AmanDel, dit ivm het weblog van Japio, neem ik aan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:55 schreef blomst het volgende:
Wie lacht er nu nog?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:56 schreef PumaStreamer het volgende:
[quote]Op vrijdag 27 april 2007 16:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoofdpersonen
Is eerder ook niets tegen gedaan
Er wordt niet 'echt' geslagen
Officiele definitie van slaan: (bron: http://nl.wiktionary.org/wiki/slaan)
1. een klap uitdelen; met de arm of een vastgehouden voorwerp een snelle, rakende beweging maken
hij sloeg hem met de vuist op de kin
2. het voorbrengen van geluid door ergens op te slaan
de klok heeft al vier uur geslagen
3. ergens plotseling mee beginnen
het paard sloeg op hol
Dat heeft Hubio vast niet gedaan op zijn kinnetje geslagen, en Japio is weer aan het liegen Teringkneus!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
AmanDel, dit ivm het weblog van Japio, neem ik aan.
Of ze weten niet van het bestaan van Wikipediaquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:57 schreef getl0st het volgende:
[..]Defenitie van slaan heeft een nieuwe betekenis gekregen in ogen van de redactie
Je krijgt het hier toch ook te lezen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:57 schreef mazaru het volgende:
Uit principe ga ik vanaf nu de site van Jaap boycotten.
Ik ook, we lezen het wel in de COS.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:57 schreef mazaru het volgende:
zo is dat dat scheelt weer 2 bezoekers(incl me)quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je krijgt het hier toch ook te lezen..
Juist, en dat scheelt weer wat hits op zijn site.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je krijgt het hier toch ook te lezen..
is er niemand die die site ff kan hacken??quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Juist, en dat scheelt weer wat hits op zijn site.
Ik word strontziek van dat geouwehoer van Jaap over die butsite van hem.
BOYCOT-TOPIC-KINGJAAPquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:57 schreef mazaru het volgende:
En dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:01 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
is er niemand die die site ff kan hacken??
Origineel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:01 schreef Nimory het volgende:
brain heeft inmiddels gedicht op zijn weblog geplaatst van Tupac Shakur..
Ik kijk altijd eerst waar de link heen gaat, voor ik ergens op klikquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:01 schreef AnTjUh het volgende:
Mislukt dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk altijd eerst waar de link heen gaat, voor ik ergens op klik
me tooquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:00 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
zo is dat dat scheelt weer 2 bezoekers(incl me)
Niet boycotten maar hacken!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:57 schreef mazaru het volgende:
Even een Opera browser opstarten. Dan naar de site van jaap gaan. Dan je rechtermuisknop indrukken. Dan krijg je een menuutje. Stel de refresh rate in op 2 seconden. Doe dit in 4 taps en dan een paar uur laten draaien....... niet doorvertellen he....quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:01 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ze moet eerst nog even een appartementje regelen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Kan Sylvia niet gewoon weggaan? Dat gezeur dag in dag uit gaat ook vervelen.
En dan loopt die naast zijn schoenen van trots over het aantal hitsquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:05 schreef markoootje het volgende:
[..]
Even een Opera browser opstarten. Dan naar de site van jaap gaan. Dan je rechtermuisknop indrukken. Dan krijg je een menuutje. Stel de refresh rate in op 2 seconden. Doe dit in 4 taps en dan een paar uur laten draaien....... niet doorvertellen he....
Zo is de site van Jaap vorige week ook uit de lucht gehaald.....
Voor mij mag ze ook de pleiterik maken, maar dan vrees ik toch voor de positie van Huub.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Zeurt ze over Barcelona of zeurt ze dat haar gevoel zegt dat ze betwer weg kan gaan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Inderdaad......quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan loopt die naast zijn schoenen van trots over het aantal hits![]()
als sylvia weggaat komt er iemand voor terugquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor mij mag ze ook de pleiterik maken, maar dan vrees ik toch voor de positie van Huub.
Ik weet dat je denkt dat Huub er niet uit mag, maar toch.
Pieter Baan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:07 schreef PumaStreamer het volgende:
Trouwens weet niet of iemand het al gezegd heeft, maar anyway mijn mening nog effe, het feit dat natasia en Braindead in een hotel hebben geslapen vanacht wijst voor mij maar uit op 1 antwoord per directe verwijdering uit de Villa, de regels waren dat als je er uit ging om wat voor reden dan ook je alles kwijt was,...nou ik vind brian zijn psychose niet genoeg reden om hem te vergeven dat die de kooi in kan,..daarbij psychose...misschien een tip voor DGK..zowiezo verwijderen en doorsturen naar ut riagg
Ze heeft nog wel een appartement in spanje dus dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze moet eerst nog even een appartementje regelen.
Hij heeft een pact met Jaap (geen idee of Jaap zich daar aan houdt natuurlijk). Amanda stemt Huub er denk ik niet meer uit... en ook Eric stemt Huub er nooit uit (omdat hij dan altijd de volgende is). Dus ik denk dat het risico nog wel mee valt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor mij mag ze ook de pleiterik maken, maar dan vrees ik toch voor de positie van Huub.
Ik weet dat je denkt dat Huub er niet uit mag, maar toch.
Kan er iemand voor terugkomen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:08 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
als sylvia weggaat komt er iemand voor terug
dus casten ze een pro-huub persoontje toch
en is ons Petertje ook blij.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan loopt die naast zijn schoenen van trots over het aantal hits![]()
Ze dachten ook dat Jaap dat was, maar dat pakte ook verkeerd uit (hoewel het nu wel begint te komen).quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:08 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Nico weg???quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:11 schreef brabander01 het volgende:
Alles gelezen, maar wat gaat er nu gebeuren , niks, nico'tje weg para brain weg huub terug naar lieke of gaat amanda weg en gaat para brain mee, of krijgen we het huwelijk van para-brain met zdhngmw ipv king kong japio
zo ver zijn alle nieuwe mensen sinds amandel pro BAN geweest, dus het zou tijd wordenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:08 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |