is goed, kan ik ff sparenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:44 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Dan moet je wel wachten tot mijn BO klaar is (na de vrijdagupdate)
btw nog iemand met een ramauto voor een ramkraak GH?
16630 ari
(Juwelier) Vrij
() bas
(Porsche Carrera GT) 1 ronde(n) Gelijk
done op de wikiquote:Op maandag 30 april 2007 14:45 schreef Omkron het volgende:
Ik kan ook in de OP Omkron - HighWoerd
Ook in de OPquote:
Ik denk niet dat het door die BO komt, ik zit namelijk niet vast en deed wel met Jump meequote:Op woensdag 2 mei 2007 10:00 schreef ChickenSpikey het volgende:
Lekker, die BO....... Zit nu ook 3 ronden vast....
Dan zou ik het ook niet weten.. Mijn container en auto is gewoon gelukt..quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het door die BO komt, ik zit namelijk niet vast en deed wel met Jump mee
Waar kun je een dergelijke update vinden eigenlijk.. die heb ik deze ochtend niet gezien. ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:00 schreef Jump het volgende:
VerdommeIemand zin voor een BA?
02-05-2007 Je zit voor 3 ronden in de gevangenis tenzij je bevrijd wordt!
02-05-2007 Je hebt als organisator van een mislukte bankoverval ¤ 2.660 boete gehad.
02-05-2007 Je hebt als deelnemer ¤ 300.913 verdiend met een bankoverval (de totale buit was ¤ 1.805.475).
02-05-2007 Je poging om een vervoersmiddel te stelen is gelukt! Je hebt een Ford Scorpio erbij! (Zie onderwereld.)
02-05-2007 Je hebt een container opgekocht met daarin: 4200 stuks Kroket, 1960 stuks Oude kaas, 2200 stuks Aardbeien ijs, 4760 stuks Kipfilet.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef ChickenSpikey het volgende:
pffff.. Heb ik dus dat bedrijf overgenomen, krijg ik pas alle bedrijven als mij HK uitgebreid is. Heeft die gast 125 bedrijven! :S
Dat kost dan extra veel of wat.. begrijp het niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef ChickenSpikey het volgende:
pffff.. Heb ik dus dat bedrijf overgenomen, krijg ik pas alle bedrijven als mij HK uitgebreid is. Heeft die gast 125 bedrijven! :S
Hoe had je hem opgezet, en wat is je crimi status?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:33 schreef Jump het volgende:
Vrijkopen kost me 900k, maar eerst al mijn inkopen doenDe volgende keer gewoon meedoen aan een BO en er geen opzetten
Vertel hier eens wat meer over, hoe je dat geregeld hebt enzo!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef ChickenSpikey het volgende:
Jawel, kan welals het goed is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus voorlopig kan je zelf bedrijven meer openen
je mag je geld dus wel aan mijn bedrijf schenken
ok. dat is dan al beterquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:50 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Jawel, kan welals het goed is.
Als ik hetgoed lees krijg je alle edrijven pas wanneer ze allemaal tegelijk bij je HK kunnen komen.
Actie is dus verder wel goed, maar zal even duren voor ik alles in handen heb en kan verkopen
hij zal nu ook wel denken. Kut ben de eigenaar niet meer, laat de boel dan weer wegrottenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:01 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Nu moet die gast alleen niet failliet gaan..
Hij was de eigenaar al niet meer, want hij heeft alle aandelen verkocht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij zal nu ook wel denken. Kut ben de eigenaar niet meer, laat de boel dan weer wegrotten![]()
Als je er zelf maar niet failliet door gaat danquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:10 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Hij was de eigenaar al niet meer, want hij heeft alle aandelen verkocht.
Hij heeft een omzet behaald van 264.655,- terwijl ie zoveel bedrijven heeft. Zijn vermogen is dan ook ¤ -377.679.361. Is dus weer een leuke uitdaging voor mij.. Heb de aandelen gelukkig heel goedkoop gekocht, dus is een leuke gok![]()
Misschien leuk voor de iki, inderdaad..quote:Vertel hier eens wat meer over, hoe je dat geregeld hebt enzo!
Ik had rond de 140.000 aandelen en toen kreeg ik vanmorgen bericht van iemand anders die er 200.000 had. Die mocht ik kopen en heb ik dus gedaan. Vandaar dat ik nu meer dan 50% in handen heb. Inderdaad mazzelquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:50 schreef Sandyman het volgende:
Ja dat snap ik inderdaad. Maar moet je niet enorm veel geluk hebben dat je in totaal 250.001 aandelen van een ander bedrijf in handen krijgt? Als ik altijd kijk bij aandelen die te koop staan, dan zijn dat vaak 50.000 of 100.000, maar nooit meer. Verder kun je ook maximaal 99999 aandelen per transactie kopen, dus moet je minimaal 3x van hetzelfde bedrijf kopen.
Verder moet ik zeggen dat ik het persoonlijk niet al te briljant vind om een bedrijf te kopen wat 377 miljoen in het rood staat. Dat moet je toch kwijt zijn binnen 5 rondes (anders ga je zelf failliet)?
Maar dat moet allemaal wel binnen 5 rondes gebeuren, aangezien je niet meer dan 5 rondes rood mag staan, of begrijp ik het verkeerd?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:13 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ik had rond de 140.000 aandelen en toen kreeg ik vanmorgen bericht van iemand anders die er 200.000 had. Die mocht ik kopen en heb ik dus gedaan. Vandaar dat ik nu meer dan 50% in handen heb. Inderdaad mazzel
Maar wat betreft die schuld: Ik kan natuurlijk zijn fabrieken etc verkopen op het moment dat ik al ijn bedrijven in handen heb. Op die manier loop ik de schuld in en kan ik zijn winkels proberen opnieuw telaten draaien.
Nee, denk dat je het goed ziet, maar het staat nog niet bij mij, dus loop ik nog geen gevaar. Op dit moment ben ik in het ergstegeval mijn aandelen kwijt, maar ja, die waren 'maar' ca. 1.5 miljoen.. Pas als alle bedrijven in mijn HK zitten loop ik volgens mij pas gevaar..quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:32 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Maar dat moet allemaal wel binnen 5 rondes gebeuren, aangezien je niet meer dan 5 rondes rood mag staan, of begrijp ik het verkeerd?
14e met wat??quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:43 schreef Eronymus het volgende:
Het gaat wel lekker hiero....![]()
Had een winst van 4.605.787 sta 14e bij alle steden en 2e van mijn ronde (vermogen 4e van Assen en Omzet 2e).
Momenteel 16 bedrijfjes heb nog 5.5 miljoen over, denk dat ik er nog wat ga bijgooien (en eventueel HK upgraden). Heb dus 3 rondes om max 10 bedrijfjes erbij te pakken.
Helaas zit ik ook in de gevangenis....![]()
quote:winst van 4.605.787 sta 14e bij alle steden
klopt men heeft per niveau een standquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:27 schreef Eronymus het volgende:
Denk dat ze het per Niveau bekijken he...momenteel nog 6
is alles niet gewoon verkocht?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:16 schreef Omkron het volgende:
Al mijn voorrraad is weg.. en ik had echt dik ingekocht.. zou alles op zijn of is er bij me ingebroken?
Kan ik dat ergens zien.. en kan ik de omzetten/verkopen per artikel zien.. ofid.
Die "Stand totaal stad", is dat van alle niveau's in Assen? Dus met je AD?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef Misanthropist het volgende:Jump - Internix (actief sinds 11-04-2007)
Hoofdstad Assen
Status ondernemer 178 (Assistent-manager)
Status crimineel 28 (Nobody)
Status politiek 22
Vermogen (laatste ronde) ¤ 18.478.037
Omzet (laatste ronde) ¤ 14.190.057
Stand totaal niveau 6 (vermogen) 50
Stand totaal stad (vermogen) 31
Leuk gedaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef Misanthropist het volgende:
Even een leuk overzichtje [...]
zo is een uurtje over hebben dan ook wel weer
oh ja, Belgiëquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Die "Stand totaal stad", is dat van alle niveau's in Assen? Dus met je AD?
Hopelijk komt mijn kleine betaling ook snel aan, heb ik ook een AD
het was incidenteel en een flinke kutklusquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef Sandyman het volgende:
Leuke lijstjes Misanthropist, misschien zoiets doen na elke vrijdagupdate, of 1x in de 2 weken ofzo. Ik vind het wel grappig om te zien waar ik sta ten opzichte van de rest enzo! Leuk, leuk, leuk!
volgorde?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:03 schreef Jump het volgende:
Geen idee, maar ik zie dat die volgorde is veranderd? Ik dit mede door die pogingen die al geweest zijn?
waar kijken jullie dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:13 schreef Eronymus het volgende:
Klopt volgorde is veranderd omdat er enkele uitbraken mislukt zijn... Zo te zien staan degene waar nog geen uitbraakpoging is geweest nu bovenaan.
Sorry, niet iedereen kan het zien, tis van een clan.... crimeclanbangquote:
ah daar zit ik ook bijquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:30 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Sorry, niet iedereen kan het zien, tis van een clan.... crimeclanbang
onderwereld/Clans/Secret talks![]()
Daar hebben ze zo'n lijstje, als je vastzit in gevangenis dan kunnen andere lui proberen je te bevrijden...![]()
No problem, hadden we maar niet mee moeten doen, toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:33 schreef Jump het volgende:
Mijn excuses voor diegene die dankzij mij BO in het gevang zitten![]()
Daar heb je een punt. Een BO opzetten in je eentje op een kleine bank, met een crimi score van 28 en een auto met snelheid 50. Zou dat lukken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:32 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
No problem, hadden we maar niet mee moeten doen, toch?![]()
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:25 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hmm, alleen zit jij in niveau 1 en ben je meer dan een jaar bezig en zitten wij in niveau 5
Zie mijn eerdere uitleg over vernieuwing van mijn bedrijfsstructuurquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:25 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hmm, alleen zit jij in niveau 1 en ben je meer dan een jaar bezig en zitten wij in niveau 5
I knowquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:58 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere uitleg over vernieuwing van mijn bedrijfsstructuur
Om wie gaat het | Datum/tijd | Status | Helper 1 | Helper 2 | Helper 3 |
Eron (van: Eronymus) | 03-05-2007 (20:46:21) | Ontsnapping mislukt | theferrarifactory | Jumpindustries | Crowboy_Shopping |
Jump (van: Internix) | 03-05-2007 (19:55:08) | Ontsnapping mislukt | ilonaaaaa | theferrarifactory | Speedup |
Jump (van: Internix) | 03-05-2007 (12:14:22) | Ontsnapping mislukt | Wouter1 | Crowboy_Shopping | Nickskee |
Jump (van: Internix) | 02-05-2007 (21:30:44) | Ontsnapping mislukt | Wouter1 | Crowboy_Shopping | Leon1604 |
Met mijn 28 crimi punten was het dus echt geen goed idee om een M bank te overvallenquote:Bericht van: Mario (bedrijfsnaam: Andretti) Datum: 03-05-2007 18:46:24
Hallo Eric,
Dit stond op de site van de clan,
Dit is ongeveer de minimum status die je moet hebben:
crimi status
40 Kleine bank
80 Medium bank
140 Redelijk groot
180 Groot
240 Zeer groot
neem dan wel een snelle auto, zoals een ferrari om te vluchten
zou leuk zijn, alleen kom je dan in het gedrang aangezien je vast komt te zitten in de plaats waar je het misdrijf hebt begaan. probleem voor ze is dat ze het reizen hebben gekoppeld aan het zaken doen in een stad, wat in mijn optiek gewoon fout is, aangezien je tegenwoordig contracten hebt en je gemakkelijk zaken kunt doen op afstand en al helemaal vanuit de bakquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef Eronymus het volgende:
Klopt... maar ik had het idee dat je niet zou kunnen reizen, omdat je eenmaal vastzit.
Waardoor je dus ook geen nieuwe winkels kunnen opzetten in andere plaatsen (zonder AD nl).
Hoe krijg ik deze grafieken? Op een later niveau of dmv een adviseur aan te schaffen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef Jump het volgende:
Even een kleine vergelijking van wat inkoop mij opbrengt:
[afbeelding]
En wat finetunen van prijzen kan betekenen voor je winst:
[afbeelding]
die bankoverval is goedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:15 schreef ChickenSpikey het volgende:
04-05-2007 Je hebt als organisator ¤ 646.290 verdiend (winst-smeergeld) met een bankoverval (de totale buit was ¤ 696.290).
04-05-2007 Je poging om een vervoersmiddel te stelen is gelukt! Je hebt een Kia Rio 1.3 LS erbij! (Zie onderwereld.)
04-05-2007 Je hebt een container opgekocht met daarin: 2100 stuks Wijn, 4620 stuks Doos kiwi, 2900 stuks Kinderijsje
Ja, had ik echt niet verwacht!quote:
daarom wou die ene er waarschijnlijk van afquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:22 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ja, had ik echt niet verwacht!
BTW: De account die ik had overgenomen is failliet. Zonde van mijn aandeeltjes, maar ja..
Hoe het het trouwens daarmee? Aangezien je alleen maar aandelen kan kopen uit je eigen niveau. Hoe zit het met aandelen die in een lager niveau zijn gekocht? Kan je die alleen nog maar verkopen? En de aandelen die iemand anders van jou heeft, kan die ook geen nieuwe aandelen meer van je kopen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:59 schreef Misanthropist het volgende:
Nu in niveau 4 waardoor mijn GH's inkopen kunnen doen bij fabrieken van spelers. meteen allemaal weer een stuk duurder en ik kan weer flink al mijn prijzen aan gaan passen
maargoed, heel veel boeiender is niveau 4 volgens mij niet, behalve dat niemand zijn aandelen wegdoet
klopt helemaal. zo jammer dat ik niet meer kan profiteren van mensen die net in niveau 5 gekomen zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe het het trouwens daarmee? Aangezien je alleen maar aandelen kan kopen uit je eigen niveau. Hoe zit het met aandelen die in een lager niveau zijn gekocht? Kan je die alleen nog maar verkopen? En de aandelen die iemand anders van jou heeft, kan die ook geen nieuwe aandelen meer van je kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |