Wie komt er nu naastquote:Arsenal heeft vanochtend op het digitale thuis het vertrek van Thierry Henry officieel gemaakt. Voor een bedrag van 24 miljoen euro verkast de aanvaller naar Barcelona, waar hij maandag een medische keuring zal ondergaan
De manier waarop Anelka weg is gegaan een aantal jaren geleden verdient nu niet echt de hoofdprijs, maar ik vind het nog steeds wel een goede spits.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens VZ zou Anelka de opvolger van Henry moeten worden...
Al zal hij het zelf jammer vinden dat hij al bij Arsenal heeft gespeeld, dan breekt ie het record van meeste clubs nooit. Maar als ik het zo lees wordt de opvolger iig weer een Fransman.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
De manier waarop Anelka weg is gegaan een aantal jaren geleden verdient nu niet echt de hoofdprijs, maar ik vind het nog steeds wel een goede spits.
Ik ben bang dat het Babel wel wordt...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je kunt Trezeguet wel halen, maar voordat hij net zo belangrijk is als Henry ben je weer een paar jaar verder. Je kunt hem niet zomaar vervangen. En Babel die hoeft ook echt niet te komen.
Nou, dan komen de Engelse verdedigers er de eerste wedstrijd achter dat ie altijd naar binnen trekt, heb je er het hele seizoen niets meer aan omdat ie zo voorspelbaar is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het Babel wel wordt...
je vergeet de 2 scharen die eraan vooraf gaanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nou, dan komen de Engelse verdedigers er de eerste wedstrijd achter dat ie altijd naar binnen trekt, heb je er het hele seizoen niets meer aan omdat ie zo voorspelbaar is.
Grappig hoe Arsenal fans dan reageren..alsof Henry een verrader is oidquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja maar zo´n invloedrijke speler die liever voor een andere club speelt moet je binnen je selectie ook niet hebben.
Hij heeft geroepen dat hij voor altijd bij Arsenal zou willen blijven. Door omstandigheden doet hij dat niet, maar feit blijft dat hij dat gezegd heeft. Wil hem daardoor geen verrader roepen, maar je maakt jezelf er ook niet geliefd mee, hij had echt niet op deze manier weg hoeven gaan. Maar je hebt verder natuurlijk gelijk, hij heeft een hoop gedaan en gegeven voor AFC, daar ben ik hem dan ook wel dankbaar voor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Grappig hoe Arsenal fans dan reageren..alsof Henry een verrader is oidga janken ofzo..die man heeft jaren lang alles gegeven voor de club. Het is volkomen begrijpelijk dat hij, op 3/4 van zijn carriere, op zoek is naar een nieuwe uitdaging.
Je blijft echt niet alleen bij een club vanwege de supporters. Dan zouden spelers van bv. Liverpool toch nooit weggaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bergkamp hield het langer vol, wat heet, die sloot zelf zijn carriere daar af. Bergkamp is meer Arsenal dan Henry ooit zal worden met zijn drogredenen om te vertrekken. Je blijft toch bij een club voor de supporters. Maar goed, het zal mij verder aan mijn bolle reet roesten. Ik ga genieten van Henry bij FC Barcelona, ben toch wel nieuwsgierig geworden naar een samenwerking tussen de twee grootheden Ronaldinho en Henry die tevens goede vrienden zijn. Al met al, Bergkamp is meer Arsenal dan Henry ooit zal worden.
Dat is pas een drogreden:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bergkamp hield het langer vol, wat heet, die sloot zelf zijn carriere daar af. Bergkamp is meer Arsenal dan Henry ooit zal worden met zijn drogredenen om te vertrekken. Je blijft toch bij een club voor de supporters. Maar goed, het zal mij verder aan mijn bolle reet roesten. Ik ga genieten van Henry bij FC Barcelona, ben toch wel nieuwsgierig geworden naar een samenwerking tussen de twee grootheden Ronaldinho en Henry die tevens goede vrienden zijn. Al met al, Bergkamp is meer Arsenal dan Henry ooit zal worden.
Babel als opvolger van Henry? Of hij moet opeens net zo positief veranderen als Van Persie, zo niet, dan hoeft hij echt niet te komen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:36 schreef Grimm het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd Babel wel een waardige opvolger vinden, Ajax verneukt 'm gewoon om in een 4-3-3 te spelen en hem links buiten te zetten. Maar in een 4-4-2 met Persie naast 'm zou het denk ik prima werken.
Maar dat is/word hij sowieso ook wel.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:10 schreef tong80 het volgende:
Henry noemt van Persie als zijn opvolger. Hij vindt hem wereldklasse
Bijna net zo slecht als de photoshop in het Barca topic.quote:
Die tyfushond komt niet dus hoef ik me daarover niet druk over te maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:46 schreef Erasmusch het volgende:
Dat zou al de moeite waard zijn vanwege DG's reactie
Tis idd zuur omdat ie dat gezegd heeft, heb er meer moeite mee dat het dan Barca wordt, de club waar ie nooit wilde spelen, althans, volgens zijn eigen woorden aan het begin van het seizoen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij heeft geroepen dat hij voor altijd bij Arsenal zou willen blijven. Door omstandigheden doet hij dat niet, maar feit blijft dat hij dat gezegd heeft. Wil hem daardoor geen verrader roepen, maar je maakt jezelf er ook niet geliefd mee, hij had echt niet op deze manier weg hoeven gaan. Maar je hebt verder natuurlijk gelijk, hij heeft een hoop gedaan en gegeven voor AFC, daar ben ik hem dan ook wel dankbaar voor.
En nu riep ie weer dat ie had gezegd dat als ie ooit zou vertrekken, het Barca zou worden.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis idd zuur omdat ie dat gezegd heeft, heb er meer moeite mee dat het dan Barca wordt, de club waar ie nooit wilde spelen, althans, volgens zijn eigen woorden aan het begin van het seizoen.
Die schoot er afgelopen seizoen inderdaad maar liefst 11 (!) in.quote:Op maandag 25 juni 2007 07:24 schreef RayMania het volgende:
Ik ben toch bang hoe Arsenal volgend jaar gaat presteren. Je zag het vorig seizoen al met de afwezigheid van Henry en Van Persie. Totaal geen killer voorin. Er moet gewoon echt een afmaker komen en dan zie ik Anelka eigenlijk wel zitten.
Wat op zich knap is voor een negatief voetballende club zoals Bolton is.quote:Op maandag 25 juni 2007 07:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Die schoot er afgelopen seizoen inderdaad maar liefst 11 (!) in.
![]()
quote:Barcelona deny Eto'o exit rumours
Barcelona vice-president Ferran Soriano has quashed rumours Samuel Eto'o could be on his way to Arsenal following Thierry Henry's switch to the Nou Camp.
Soriano has insisted striker Eto'o, 26, will be staying, despite being linked with a move to several Premiership clubs as well as AC Milan.
"He wants to stay and we want him to stay," Soriano told BBC Five Live.
"If things go right we will have him playing with Thierry Henry next season. Definitely, he is going to be staying."
Liverpool were believed to have been interested in Eto'o, whose Barcelona future came into question after run-ins with manager Frank Rijkaard and team-mate Ronaldinho last season.
AC Milan also stated the Cameroon international was their number one transfer target.
Speculation also suggested Arsenal boss Arsene Wenger could follow Henry to Barcelona and replace Rijkaard after the club ended the past campaign without a trophy.
But Soriano said: "You never know in the future but not now. We have a coach, Frank Rijkaard, and we are very happy with him. We hope he will stay with us for many more years."
BBCquote:ARSENAL
Arsenal snap up striker Da Silva
Arsenal sign Croatian striker Eduardo da Silva from Dinamo Zagreb for an undisclosed fee.
Tis ook maar de vraag of spelers willen komen, als de geruchten kloppen heb je hem mbt de financien "geruild" met Henry.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:11 schreef Flashwin het volgende:
ze weigeren gewoon veel geld uit te trekken voor gevestigde spelers
Dat klopt.quote:. Met alleen talenten word je geen kampioen.
Eenschquote:Op maandag 2 juli 2007 16:11 schreef Flashwin het volgende:
Met alleen talenten word je geen kampioen.
Die 24 miljoen geloof ik niet. Dat is niet de Wenger die ik ken.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
BBC
34 doelpunten in 32 wedstrijden in Kroatie voor te veel gled als de geruchten kloppen
Mocht dat waar zijn had je desnoods Alves nog kunnen halen, zelfde gemiddelde maar dan in een betere competitie. Al ken ik die hele Da Silva niet, wie weet is het een positieve verrassing.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Die 24 miljoen geloof ik niet. Dat is niet de Wenger die ik ken.
Ligt ook natuurlijk aan de ploeg en de aanvoer die hij krijgt.quote:Op maandag 25 juni 2007 07:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Die schoot er afgelopen seizoen inderdaad maar liefst 11 (!) in.
![]()
idd, 9 klinkt al geloofwaardiger, alhoewel Reyes en Walcott....quote:Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Die 24 miljoen geloof ik niet. Dat is niet de Wenger die ik ken.
Reyes point taken, maar Walcott is 5M GBP voor betaald, de rest kan nog komen, en zie Bent, bij Engelse spelers is de prijs zomaar ineens verdubbed, dus wat dat betreft is Walcott (voorlopig) een koopje.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, 9 klinkt al geloofwaardiger, alhoewel Reyes en Walcott....
Met Theo is er idd een aardig foefje toegepast, mocht Arsenal meer moeten betalen mogen wilt dat alleen zeggen dat ie doorgroeit in zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Reyes point taken, maar Walcott is 5M GBP voor betaald, de rest kan nog komen, en zie Bent, bij Engelse spelers is de prijs zomaar ineens verdubbed, dus wat dat betreft is Walcott (voorlopig) een koopje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |