Geef maar een korte inleiding en dan vragen we wel verderquote:
Je vergeet je skelterquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Hallo
Ik ben Frank a.k.a. Goover. Ik studeer HBO Elektrotechniek in Den-Haag en ik woon in Leiden. Momenteel zit ik in mijn 3e jaar en ben ik met mijn 2e stageperiode bezig.
In mijn vrije tijd kijk ik veel films en bedoek ik regelmatig concerten. Ook verzamel ik cd's.
Soms dan zet ik een video projectje op, en monteer ik een filmpje in elkaar.
Ohwja, ik ben 20
Zo goed?
Waarom reageert er niemand op mijn voortreffelijke franse zin? Er moet dus staan 'Maar nee, je vergeet mij!'quote:
Er staat 'maar nee, u vergeet mij'.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom reageert er niemand op mijn voortreffelijke franse zin? Er moet dus staan 'Maar nee, je vergeet mij!'
En ik sleutel wel eens aan een gemotoriseerde skelter.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Er staat 'maar nee, u vergeet mij'.
Franse meisjesquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
[..], je moet het wel netjes houden natuurlijk.
Ik wil ook wel trouwen met een frans meisje hoor.
gehoordquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:19 schreef denB het volgende:
Ik heb gehoort dat franse chickies hun oksels niet scheren![]()
Moet ik dit met een nuchtere of dronke kop beantwoorden?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:20 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
gehoord
en dat ga jij in het bijzijn van een frans meisje roepen? dat doe je toch niet?
liever helemaal nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:21 schreef denB het volgende:
[..]
Moet ik dit met een nuchtere of dronke kop beantwoorden?![]()
Prettig Weekendquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:23 schreef Roycoooooo het volgende:
WIj gaan. Hier ff pilsen en dan gelukkig naar huis!
Prettig weekend en have fun @ keuniginnedag![]()
![]()
![]()
Leuk verhaaltje! Weten we gelijk wat meer over je.. Zélia vind ik trouwens een mooie naam zegquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:22 schreef Zeeltje het volgende:
Oke
Hallo iedereen!
Mijn naam is Zélia. Ik studeer op het Sint Lucas voor design ontwerpster. Ik zit in mijn 3de jaar, dat betekent meteen ook dat ik in mijn stage jaar zit. Ik loop stage in Tilburg bij een architectburo. Maar zelf woon ik in de buurt van Eindhoven.
Ik werk in het weekend in een restaurant/bar wat echt te gek is! In mijn vrij tijd die ik echt vrij moet maken ga ik graag naar concerten. Ik ben bijna elke zaterdag avond te vinden in Eindhoven ergens.
Ik fotografeer graag mensen. Daar verdien ik ook mijn geld mee.
En verder ben ik bijna 20 jaar!!!"* Big party*
Oh en nog iets.. Ik ben gek op Rockwerchter! Ga er dit jaar voor de 4de keer heen!![]()
oh en ik scheer me wel![]()
Wat ga je met Koninginnedag doen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:26 schreef Zeeltje het volgende:
haha dankje wel!
niets liever dan datquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:26 schreef Zeeltje het volgende:
wil je trouwens nog steeds met me trouwen na mijn introductie?
Eindhoven!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:27 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Wat ga je met Koninginnedag doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |