85% gewijzigd door Mylene op 29-04-2007 19:20:42 ]
pi_48845913
CZ zorgatlas

Kun je alle huisartsen (inclusief geslacht) op vinden!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 29 april 2007 @ 20:17:01 #10
148399 Queen_Jane_Approximately
Won't you come see me
pi_48847540
Iedereen wil wel een vrouwelijke huisarts .
You are sick of yourself and all of your creations
pi_48847627
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:17 schreef Queen_Jane_Approximately het volgende:
Iedereen wil wel een vrouwelijke huisarts .
.
pi_48852429
Ja en toch heb ik ook liever een vrouwelijke huisarts. Ik heb soms het idee dat je door (oudere) mannelijke huisartsen totaal niet serieus wordt genomen, zeker niet als het om gevoelige zaken gaat.

Aan de andere kant heb ik ook een vrouwelijke huisarts gehad die echt hufterig was
pi_48853931
Dat zit tussen je oren. Dat je je niet serieus genomen voelt worden komt gewoon omdat mannen zich niet laten meeslepen door de emoties. Die kijken er puur zakelijk tegenaan. Je gaat dan al naar de huisarts toe met de verwachting een bepaald antwoord te horen. Wanneer je dat antwoord niet krijgt vind je diegene hufterig / niet serieus genomen. Daarvoor moet je niet naar de huisarts, daar zijn andere mensen goed voor.

Als er iets mis is met je lichaam moet je naar een huisarts of wie dan ook. of dit nou een man of vrouw is moet er niet toe doen.
Fingerspitzgefühl
pi_48855542
Haha, nou jij bent nou precies het type man wat ik bedoel.
Ja, natuurlijk zit het tussen mijn oren. Dat maakt het nog niet minder belangrijk in de overweging om een huisarts te kiezen.
Als je huisarts bent moet je kunnen luisteren. Emoties zijn net zo belangrijk als bloeduitslagen imho.
Een zakelijke huisarts zonder empathie is echt een nono wat mij betreft. Ik denk dat je een huisarts moet kiezen die bij je past. Dat is helaas niet zo gemakkelijk.
pi_48863329
quote:
Op maandag 30 april 2007 00:43 schreef octopussy het volgende:
Een zakelijke huisarts zonder empathie is echt een nono wat mij betreft. Ik denk dat je een huisarts moet kiezen die bij je past. Dat is helaas niet zo gemakkelijk.
En dat heeft weer niets te maken met man of vrouw zijn. De huisartsenpraktijk waar ik 2 maanden meeliep had een zakelijke vrouw en een man die heel empathisch was. Mensen die wilden 'praten' maakten dan ook het liefst een afspraak met de man en niet met de vrouw.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Donald Duck held maandag 30 april 2007 @ 14:06:41 #16
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48863379
Kom toch op zeg. Huisarts is huisarts hoor. Doe niet zo bekrompen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48864545
Ik moest ook een keer naar me huisarts omdat ik nogal last van mijn ballen had nadat ik erin was getrapt. Was mijn eigen op vakantie had ik een chick, en er was ook nog een vrouwelijke "stagiaire" sta je daar met je broek op je enkels betast te worden en tegelijk bekeken. En toen wist ik waarom ze huisarts wilde worden.
pi_48864756
Mijn vrouwelijke ex-huisarts (ik verhuisde) was altijd heel empathisch en noemde me ook altijd "Meis."

"Wat kan ik voor je doen meis?" "Je wordt een echte dame meis"

En dan niet weten hoe lang je moet herstellen na een blinde darm operatie voordat je weer mag sporten (moest ze navragen bij een collega ).

Nu heb ik een man, maar ik ben er nog niet geweest, dus to be continued
pi_48865190
Ik las: "nu ben ik een man"
  Moderator maandag 30 april 2007 @ 16:48:46 #20
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48865723
Ik heb een vrouwelijke
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_48865783
Die van mij is onzijdig
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
  maandag 30 april 2007 @ 17:05:10 #22
83951 rashudo
project 2501
pi_48865969
Ik ben een man maar ik heb liever een vrouwelijke huisarts, vooral voor intieme zaken. Totaal geen idee waarom dat zo is, maar ik voel me in zo'n situatie meer op m'n gemak bij een vrouw dan bij een man. Ik wil eigenlijk helemaal niet dat een vent aan m'n zakie zit
Their eyes opaque.
pi_48982884
OK, als je er nog niet uit bent: Zoeken op www.independer.nl
Dan kun je op postcode zoeken en aangeven of je een man of vrouw wilt. Nice 'n handy!

Edit: zoek op huisarts vinden dus he.
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:39:11 #24
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_48983998
quote:
Op maandag 30 april 2007 15:42 schreef Ingridh007 het volgende:

Nu heb ik een man,
Nu moet je niet meer naar de dokter?
pi_49021127
Ik heb nu een man als huisarts.

Ik verhuisde en viel toen buiten het postcode gebied oid.
Dus moest ik een nieuwe huisarts zoeken, de vrouw zat vol, dus ik heb de man

Maar ben nog niet ziek geweest.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:10:45 #26
177598 tbs-johny
oe la la la
pi_49021323
quote:
Op maandag 30 april 2007 15:42 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn vrouwelijke ex-huisarts (ik verhuisde) was altijd heel empathisch en noemde me ook altijd "Meis."

"Wat kan ik voor je doen meis?" "Je wordt een echte dame meis"

En dan niet weten hoe lang je moet herstellen na een blinde darm operatie voordat je weer mag sporten (moest ze navragen bij een collega ).

Nu heb ik een man, maar ik ben er nog niet geweest, dus to be continued
Wat is er aan dan dat ze dat na moest vragen, jij verwacht dat een arts ALLES moet weten ofzo..

Echt respectvol klink je niet iig.
pi_49021386
Ik ben nog steeds bij de huisartsenpraktijk die 10 km verderop ligt (nl. in het dorp van mijn ouders).
En het ergste is dat naast mijn flat een huisartsenpraktijk ligt. Ik kan er heen kruipen als 't moet.

En te lam om over te stappen of lam, hoe stap je over? Moet ik eerst hier vragen of ze me kunnen "hebben"/"inschrijven" en als dat ja is, 10 km verderop laten uitschrijven?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:13:13 #28
177598 tbs-johny
oe la la la
pi_49021423
hoe anders?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:22:45 #29
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_49021822
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:12 schreef Syrena het volgende:
Ik ben nog steeds bij de huisartsenpraktijk die 10 km verderop ligt (nl. in het dorp van mijn ouders).
En het ergste is dat naast mijn flat een huisartsenpraktijk ligt. Ik kan er heen kruipen als 't moet.

En te lam om over te stappen of lam, hoe stap je over? Moet ik eerst hier vragen of ze me kunnen "hebben"/"inschrijven" en als dat ja is, 10 km verderop laten uitschrijven?
gewoon even langsgaan of bellen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_49022317
M'n huidige en vorige huisarts waren/zijn allebei mannen en kei tof. Daarvoor had ik me toch een KUTWIJF van een huisarts dat houd je niet voor mogelijk. Ook totaal geen kennis van zaken en zo verder, ik heb o.a. een nierontsteking aan haar te danken omdat zij me niet geloofde dat ik een blaasontsteking had.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:49:28 #31
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_49024923
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:05 schreef Ingridh007 het volgende:

Maar ben nog niet ziek geweest.
Houden zo meis!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: