LOL... Dat stopte hem de vorige keer ook niet. Toen stond hij ook binnen een paar uurtjes al buiten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ie al weg wil gaan dan heeft ie toch gewoon de 24 uur af te wachten?
Ik heb TomTom. Kan ik mee kiezen de snelste weg van A naar B of de kortste. Iets voor Amanda?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:33 schreef blomst het volgende:
[..]
A gaat eerst nog B proberen te versieren.
Ik denk dat het niet zozeer is om mensen erin te houden maar meer om een bloederig handgemeen op de streams te vermijden. Dat zou controversieel zijn, maar niet iets waar zenders op zitten te wachten - zeker niet in minder vooruitstrevende landen dan Nederland. DGK is nu al randje, net nog goed balancerend denk ik, maar het moet niet veel verder gaan. Wij zijn wel wat gewend als reality-kijkers, maar Truus Telegraaflezer niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bescherming was. Als Huub wél te ver was gegaan, zouden ze er nog onderuit kunnen omdat de streamers niets hebben gezien. Dan zouden ze hem er dus toch nog in kunnen houden.
Misschien heeft ie daarvan geleerd, dat als ie zijn punt wil maken dat het oneerlijk is allemaal en zijn 10 k terug wil, dat ie beter ff kan wachten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Dat stopte hem de vorige keer ook niet. Toen stond hij ook binnen een paar uurtjes al buiten.
Als je vrijwillig opstapt ben je sowieso je 10k kwijt. Ook na 24 uur nog. Dus waarom zou je dan 24 uur wachten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien heeft ie daarvan geleerd, dat als ie zijn punt wil maken dat het oneerlijk is allemaal en zijn 10 k terug wil, dat ie beter ff kan wachten.
Nic zei dat ie zijn geld terug ging eisen omdat Tien zich niet aan de regels houdt, dan is het minste wat hij kan doen zich aan die 24 uur houden. Maar laten we wel wezen, ik hoop dat je gelijk hebt en hij er niet meer uit wil.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je vrijwillig opstapt ben je sowieso je 10k kwijt. Ook na 24 uur nog. Dus waarom zou je dan 24 uur wachten.
Ik vond het logisch de vorige keer dat Nicolaas gewoon meteen weg wilde. Dat had Bart ook moeten doen.
Ja, die dacht 10K neer te tellen voor een oneindig durend happyhour, sluiten ze opeens de tap afquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:41 schreef De_Moester het volgende:
sja met een limiet van 3 glazen alcohol is het helemaal niet meer te doen voor nicolaas in dgk![]()
Niet alleen voor Niels. Alleen als er daar flink gezopen wordt is het echt feest in de villa.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:41 schreef De_Moester het volgende:
sja met een limiet van 3 glazen alcohol is het helemaal niet meer te doen voor nicolaas in dgk![]()
Hij heeft al met haar op een jaap gelegen in het zwembad.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
Huub mijdt Amanda ook behoorlijk volgens mij. Of wil hij geen olie op het vuur gooien?
Nicolaas zegt zoveel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nic zei dat ie zijn geld terug ging eisen omdat Tien zich niet aan de regels houdt, dan is het minste wat hij kan doen zich aan die 24 uur houden. Maar laten we wel wezen, ik hoop dat je gelijk hebt en hij er niet meer uit wil.
Ik hoorde vanmiddag dat Huub het een beetje laf vond van Amanda dat ze vertelt dat ze nix met Huub had willen doen..............en er zijn er toch echt twee voor nodig zei Huub, zoals altijd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
Huub mijdt Amanda ook behoorlijk volgens mij. Of wil hij geen olie op het vuur gooien?
Kleine letter of hoofdletter, dat is het verschil.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij heeft al met haar op een jaap gelegen in het zwembad.
Dit is dodelijk in de laatste dagen vóór het betaald streamen. Nu die alcoholrestrictie van kracht is, gaat iedereen zich natuurlijk richten op afvallen en zo nu en dan wat pokeren. Yay.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet alleen voor Niels. Alleen als er daar flink gezopen wordt is het echt feest in de villa.![]()
Ik zie die beesten bijna nooit bij Amanda.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:46 schreef De_Moester het volgende:
ik begin te wennen aan die hondjes..vind ze eigenlijk wel lief zo![]()
Hij bleef alleen niet lang genoeg uit de lucht :-(quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:05 schreef markoootje het volgende:
[..]
Even een Opera browser opstarten. Dan naar de site van jaap gaan. Dan je rechtermuisknop indrukken. Dan krijg je een menuutje. Stel de refresh rate in op 2 seconden. Doe dit in 4 taps en dan een paar uur laten draaien....... niet doorvertellen he....
Zo is de site van Jaap vorige week ook uit de lucht gehaald.....en waar denk je dat Jaap dat hoge bezoekersaantal aan heeft te danken......
Volgens mij ging dat om die 50000 die hij had 'gewonnen'. Er werd toen opeens door TIEN bepaald dat hij het bedrag in 3 maandelijkse termijnen zou krijgen. Dat zou betekenen dat hij nog minimaal 3 maanden in het huis moest blijven. Daar had hij dus geen zin aan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nic zei dat ie zijn geld terug ging eisen omdat Tien zich niet aan de regels houdt, dan is het minste wat hij kan doen zich aan die 24 uur houden. Maar laten we wel wezen, ik hoop dat je gelijk hebt en hij er niet meer uit wil.
Nee, dat wat hij vanmorgen zei sloeg echt op zijn inleggeld, hij zei ook 10 k.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat om die 50000 die hij had 'gewonnen'. Er werd toen opeens door TIEN bepaald dat hij het bedrag in 3 maandelijkse termijnen zou krijgen. Dat zou betekenen dat hij nog minimaal 3 maanden in het huis moest blijven. Daar had hij dus geen zin aan.
Vanaf de eerste dag dat ze er in zit heeft ze dat steeds weer laten zien maar is er heeeeel misschien nu toch een puntje bereikt dat... Ach nee, wat lul ikquote:
Ik vind Amanda helemaal niet sneu, ze zit braaf aan haar huiswerkquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:49 schreef Ilmagnifico het volgende:
Ik vind Amanda wel een beetje sneu zo.......................doe Nena er ff een weekendje in..................loopt er zeker iemand morgen loco de poort uit.
of dreigt brian weer met 'zelfmoord' , de idiote aandachtstrekker..quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:49 schreef Ilmagnifico het volgende:
Ik vind Amanda wel een beetje sneu zo.......................doe Nena er ff een weekendje in..................loopt er zeker iemand morgen loco de poort uit.
Alleen maar dreigen is laf.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:52 schreef De_Moester het volgende:
[..]
of dreigt brian weer met 'zelfmoord' , de idiote aandachtstrekker..
Mediageile aandachtstrekker....................en zeker weten een idioot.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:52 schreef De_Moester het volgende:
[..]
of dreigt brian weer met 'zelfmoord' , de idiote aandachtstrekker..
Natasiaquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:53 schreef Meganog het volgende:
Voor wie maakt Amanda zich zo onweerstaanbaar aantrekkelijk?
De hele week triomfantelijk iedereen van goede (helaas niet altijd goed te volgen) adviezen voorzien en dan zo door het lint gaan...quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:53 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Mediageile aandachtstrekker....................en zeker weten een idioot.
Die heeft zich laten kennen vanacht.
idd geen woorden maar daden!quote:
inderdaad lieve schat, je lult.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanaf de eerste dag dat ze er in zit heeft ze dat steeds weer laten zien maar is er heeeeel misschien nu toch een puntje bereikt dat... Ach nee, wat lul ik![]()
Dat zijn we gewend van die rat. Maar het heeft helemaal geen consequenties. Moet het dan als 'normaal' worden beschouwd?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
De hele week triomfantelijk iedereen van goede (helaas niet altijd goed te volgen) adviezen voorzien en dan zo door het lint gaan...
Ook leuk als je zijn moeder bent....................zien dat je zoon wel dood wil................of eigenlijk zou Netty blij moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zijn we gewend van die rat. Maar het heeft helemaal geen consequenties. Moet het dan als 'normaal' worden beschouwd?
ze kent hem. waarschijnlijk dreigde hij daar altijd mee, b.v als hij weer spruitjes moest eten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:57 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ook leuk als je zijn moeder bent....................zien dat je zoon wel dood wil................of eigenlijk zou Netty blij moeten zijn.
Zelfhaat, in een eigen wereldje met eigen logica leven, onbeheerste agressie, schijnbaar alles weer 'goed' een dagje later, ongezonde bezitterigheid.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zijn we gewend van die rat. Maar het heeft helemaal geen consequenties. Moet het dan als 'normaal' worden beschouwd?
Daarom snapte hij gisteren ook zo goed hoe Amanda nieuwe kleren bij haar moeder voor elkaar krijgt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:59 schreef itsme het volgende:
[..]
ze kent hem. waarschijnlijk dreigde hij daar altijd mee, b.v als hij weer spruitjes moest eten.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:56 schreef itsme het volgende:
[..]
inderdaad lieve schat, je lult.(hoop doet leven he
)
Waarom denk je dat ik nog steeds hier DGK volg. Ik wacht op de dag dat brian er uit gezet of weggestemd wordt.![]()
Kan dat dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:53 schreef Meganog het volgende:
Voor wie maakt Amanda zich zo onweerstaanbaar aantrekkelijk?
Gelukkig zijn er meer idioten/fanaten..............dat is voor mij echt de reden om te betalen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ik ook hoor, en als me dat 3,95 in de maand kost, die dag wil ik meemaken LIVE op de streams! (hopelijk geberurd dat dan 's avonds)
ik kan je pm niet lezen, ligt dat aan mij?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:59 schreef itsme het volgende:
[..]
ze kent hem. waarschijnlijk dreigde hij daar altijd mee, b.v als hij weer spruitjes moest eten.![]()
dat is geen verhaallijn.... nog 1 misschien 2 dagen en het is weer feest tussen die 2quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:05 schreef Ilmagnifico het volgende:
Denk ook niet dat Amanda zich uit het bed laat lullen.
Brian zal zelf er uit moeten en naast Natasia gaan kruipen................kan die verhaallijn weer geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |