quote:Op maandag 30 april 2007 17:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dit zijn mooie dagen voor ABBA en Queen, ja
't Is alleen jammer dat het altijd doods is hier als Martijn zijn eigen programma heeft (doordeweeks 4-6 uurquote:Op maandag 30 april 2007 19:01 schreef Toad het volgende:
Sirolf is voor me voor. Hey, ik vind het wel een goed plan wanneer Muijs ook van zich laat horen in dit topic.
Hehe das waar.quote:Op maandag 30 april 2007 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is alleen jammer dat het hier altijd doods is hier als Martijn zijn eigen programma heeft (doordeweeks 4-6 uur).
Ik heb een radiobitches-sticker naast m'n pc hangen.quote:Op maandag 30 april 2007 19:09 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe das waar.
Bij het bushokje wordt ik steeds herinnert aan Radiobitches.nl. Er is namelijk een sticker van Radiobitches op de lataarnpaal bij het bushokje geplakt. Dus ik wel 'ns kijken, maar de reportage van Maricha staat er nog niet op.
Tof man!quote:Op maandag 30 april 2007 18:57 schreef Toad het volgende:
Muijs en Maricha staan klaar voor MetMichiel.
jazeker fukcing aangeschooten en vebrantdquote:Op maandag 30 april 2007 19:29 schreef Maricha het volgende:
Hebben jullie een leuke koninginnedag gehad (en nacht?)
Taj Mahal is trouwens wel een erg mooi gebouw om te zien.quote:Op maandag 30 april 2007 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
Valt schoolwerk onder leuk?
Heb 2 dagen allerlei gebouwen geanalyseerd (Sydney opera house, Eiffeltoren, Taj Mahal), en we hebben donderdag een presentatie waar we nog veel voor moeten doen
Ik heb gisteren auto's gekeken, vanmorgen autootjes gezocht, vanmiddag op het terras gezetenquote:Op maandag 30 april 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Gisteravond heb ik ook niet zoveel gedaan. Naja, ik heb even de ramptoerist uitgehangen door te gaan kijken bij een grote brand in een sporthal. Grote brand in Groningen
Vandaag even hardgelopen en in de tuin gewerkt... Heb geen druppel drank gehad !![]()
Dat klinkt gezellig! nog bijzondere modellen gespot?quote:Op maandag 30 april 2007 19:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb gisteren auto's gekeken, vanmorgen autootjes gezocht, vanmiddag op het terras gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |