Wowquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Brainless is doorgedraaid door de dingen die hij zei. Hij kan zich wel vinden in de schietpartij in Amerika.
Bedanktquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:42 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat Clank aangeeft.
Nu gaat het over Virginia, die jongen die 32 onschuldige mensen heeft omgelegd.. Onder het mom van, alles heeft een reden![]()
Brian exit graag![]()
Maar die onderwijzer heeft een voorbeeldfunctie en Brian nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:43 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wow
Daar is een onderwijzer op een school al voor ontslagen .. en volgens mij gaf hij nog geeneens aan dat hij zich kon vinden in de dader.
Moet je misschien even tegen Brian zeggenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar die onderwijzer heeft een voorbeeldfunctie en Brian niet
Er kijken elke dag 300.000 mensen naar hem, dus hij heeft wel degelijk een voorbeeld-functie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:46 schreef Marrije het volgende:
Maar die onderwijzer heeft een voorbeeldfunctie en Brian niet
Ze is bang dat met die kinderen gebeurt wat haar ook is overkomen... Wat dat is weet ik niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:43 schreef Mika25 het volgende:
Sylvia is leuk met kinderen, vraag me af waarom ze zelf absoluut geen kinderen wilt hebben.
Ja en op de vraag hoe dat kan zegt Natas: 'Misschien van een klap....' zuchtquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:48 schreef product het volgende:
best heftig dat ik een oorbel kwijt ben, aldus calimero
Ja, ik vergeet ook nooit meer de avond dat Huub terug kwam in de villa. Hoe para hij toen werd... hij zei toen al dat hij als een geboeid man de villa zou verlaten! Dat hij er niets aan kon doen als een 'blackout' zou krijgen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:44 schreef Meganog het volgende:
Brian heeft het steeds over iemand die doordraait en dat er echt iemand gewond gaat raken.
Hij vergeet te zeggen dat hij degene is die dat gaat doen als het zover komt.
ik zat het te denken... en jij schrijft het..... SHE rulezzzzquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weer zo'n opvallend moment. Huub heeft dikke pret met de kinderen, paarden en het bezoek. Brian in z'n eeuwige klaagzang. 'n Klein verschil maar toch ........
Heb jij nog emmers over? Die van mij zijn allemaal vol en de wc-pot kan het niet meer verwerken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:49 schreef mazaru het volgende:
Wat zaten ze nou te lullen over stekker er uit?
Denken ze nou heus dat als hun twee vertrekken, de hele gouden kooi wordt stilgelegd?
Natasia en Brian maken me misselijk
Ondanks het aantal mensen dat kijkt vervult Brian mi geen voorbeeldfunctie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er kijken elke dag 300.000 mensen naar hem, dus hij heeft wel degelijk een voorbeeld-functie.
Ze heeft dat wel een keer tegen Huub gezegd. Sylvia ook trouwens.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:50 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, ik vergeet ook nooit meer de avond dat Huub terug kwam in de villa. Hoe para hij toen werd... hij zei toen al dat hij als een geboeid man de villa zou verlaten! Dat hij er niets aan kon doen als een 'blackout' zou krijgen.
Heb altijd het idee dat hij in zijn leven al paar keer zo'n blackout heeft gehad met de nodige gevolgen. Ook denk ik dat Natasia daar van op de hoogte is, want haar reactie op een para Brian is zó paniekerig.. alsof ze weet waar hij toe in staat is.
Een voorbeeld hoe het absoluut niet moet!quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ondanks het aantal mensen dat kijkt vervult Brian mi geen voorbeeldfunctie.
dat zie je toch zoquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:49 schreef U96 het volgende:
Heeft Natasia een Aboriginal achtergrond?
We zullen eens kijken hoe dit wordt neergezet in de tv-uitzending.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Een voorbeeld hoe het absoluut niet moet!![]()
12 jaar al weer, maar nederlands is vrij simpel ivt Fins omdat wij gewend zijn aan de vele naamvallen (meer dan in het Duitsquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:48 schreef demins het volgende:
Hoe lang ben je al in Nederland / spreek je al Nederlands?
Zal wel iets met zijn medicatie van doen hebben! Veel bij drinken...quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:52 schreef Wopper1 het volgende:
Wat zit Natasia nou steeds te zeuren over dat glaasje water. Brian is verdomme toch wel oud en ''wijs'' genoeg?
Nou ze liegt er nog steeds op los hoor ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:52 schreef koemleit het volgende:
Valt me trouwens op dat Natasia de laatste tijd goed bezig is, veel beter dan dat achterlijke wat ze in het begin deed .
misschien bedoeld ze mét pilletje ....quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:52 schreef Wopper1 het volgende:
Wat zit Natasia nou steeds te zeuren over dat glaasje water. Brian is verdomme toch wel oud en ''wijs'' genoeg?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:54 schreef Wopper1 het volgende:
Melissa is binnen..
We zitten hier niet op Geenstijlquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
12 jaar al weer, maar nederlands is vrij simpel ivt Fins omdat wij gewend zijn aan de vele naamvallen (meer dan in het Duits
Heb je een leuke vakantie gehad??quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:52 schreef koemleit het volgende:
Valt me trouwens op dat Natasia de laatste tijd goed bezig is, veel beter dan dat achterlijke wat ze in het begin deed .
Fathips bedoel je?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:57 schreef blomst het volgende:
Hotlips is er weer helemaal op gekleed.
[afbeelding]
Het staat haar beter als dat misdienaars-outfitje van laatst.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:57 schreef blomst het volgende:
Hotlips is er weer helemaal op gekleed.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |