Die "Stand totaal stad", is dat van alle niveau's in Assen? Dus met je AD?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef Misanthropist het volgende:Jump - Internix (actief sinds 11-04-2007)
Hoofdstad Assen
Status ondernemer 178 (Assistent-manager)
Status crimineel 28 (Nobody)
Status politiek 22
Vermogen (laatste ronde) ¤ 18.478.037
Omzet (laatste ronde) ¤ 14.190.057
Stand totaal niveau 6 (vermogen) 50
Stand totaal stad (vermogen) 31
Leuk gedaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef Misanthropist het volgende:
Even een leuk overzichtje [...]
zo is een uurtje over hebben dan ook wel weer
oh ja, Belgiëquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Die "Stand totaal stad", is dat van alle niveau's in Assen? Dus met je AD?
Hopelijk komt mijn kleine betaling ook snel aan, heb ik ook een AD
het was incidenteel en een flinke kutklusquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef Sandyman het volgende:
Leuke lijstjes Misanthropist, misschien zoiets doen na elke vrijdagupdate, of 1x in de 2 weken ofzo. Ik vind het wel grappig om te zien waar ik sta ten opzichte van de rest enzo! Leuk, leuk, leuk!
volgorde?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:03 schreef Jump het volgende:
Geen idee, maar ik zie dat die volgorde is veranderd? Ik dit mede door die pogingen die al geweest zijn?
waar kijken jullie dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:13 schreef Eronymus het volgende:
Klopt volgorde is veranderd omdat er enkele uitbraken mislukt zijn... Zo te zien staan degene waar nog geen uitbraakpoging is geweest nu bovenaan.
Sorry, niet iedereen kan het zien, tis van een clan.... crimeclanbangquote:
ah daar zit ik ook bijquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:30 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Sorry, niet iedereen kan het zien, tis van een clan.... crimeclanbang
onderwereld/Clans/Secret talks![]()
Daar hebben ze zo'n lijstje, als je vastzit in gevangenis dan kunnen andere lui proberen je te bevrijden...![]()
No problem, hadden we maar niet mee moeten doen, toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:33 schreef Jump het volgende:
Mijn excuses voor diegene die dankzij mij BO in het gevang zitten![]()
Daar heb je een punt. Een BO opzetten in je eentje op een kleine bank, met een crimi score van 28 en een auto met snelheid 50. Zou dat lukken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:32 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
No problem, hadden we maar niet mee moeten doen, toch?![]()
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:25 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hmm, alleen zit jij in niveau 1 en ben je meer dan een jaar bezig en zitten wij in niveau 5
Zie mijn eerdere uitleg over vernieuwing van mijn bedrijfsstructuurquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:25 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hmm, alleen zit jij in niveau 1 en ben je meer dan een jaar bezig en zitten wij in niveau 5
I knowquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:58 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere uitleg over vernieuwing van mijn bedrijfsstructuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |