Dit is ook latijn. Bij nazoeken blijkt dat van jou ook gebruikt te worden, maar cardiovasculair is de algemene benaming en dit is de quiz voor algemene kennisquote:
sorry was ook neit boos bedoelt. Dacht dat : ( voor een zielig gezichtje was. En de vragensteller beslist, ook eens met de argumentatie van jou waarom het fout is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dit is ook latijn. Bij nazoeken blijkt dat van jou ook gebruikt te worden, maar cardiovasculair is de algemene benaming en dit is de quiz voor algemene kennis
Dat is aunt may in spidermanquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Even helpen:
[afbeelding]
Geen idee overigens...
Edit: Of is het uit Driving Miss Daisy?
Samen met Uncle Ben, geloof ik.quote:
En af!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Samen met Uncle Ben, geloof ik.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:42 schreef B.ertha het volgende:
ze belden op
Niet te moeilijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:45 schreef DiviFilius het volgende:
Sorry voor de vraag, ik vond hem wel leuk maar blijkbaar was ie te moeilijk..
Deze optie en ook platbranden en bombarderen kon niet, want als je je terug moest trekken dan had het geleken of je iets nog in handen zou hebben wat je in werkelijkheid niet meer in handen had...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:58 schreef Aitan het volgende:
Ik dacht door mensen op te hangen aan straatlantaarn dat hebben ze namelijk ook veel gedaan, zat ik er even ver naast.![]()
Ik denk dat als men iets terugveroverde de lijken wel van de lantaarns werden gehaaldquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze optie en ook platbranden en bombarderen kon niet, want als je je terug moest trekken dan had het geleken of je iets nog in handen zou hebben wat je in werkelijkheid niet meer in handen had...
Nu ik er over nadenk is dat bellen ook niet waterdicht. Berlijn was aardig gebombardeerd, hele wijken lagen plat en daar waren dus ook geen huizen meer, laat staan een telefoon. Hoe wist men dan of dat deel in eigen of vijandelijke handen was
nope...cabaretierquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:26 schreef Aitan het volgende:
[..]
Ik denk dat als men iets terugveroverde de lijken wel van de lantaarns werden gehaald
On Topic:
Waarschijnlijk een of andere pokerster...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |