rare smaak heb je toch, somsquote:Op maandag 30 april 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar is 'ie weer
Oohh wat een Beautiful Day![]()
Gisteren wel (gumball rally) vandaag niet zoveelquote:Op maandag 30 april 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig! nog bijzondere modellen gespot?
dronken ben ik niet , maar het draait wel een beejtequote:Op maandag 30 april 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar is 'ie weer
Oohh wat een Beautiful Day![]()
Areyoutalkingtome zie je ook objecten draaien? Mooi effect is dat als je goed dronken bent.
Vanaf het terras zag ik geen auto'squote:Op maandag 30 april 2007 19:57 schreef Toad het volgende:
Hahahaha hey areyoutalkingtome.
Talk, lekker nummer. Nou en Hans is ook weer blij - ik ook trouwens - met Make my day. Trouwens, wat voor modellen bedoelen we? Tijdens het kijken naar de auto's of op het terras?
Dit is laatste foto die ik gepost had, dus neem aan dat je deze bedoeltquote:Op maandag 30 april 2007 20:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik dacht dat ik ergens een Corvette van jou zag rose ?heb je die foto nog een keer?
Liep die slecht dan?quote:Op maandag 30 april 2007 20:17 schreef Toad het volgende:
Timberlake. Trouwens, loopt die kaartverkoop voor hem in de Arena nog steeds zo slecht?
Niet los gegaan, maar wel fijn feest gevierd vannacht in Utrecht en vanmiddag een beetje in Bussumquote:Op maandag 30 april 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Gisteravond heb ik ook niet zoveel gedaan. Naja, ik heb even de ramptoerist uitgehangen door te gaan kijken bij een grote brand in een sporthal. Grote brand in Groningen
Vandaag even hardgelopen en in de tuin gewerkt... Heb geen druppel drank gehad !![]()
Is Maricha wel los gegaan vanacht en vandaag?
lekker ijsquote:
Okay dan.quote:Op maandag 30 april 2007 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Niet los gegaan, maar wel fijn feest gevierd vannacht in Utrecht en vanmiddag een beetje in Bussum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |