een nieuwe litmanenquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:07 schreef Messidona het volgende:
Hij speelde bij dezelfde club als ik, maar was alleen 2 jaar jonger en daarom hebben we nooit bij elkaar in 1 team gespeeld. Maar het was al vroeg duidelijk dat het een talent was. Zeer goede techniek, en vooral veel spelintelligentie. Dat in tegenstelling tot Robin Faber (ex-PSV) waar ik wel bij in het team zat, dat was gewoon één en al kracht. Je kan hem vergelijken met een soort Litmanen, al moet ik zeggen dat ik hem al 5 jaar, ongeveer, niet heb zien voetballen
Doe je dan wel een regenjas aan voordat jij de kerk ingaat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:58 schreef Adidah het volgende:
[..]
Als ze kampioen worden dan beloof ik een jaar lang elke zondag naar de kerk te gaan.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:12 schreef Houniet het volgende:
ik wordt steeds nerveuzer
ho ho laten we de huid niet verkopen voordat de appel van de boom is gevallen. Laat die jongen eerst maar eens een paar goede potten spelen in Ajax1, en als hij dan zijn traditionele dip doorkomt dan zien we weer verder..quote:
ik val zelf dood denk ikquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ook
Als Ajax morgen kampioen wordt sla ik iemand dood![]()
Hopelijk kom ik je morgen dan niet tegen in Amsterdamquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ook
Als Ajax morgen kampioen wordt sla ik iemand dood![]()
Ja precies daar heb je wel gelijk inquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:15 schreef manny het volgende:
[..]
ho ho laten we de huid niet verkopen voordat de appel van de boom is gevallen. Laat die jongen eerst maar eens een paar goede potten spelen in Ajax1, en als hij dan zijn traditionele dip doorkomt dan zien we weer verder..
Zit in Brabantquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hopelijk kom ik je morgen dan niet tegen in Amsterdam
Valt me tegen van jequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:24 schreef DarkShine het volgende:
Succes morgen, nog liever jullie dan AZ. En dat zegt genoeg als ik dat al zeg
dank jequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:24 schreef DarkShine het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:24 schreef DarkShine het volgende:
Wacht even, heb ik opmerkingen van jou gemist die nog meer anti-Ajax waren dan anti-AZ? Ik zou pas schrikken als je hier had gezegd dat AZ het wel verdiend had op basis van het spel en resultaten t.o.v. Ajax.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:24 schreef DarkShine het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wacht even, heb ik opmerkingen van jou gemist die nog meer anti-Ajax waren dan anti-AZ? Ik zou pas schrikken als je hier had gezegd dat AZ het wel verdiend had op basis van het spel en resultaten t.o.v. Ajax.
"Succes morgen, veel liever jullie dan dat ****** AZ, dat zegt genoeg als ik dat zeg" zou meer van toepassing zijn.
Geweldig!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoe zou het voelen als je in de 92ste de gelijkmaker tegenkrijgt in Rotterdam?
Bedankt!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:24 schreef DarkShine het volgende:
Kut, maar het ging meer om je opmerkingen van: "als zelfs ik dat al zeg...."quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoe zou het voelen als je in de 92ste de gelijkmaker tegenkrijgt in Rotterdam?
jouw glazen bol is zeker nog wel heel?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:02 schreef wolfrolf het volgende:
Even ter informatie.
Ajax wordt niet kampioen. Dat jullie niet die illusie hebben ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |