Zodra brian mans genoeg is om te gaan praten.. hebben ze diezelfde avond sexquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:06 schreef Desii het volgende:
[..]
dat is geen verhaallijn.... nog 1 misschien 2 dagen en het is weer feest tussen die 2
welja ff een hele kleine pauze kan geen kwaadquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zodra brian mans genoeg is om te gaan praten.. hebben ze diezelfde avond sex
Dat zou te erg zijn.......................waar zit die aantrekkingskracht van die vent dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zodra brian mans genoeg is om te gaan praten.. hebben ze diezelfde avond sex
foutje is al verholpenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik kan je pm niet lezen, ligt dat aan mij?
het gaat meer om die dommigheid van die vrouwquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:09 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Dat zou te erg zijn.......................waar zit die aantrekkingskracht van die vent dan?
en gaat brian dan huubs spuug uit haar vaginaquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:09 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
welja ff een hele kleine pauze kan geen kwaad
make up sex is the best!
Smeerpijpquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:10 schreef itsme het volgende:
[..]
en gaat brian dan huubs spuug uit haar vaginalikken?
De dommigheid om steeds op 'de verkeerde man' te vallen. Een veel voorkomend verschijnsel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:09 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
het gaat meer om die dommigheid van die vrouw
Eensch..quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:09 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
welja ff een hele kleine pauze kan geen kwaad
make up sex is the best!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:09 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ja helaas, dat heeft ze elke keer weer laten zien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:09 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ten eerste ruikt sylvia frisserquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:14 schreef Mika25 het volgende:
Die honden lopen Sylvia de hele dag achterna. Volgens mij is het "gescript" dat het de honden van Amanda zijn
Hopelijk WEL.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:15 schreef beequeen het volgende:
AmanDel ligt al klaar. Gewoon weer op haar eigen bed. Hopelijk wordt Brainless niet al te boos.
En tante Syl heeft het allemaal gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:16 schreef Meganog het volgende:
"Nou kijk, en hier heeft ome Huub vannacht tante Amanda gebeft"
Kan nooit lang durenquote:
Hoop doet leven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kan nooit lang duren![]()
Brian wil volgens mij niets liever dan Amanda weer 'doen' om zichzelf wijs te maken dat Amanda toch voor hem kiest...
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:20 schreef Mani89 het volgende:
En dit is nata ... AAAHH MAMAAA!~!!!!!!!
Hij wil ook meester worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:21 schreef AnTjUh het volgende:
huub is wel gek op kinderen is mij opgevallen
Wacht maar tot Jaap ze zietquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:21 schreef AnTjUh het volgende:
huub is wel gek op kinderen is mij opgevallen
zij had een beetje een inzinking na de dood van hun vaderquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:23 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Hij wil ook meester worden.
met de zus van Syl gaat het wel wat beter zegt ze nu..................wat was er dan met haar?
koetsjie koetsjie koooeeeee hihihihihhihiiiiiiquote:
Was dat ene uurtje zwemmen van Sylvia vandaag niet genoeg?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:22 schreef Marrije het volgende:
Huub gaat dus de kindjes vermaken in het zwembad. Toch raar dat Syl er niet bij komt.
Had te maken met de dood van hun vader geloof ik. Doet Syl goed dat ze er is!quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:23 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
met de zus van Syl gaat het wel wat beter zegt ze nu..................wat was er dan met haar?
Die is in anderhalf jaar tijd haar man, vader en opa kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:23 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Danxquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:24 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
zij had een beetje een inzinking na de dood van hun vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |