WTFquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ok. toen ik dit las had ik echt dit gevoel![]()
quote:Wenger pledges to honour contract
Arsenal manager Arsene Wenger says he will be at the club next season but the Frenchman stopped short of committing his long-term future to the club. Wenger's future at Arsenal has been thrown into question by the departure of vice-chairman David Dein in April.
"I've a contract for one more year here and I'll complete that contract," Wenger told the News of the World. "I've never broken a contract in my entire career and next summer I will sit down with the board and see."
Arsenal finished fourth in the Premiership last season, but Wenger is confident his side will improve on that position next season. "There's absolutely no need to panic. We finished fourth in the table - level on points with Liverpool - and we've a very young side which, I believe, can improve again this season," said Wenger.
"We'll bring in new people only if they're exceptional players."
Volgend jaar dus nog wel zeker, maar hij zal goed moeten presteren volgend seizoen om er in 2008/2009 ook nog bij te zijn.quote:
Goed nieuws natuurlijk, want de kans dat wonderkind Fabrégas nu blijft is nu aanzienlijk groter. Same for Henry overigens. Nu even een paar goede aankopen doen (Quaresma, Mallouda bijvoorbeeld) en we staan er volgend seizoen weer.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Volgend jaar dus nog wel zeker, maar hij zal goed moeten presteren volgend seizoen om er in 2008/2009 ook nog bij te zijn.
Quaresma en goede aankopen in 1 zin vind ik nou niet echt geweldig. Gister bakte die er ook weer niets van, al is dat niet echt een maatstaf. Ik hoef hem er gewoon niet bij, je moet nog een soort van schopper op het middenveld en een goaltjesdief.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goed nieuws natuurlijk, want de kans dat wonderkind Fabrégas nu blijft is nu aanzienlijk groter. Same for Henry overigens. Nu even een paar goede aankopen doen (Quaresma, Mallouda bijvoorbeeld) en we staan er volgend seizoen weer.
Die kans is sowiezo 100% aangezien hij nog een contract voor 7 jaar heeft. Ik mag aannemen dat hij die met z'n volle verstand heeft getekend en vast geen clausule erin waarin staat dat als AW vertrekt hij transfervrij naar een andere club (lees Barca) mag.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Goed nieuws natuurlijk, want de kans dat wonderkind Fabrégas nu blijft is nu aanzienlijk groter.
Gisteren speelde hij toch wel aardig hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 15:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Quaresma en goede aankopen in 1 zin vind ik nou niet echt geweldig. Gister bakte die er ook weer niets van, al is dat niet echt een maatstaf.
Als Quaresma zich zo ontwikkelt als Ronaldo, dan mag hij er wel bij ja. Maar nu vind ik het zoals eerder bij Ronaldo het trucje om het trucje.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gisteren speelde hij toch wel aardig hoorNee maar het is een goede voetballer met veel dreiging. Soms nutteloze acties zoals we dat bij C. Ronaldo in zijn eerste jaar vooral zagen, maar zie nu hem nu spelen....
Ik zie hem graag komen, want Rosicky heeft me nogal teleurgesteld dit seizoen.
France Football meldt dat hij een akkoord heeft met Barca. Henry dan.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:47 schreef Grimm het volgende:
Oe la la Henry wandelt ook over de oceaan, Wenger straks weg... en het hele bolwerk stort in elkaar
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
France Football meldt dat hij een akkoord heeft met Barca. Henry dan.
25 miljoen euro? Zijn die lui helemaal van de pot gerukt?quote:France Football: Henry naar Barça
Dat de naam van Thierry Henry dagelijks in de Britse tabloids verschijnt, is allang geen nieuws meer. Het doorgaans betrouwbare France Football meldt vanavond echter dat Barcelona een akkoord heeft bereikt met de aanvaller van Arsenal.
Volgens het Franse medium, organisator van de jaarlijkse Gouden Bal, zal Henry een driejarige verbintenis tekenen zodra de Londenaren instemmen met de Catalaanse aanbieding. Naar verluidt zal de huidige nummer twee van de Primera División een bod doen van vijfentwintig miljoen euro, al verwacht men dat uiteindelijk een bedrag van dertig miljoen het bestuur van The Gunners zal overhalen.
De Franse international zal per seizoen een bedrag van tien miljoen euro op zijn bankrekening bijgeschreven krijgen. Bovendien hebben de Catalanen de optie om het driejarig contract met één seizoen te verlengen tot medio 2011.
De Spaanse media haken gretig in op de mogelijke komst van Titi. Zo meldt Marca dat het vertrek van Samuel Eto’o aanstaande is, maar ook dat de Kameroener zelfs in deal betrokken zal worden. Volgens AS zal Ronaldinho deze mogelijkheid aangrijpen om de Braziliaanse enclave bij AC Milan te versterken.
Als Eto'o de omgekeerde weg maakt kan ik nog voor een deel vrede mee stellen, maar toch zie ik écht dat hij gewoon bij Arsenal blijft hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 23:27 schreef VoreG het volgende:
Dat mag ik niet hopen....
Dan heb je eigenlijk alleen Van Persie, want Abedayor heb ik nooit wat aangevonden.
Optyfen met die Barcaquote:UPDATE 23:29 uur: De zaakwaarnemer van Thierry Henry, Jerome Anderson, heeft maandagavond laat tegenover Sky Sport News laten weten dat de speculaties omtrent zijn client niet op waarheid berust zijn. De belangenbehartiger dreigt zelfs om gerechtelijke stappen onder te nemen.
“Deze geruchten zijn absolute onzin”, reageerde Anderson furieus. “Ik heb nimmer met iemand van Barcelona gepraat. Zo zou ik in Zuid-Frankrijk met een vertegenwoordiger van Barcelona hebben onderhandeld. Onzin. Ik ben al jaren niet meer in Zuid-Frankrijk geweest. Ik zal absoluut gerechtelijke stappen ondernemen.”
Mooiquote:
Dan kan er mooi eens een nieuw fundament gebouwd worden door een andere trainer. Lijkt me niet verkeerd voor Arsenal.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:47 schreef Grimm het volgende:
Oe la la Henry wandeld ook over de oceaan, Wenger straks weg... en het hele bolwerk stort in elkaar
Hoezoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kan er mooi eens een nieuw fundament gebouwd worden door een andere trainer. Lijkt me niet verkeerd voor Arsenal.
Mij wel. Ten eerste lopen er een hoop spelers met hem mee over de oceaan, en ten tweede is Arsenal zo attractief geworden door Wenger.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan kan er mooi eens een nieuw fundament gebouwd worden door een andere trainer. Lijkt me niet verkeerd voor Arsenal.
Zie plaatje 1 http://www.arsenal.com/images/a/awaykit0708_panorama.jpgquote:And for those conspiracy theorists amongst you here is the image on Arsenal.com. However, yesterday 's was slightly different and the club have removed the ‘ Way ou t’ sign above Henry his head. IT's a SIGN!!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:23 schreef Gunner het volgende:
Over het nieuwe shirt en de geruchten van Henry las ik op een arseblog het volgende
[..]
Zie plaatje 1 http://www.arsenal.com/images/a/awaykit0708_panorama.jpg
Zie plaatje 2 http://arseblog.com/away07.jpg
Ik vind dat als Arsenal weer succesvol wil zijn ze afscheid van Wenger moeten nemen. Hij is te idealistisch bezig wat mij betreft. Dan kan het wel zijn dat iedereen met hem wegloopt, maar daarin schuilt juist het gevaar. Het gaat om de jacht op eremetaal. En die jacht is niet intensief genoeg meer de laatste seizoenen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mij wel. Ten eerste lopen er een hoop spelers met hem mee over de oceaan, en ten tweede is Arsenal zo attractief geworden door Wenger.
Laatste seizoenen? Dan telt vorig seizoen niet mee? Gewoon CL Finale, tuurlijk, niet gewonnen maar wel volop op jacht naar metaal dus. Laat Wenger maar blijven, sinds zijn komst is het met Arsenal veel beter gegaan, met onder andere paar keer landskampioenschap en de dubbel. Het enige dat hem niet lukt is internationaal succes, maar heey, dat lukt Mourinho bij Chelsea ook niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind dat als Arsenal weer succesvol wil zijn ze afscheid van Wenger moeten nemen. Hij is te idealistisch bezig wat mij betreft. Dan kan het wel zijn dat iedereen met hem wegloopt, maar daarin schuilt juist het gevaar. Het gaat om de jacht op eremetaal. En die jacht is niet intensief genoeg meer de laatste seizoenen.
Dan moet je je afvragen voor wie ze nu werkelijk spelen. Voor Wenger of voor Arsenal.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:57 schreef DutchGooner het volgende:
En de spelers die zeggen mee te gaan met AW? Die hebben allemaal nog doorlopende contracten dus die hebben niets te willen.
Je loopt gewoon weer keihard achter de feiten aan, zoals de laatste 2 seizoenen voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:17 schreef Gunner het volgende:
Mark my words, als er nog een seizoen als deze volgt, speelt Henry in Barcelona volgend jaar.
Ik zag dat je het ook al in de transfergeruchten topic plaatste en het klinkt zeker goed, maar wat is bron als ik vragen mag?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Trez komt vrijwel zeker
Trez en Henry in de aanval en Hleb/Rosicky en Persie op de vleugels?
Ik heb het hier gelezen;quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zag dat je het ook al in de transfergeruchten topic plaatste en het klinkt zeker goed, maar wat is bron als ik vragen mag?
The sunquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb het hier gelezen;
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007270218,00.html
Tsjah, The Sun.
Dat is wat de Mirror over Henry te melden heeft.quote:GUNNERS IN £6M BABEL BID TO KEEP HENRY HAPPY
.. BUT IF THIERRY DOES LEAVE, MILAN ARE NEW FAVOURITES
By John Cross & Martin Lipton 13/06/2007
THIERRY HENRY last night remained at the centre of the transfer saga of the summer by refusing to commit his long-term future to Arsenal.
Henry and his representatives have been quick to deny that he has already hammered out a deal with Spanish giants Barcelona.
But Mirror Sport can reveal it is AC Milan who currently stand a better chance of signing Henry if the French striker decides to leave Arsenal this summer.
Advertisement
Gunners boss Arsene Wenger is determined to keep Henry as he steps up attempts to sign Ajax forward Ryan Babel in a £6million deal.
It leaves Henry, 29, at the centre of a three-way battle for his services and Arsenal still believe they can keep him.
Barca, who are ready to open the bidding for Henry at £15m and pay him £6m per year for a three-season deal with a 12-month option, have made no secret of their desire to sign the Gunners skipper.
And they have been regarded as the clear favourites to sign him. But the saga turned ugly this week when Henry was enraged by claims in the French media that a deal was already done.
That was an own goal on Barcelona's part which is likely to drive headstrong Henry towards Milan.
The Frenchman is a proud and honourable man and he was disappointed at what he sees as the Spanish club's underhand tactics.
Henry branded Barca's claims as "absolutely rubbish", but said he could do nothing to prevent "rumours" about his future escalating.
He admitted last week it was "great and nice" to hear Milan coach Carlo Ancelotti say he wanted to sign him.
But there is still a strong feeling Henry will stay at the Emirates as long as mentor Wenger remains at the club.
Yet, before boarding a flight to the USA, where he was watching pal Tony Parker play for San Antonio Spurs in the NBA play-offs at Cleveland today, Henry failed to take the opportunity to end the speculation. He said: "I've got nothing to say."
Hoest met Trezeguet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ligt hij niet gewoon nog 3 seizoenen onder contract?
Nog steeds geen bevestiging?quote:
30 miljoen euro? Pardon, maar zijn die lui helemaal van de pot gerukt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog steeds geen bevestiging?
Arsenal en Barca hebben de onderhandelingen geopend, voor 30 miljoen euro mag Henry weg
Ja maar zo´n invloedrijke speler die liever voor een andere club speelt moet je binnen je selectie ook niet hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:33 schreef mcyodogg het volgende:
Hmm, en ik schatte Arsenal nog wel redelijk hoog in voor volgend seizoen. Een clubicoon als Henry is moeilijk te vervangen. Misschien voetbaltechnisch voor heel wat geld, maar niet qua invloed.
Wie komt er nu naastquote:Arsenal heeft vanochtend op het digitale thuis het vertrek van Thierry Henry officieel gemaakt. Voor een bedrag van 24 miljoen euro verkast de aanvaller naar Barcelona, waar hij maandag een medische keuring zal ondergaan
De manier waarop Anelka weg is gegaan een aantal jaren geleden verdient nu niet echt de hoofdprijs, maar ik vind het nog steeds wel een goede spits.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens VZ zou Anelka de opvolger van Henry moeten worden...
Al zal hij het zelf jammer vinden dat hij al bij Arsenal heeft gespeeld, dan breekt ie het record van meeste clubs nooit. Maar als ik het zo lees wordt de opvolger iig weer een Fransman.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
De manier waarop Anelka weg is gegaan een aantal jaren geleden verdient nu niet echt de hoofdprijs, maar ik vind het nog steeds wel een goede spits.
Ik ben bang dat het Babel wel wordt...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je kunt Trezeguet wel halen, maar voordat hij net zo belangrijk is als Henry ben je weer een paar jaar verder. Je kunt hem niet zomaar vervangen. En Babel die hoeft ook echt niet te komen.
Nou, dan komen de Engelse verdedigers er de eerste wedstrijd achter dat ie altijd naar binnen trekt, heb je er het hele seizoen niets meer aan omdat ie zo voorspelbaar is.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het Babel wel wordt...
je vergeet de 2 scharen die eraan vooraf gaanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nou, dan komen de Engelse verdedigers er de eerste wedstrijd achter dat ie altijd naar binnen trekt, heb je er het hele seizoen niets meer aan omdat ie zo voorspelbaar is.
Grappig hoe Arsenal fans dan reageren..alsof Henry een verrader is oidquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja maar zo´n invloedrijke speler die liever voor een andere club speelt moet je binnen je selectie ook niet hebben.
Hij heeft geroepen dat hij voor altijd bij Arsenal zou willen blijven. Door omstandigheden doet hij dat niet, maar feit blijft dat hij dat gezegd heeft. Wil hem daardoor geen verrader roepen, maar je maakt jezelf er ook niet geliefd mee, hij had echt niet op deze manier weg hoeven gaan. Maar je hebt verder natuurlijk gelijk, hij heeft een hoop gedaan en gegeven voor AFC, daar ben ik hem dan ook wel dankbaar voor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Grappig hoe Arsenal fans dan reageren..alsof Henry een verrader is oidga janken ofzo..die man heeft jaren lang alles gegeven voor de club. Het is volkomen begrijpelijk dat hij, op 3/4 van zijn carriere, op zoek is naar een nieuwe uitdaging.
Je blijft echt niet alleen bij een club vanwege de supporters. Dan zouden spelers van bv. Liverpool toch nooit weggaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bergkamp hield het langer vol, wat heet, die sloot zelf zijn carriere daar af. Bergkamp is meer Arsenal dan Henry ooit zal worden met zijn drogredenen om te vertrekken. Je blijft toch bij een club voor de supporters. Maar goed, het zal mij verder aan mijn bolle reet roesten. Ik ga genieten van Henry bij FC Barcelona, ben toch wel nieuwsgierig geworden naar een samenwerking tussen de twee grootheden Ronaldinho en Henry die tevens goede vrienden zijn. Al met al, Bergkamp is meer Arsenal dan Henry ooit zal worden.
Dat is pas een drogreden:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bergkamp hield het langer vol, wat heet, die sloot zelf zijn carriere daar af. Bergkamp is meer Arsenal dan Henry ooit zal worden met zijn drogredenen om te vertrekken. Je blijft toch bij een club voor de supporters. Maar goed, het zal mij verder aan mijn bolle reet roesten. Ik ga genieten van Henry bij FC Barcelona, ben toch wel nieuwsgierig geworden naar een samenwerking tussen de twee grootheden Ronaldinho en Henry die tevens goede vrienden zijn. Al met al, Bergkamp is meer Arsenal dan Henry ooit zal worden.
Babel als opvolger van Henry? Of hij moet opeens net zo positief veranderen als Van Persie, zo niet, dan hoeft hij echt niet te komen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:36 schreef Grimm het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd Babel wel een waardige opvolger vinden, Ajax verneukt 'm gewoon om in een 4-3-3 te spelen en hem links buiten te zetten. Maar in een 4-4-2 met Persie naast 'm zou het denk ik prima werken.
Maar dat is/word hij sowieso ook wel.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:10 schreef tong80 het volgende:
Henry noemt van Persie als zijn opvolger. Hij vindt hem wereldklasse
Bijna net zo slecht als de photoshop in het Barca topic.quote:
Die tyfushond komt niet dus hoef ik me daarover niet druk over te maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:46 schreef Erasmusch het volgende:
Dat zou al de moeite waard zijn vanwege DG's reactie
Tis idd zuur omdat ie dat gezegd heeft, heb er meer moeite mee dat het dan Barca wordt, de club waar ie nooit wilde spelen, althans, volgens zijn eigen woorden aan het begin van het seizoen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij heeft geroepen dat hij voor altijd bij Arsenal zou willen blijven. Door omstandigheden doet hij dat niet, maar feit blijft dat hij dat gezegd heeft. Wil hem daardoor geen verrader roepen, maar je maakt jezelf er ook niet geliefd mee, hij had echt niet op deze manier weg hoeven gaan. Maar je hebt verder natuurlijk gelijk, hij heeft een hoop gedaan en gegeven voor AFC, daar ben ik hem dan ook wel dankbaar voor.
En nu riep ie weer dat ie had gezegd dat als ie ooit zou vertrekken, het Barca zou worden.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis idd zuur omdat ie dat gezegd heeft, heb er meer moeite mee dat het dan Barca wordt, de club waar ie nooit wilde spelen, althans, volgens zijn eigen woorden aan het begin van het seizoen.
Die schoot er afgelopen seizoen inderdaad maar liefst 11 (!) in.quote:Op maandag 25 juni 2007 07:24 schreef RayMania het volgende:
Ik ben toch bang hoe Arsenal volgend jaar gaat presteren. Je zag het vorig seizoen al met de afwezigheid van Henry en Van Persie. Totaal geen killer voorin. Er moet gewoon echt een afmaker komen en dan zie ik Anelka eigenlijk wel zitten.
Wat op zich knap is voor een negatief voetballende club zoals Bolton is.quote:Op maandag 25 juni 2007 07:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Die schoot er afgelopen seizoen inderdaad maar liefst 11 (!) in.
![]()
quote:Barcelona deny Eto'o exit rumours
Barcelona vice-president Ferran Soriano has quashed rumours Samuel Eto'o could be on his way to Arsenal following Thierry Henry's switch to the Nou Camp.
Soriano has insisted striker Eto'o, 26, will be staying, despite being linked with a move to several Premiership clubs as well as AC Milan.
"He wants to stay and we want him to stay," Soriano told BBC Five Live.
"If things go right we will have him playing with Thierry Henry next season. Definitely, he is going to be staying."
Liverpool were believed to have been interested in Eto'o, whose Barcelona future came into question after run-ins with manager Frank Rijkaard and team-mate Ronaldinho last season.
AC Milan also stated the Cameroon international was their number one transfer target.
Speculation also suggested Arsenal boss Arsene Wenger could follow Henry to Barcelona and replace Rijkaard after the club ended the past campaign without a trophy.
But Soriano said: "You never know in the future but not now. We have a coach, Frank Rijkaard, and we are very happy with him. We hope he will stay with us for many more years."
BBCquote:ARSENAL
Arsenal snap up striker Da Silva
Arsenal sign Croatian striker Eduardo da Silva from Dinamo Zagreb for an undisclosed fee.
Tis ook maar de vraag of spelers willen komen, als de geruchten kloppen heb je hem mbt de financien "geruild" met Henry.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:11 schreef Flashwin het volgende:
ze weigeren gewoon veel geld uit te trekken voor gevestigde spelers
Dat klopt.quote:. Met alleen talenten word je geen kampioen.
Eenschquote:Op maandag 2 juli 2007 16:11 schreef Flashwin het volgende:
Met alleen talenten word je geen kampioen.
Die 24 miljoen geloof ik niet. Dat is niet de Wenger die ik ken.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
BBC
34 doelpunten in 32 wedstrijden in Kroatie voor te veel gled als de geruchten kloppen
Mocht dat waar zijn had je desnoods Alves nog kunnen halen, zelfde gemiddelde maar dan in een betere competitie. Al ken ik die hele Da Silva niet, wie weet is het een positieve verrassing.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Die 24 miljoen geloof ik niet. Dat is niet de Wenger die ik ken.
Ligt ook natuurlijk aan de ploeg en de aanvoer die hij krijgt.quote:Op maandag 25 juni 2007 07:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Die schoot er afgelopen seizoen inderdaad maar liefst 11 (!) in.
![]()
idd, 9 klinkt al geloofwaardiger, alhoewel Reyes en Walcott....quote:Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Die 24 miljoen geloof ik niet. Dat is niet de Wenger die ik ken.
Reyes point taken, maar Walcott is 5M GBP voor betaald, de rest kan nog komen, en zie Bent, bij Engelse spelers is de prijs zomaar ineens verdubbed, dus wat dat betreft is Walcott (voorlopig) een koopje.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, 9 klinkt al geloofwaardiger, alhoewel Reyes en Walcott....
Met Theo is er idd een aardig foefje toegepast, mocht Arsenal meer moeten betalen mogen wilt dat alleen zeggen dat ie doorgroeit in zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Reyes point taken, maar Walcott is 5M GBP voor betaald, de rest kan nog komen, en zie Bent, bij Engelse spelers is de prijs zomaar ineens verdubbed, dus wat dat betreft is Walcott (voorlopig) een koopje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |