Haar man ook al? Dacht dat dat Desiree was...quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:24 schreef Anderkeertje het volgende:
Die is in anderhalf jaar tijd haar man, vader en opa kwijtgeraakt![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:25 schreef Meganog het volgende:
Brian: "Ik heb fysieke pijn maar mijn hart bloedt"
Dan heb ik de verkeerde voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Haar man ook al? Dacht dat dat Desiree was...
Of z`n disrespect naar vrouwen, wat ik erger vindt dan wat meubilair mollen. Maar in z`n omgeving zal het behandelen van vrouwen op die manier wel normaal zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:27 schreef Meganog het volgende:
Brian heeft het niet over de vernielingen die hij heeft aangericht.
Ik weet het niet zeker maar was gisteren niet de dag dat haar man x jaar geleden overleed?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:23 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Hij wil ook meester worden.
met de zus van Syl gaat het wel wat beter zegt ze nu..................wat was er dan met haar?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian heeft het weer over het trapje van Nena...........
Nena, ik hou van je !![]()
![]()
Dat spugen in het gezicht van Amanda was gewoon te smerig en te laag.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Of z`n disrespect naar vrouwen, wat ik erger vindt dan wat meubilair mollen. Maar in z`n omgeving zal het behandelen van vrouwen op die manier wel normaal zijn.
Dacht ik alquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:28 schreef Anderkeertje het volgende:
Dan heb ik de verkeerde voor
Bloed, van binnen....nog effe en dan bloeden ze van buiten whahahaquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:28 schreef Meganog het volgende:
Brian voelt zich machteloos, hij voelt zich gebroken en hij bloedt van binnen.
Nee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:33 schreef farceman het volgende:
Heeft hij al zijn excuses aangeboden voor het spugen?
Dat je er nog naar kunt luisteren ....quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:32 schreef Meganog het volgende:
Ongelooflijk dat structurele zelfmedelijden van Brian...
En dat gezever van die vuile rat. Ik ga ff naar E-bay. ik heb geen emmers meer in huis om mijn maaginhoud in te ledigenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat spugen in het gezicht van Amanda was gewoon te smerig en te laag.
Verbrijsde!quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brainless had hij een verbrijzelde voethuid.![]()
Hij is op dreefquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:36 schreef Joss-NL het volgende:
Brainless: "Niemand doet dit weer meer kunnen doorstaan."
Vorig jaar is mijn auto nog verbrijst voor mijn deur.Ik zat er niet eens in.quote:
Alles heeft een reden ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:39 schreef mootie het volgende:
Kan Natasja niet even lekker oppleuren?
Respect ! Ik heb daar zelfs als autochtoon nog moeite meequote:Op vrijdag 27 april 2007 18:38 schreef Mika25 het volgende:
Als allochtoon zijnde ben ik best wel trots op m`n kennis van de Nederlandse taal als ik Brainless hoor praten
Wat zegt hij allemaal ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:40 schreef Wopper1 het volgende:
Wat een vreselijk eenzijdig geleuter van Nicolaas en Brian.
Nicolaas is echt verkeerd bezig nu.
Dat meen je niet ???quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:41 schreef happyme28 het volgende:
Goed plan van Nico voor Brian: Nodig iemand uit die Huub voor je in elkaar timmert. Er is veel mogelijk binnen de regels![]()
Wat Clank aangeeft.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:41 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wat zegt hij allemaal ?
Ik heb uit frustratie al een tijd geleden besloten om niet meer naar Natasia of Brian te luisteren.
Nicolaas weet heel goed hoe hij sneaky iemand nog meer loco kan maken...quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:41 schreef Clank het volgende:
Niicolaas kletst nu mooi met Brian mee.. hij geeft hem zelfs de tip om een met cp's een vriend uit te nodigen die Huub dan ff inelkaar kan slaan. Valt binnen de regels zegt Nicolaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |