abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:10:32 #101
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_50268217
... en meen ik niet ergens gelezen te hebben dat Henry erg close is met Dean? Was zijn zoon niet getuige op Henry z'n trouwerij?

Anyway, Aliadiere naar Middlesborough

Meer kansen voor Bendtner.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_50287332
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:40 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ok. toen ik dit las had ik echt dit gevoel
WTF
pi_50291901
quote:
Wenger pledges to honour contract

Arsenal manager Arsene Wenger says he will be at the club next season but the Frenchman stopped short of committing his long-term future to the club. Wenger's future at Arsenal has been thrown into question by the departure of vice-chairman David Dein in April.

"I've a contract for one more year here and I'll complete that contract," Wenger told the News of the World. "I've never broken a contract in my entire career and next summer I will sit down with the board and see."

Arsenal finished fourth in the Premiership last season, but Wenger is confident his side will improve on that position next season. "There's absolutely no need to panic. We finished fourth in the table - level on points with Liverpool - and we've a very young side which, I believe, can improve again this season," said Wenger.

"We'll bring in new people only if they're exceptional players."
pi_50297175
quote:
Op zondag 10 juni 2007 10:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Volgend jaar dus nog wel zeker, maar hij zal goed moeten presteren volgend seizoen om er in 2008/2009 ook nog bij te zijn.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_50298044
quote:
Op zondag 10 juni 2007 14:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Volgend jaar dus nog wel zeker, maar hij zal goed moeten presteren volgend seizoen om er in 2008/2009 ook nog bij te zijn.
Goed nieuws natuurlijk, want de kans dat wonderkind Fabrégas nu blijft is nu aanzienlijk groter. Same for Henry overigens. Nu even een paar goede aankopen doen (Quaresma, Mallouda bijvoorbeeld) en we staan er volgend seizoen weer.
pi_50298095
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Goed nieuws natuurlijk, want de kans dat wonderkind Fabrégas nu blijft is nu aanzienlijk groter. Same for Henry overigens. Nu even een paar goede aankopen doen (Quaresma, Mallouda bijvoorbeeld) en we staan er volgend seizoen weer.
Quaresma en goede aankopen in 1 zin vind ik nou niet echt geweldig. Gister bakte die er ook weer niets van, al is dat niet echt een maatstaf. Ik hoef hem er gewoon niet bij, je moet nog een soort van schopper op het middenveld en een goaltjesdief.
  zondag 10 juni 2007 @ 16:11:24 #107
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_50299843
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Goed nieuws natuurlijk, want de kans dat wonderkind Fabrégas nu blijft is nu aanzienlijk groter.
Die kans is sowiezo 100% aangezien hij nog een contract voor 7 jaar heeft. Ik mag aannemen dat hij die met z'n volle verstand heeft getekend en vast geen clausule erin waarin staat dat als AW vertrekt hij transfervrij naar een andere club (lees Barca) mag.
pi_50300679
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Quaresma en goede aankopen in 1 zin vind ik nou niet echt geweldig. Gister bakte die er ook weer niets van, al is dat niet echt een maatstaf.
Gisteren speelde hij toch wel aardig hoor Nee maar het is een goede voetballer met veel dreiging. Soms nutteloze acties zoals we dat bij C. Ronaldo in zijn eerste jaar vooral zagen, maar zie nu hem nu spelen....

Ik zie hem graag komen, want Rosicky heeft me nogal teleurgesteld dit seizoen.
pi_50303073
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Gisteren speelde hij toch wel aardig hoor Nee maar het is een goede voetballer met veel dreiging. Soms nutteloze acties zoals we dat bij C. Ronaldo in zijn eerste jaar vooral zagen, maar zie nu hem nu spelen....

Ik zie hem graag komen, want Rosicky heeft me nogal teleurgesteld dit seizoen.
Als Quaresma zich zo ontwikkelt als Ronaldo, dan mag hij er wel bij ja. Maar nu vind ik het zoals eerder bij Ronaldo het trucje om het trucje.
pi_50303254
Malouda wie ik er heel graag bij hebben moet ik zeggen, een geweldenaar is het Maar ja hij zal wel voor Liverpool of Chelsea gaan kiezen...
  maandag 11 juni 2007 @ 22:47:48 #111
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50353278
Oe la la Henry wandeld ook over de oceaan, Wenger straks weg... en het hele bolwerk stort in elkaar
pi_50353395
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:47 schreef Grimm het volgende:
Oe la la Henry wandelt ook over de oceaan, Wenger straks weg... en het hele bolwerk stort in elkaar
France Football meldt dat hij een akkoord heeft met Barca. Henry dan.
pi_50355379
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

France Football meldt dat hij een akkoord heeft met Barca. Henry dan.
quote:
France Football: Henry naar Barça

Dat de naam van Thierry Henry dagelijks in de Britse tabloids verschijnt, is allang geen nieuws meer. Het doorgaans betrouwbare France Football meldt vanavond echter dat Barcelona een akkoord heeft bereikt met de aanvaller van Arsenal.

Volgens het Franse medium, organisator van de jaarlijkse Gouden Bal, zal Henry een driejarige verbintenis tekenen zodra de Londenaren instemmen met de Catalaanse aanbieding. Naar verluidt zal de huidige nummer twee van de Primera División een bod doen van vijfentwintig miljoen euro, al verwacht men dat uiteindelijk een bedrag van dertig miljoen het bestuur van The Gunners zal overhalen.

De Franse international zal per seizoen een bedrag van tien miljoen euro op zijn bankrekening bijgeschreven krijgen. Bovendien hebben de Catalanen de optie om het driejarig contract met één seizoen te verlengen tot medio 2011.

De Spaanse media haken gretig in op de mogelijke komst van Titi. Zo meldt Marca dat het vertrek van Samuel Eto’o aanstaande is, maar ook dat de Kameroener zelfs in deal betrokken zal worden. Volgens AS zal Ronaldinho deze mogelijkheid aangrijpen om de Braziliaanse enclave bij AC Milan te versterken.
25 miljoen euro? Zijn die lui helemaal van de pot gerukt? Henry heeft pas een 4-jarig contract getekend, dus doe daar maar gerust de dubbele bij. Tenzij Eto''o in de deal betrokken wordt, maar dan nog zie ik liever Henry.

Ik geloof er in ieder geval geen snars van
pi_50355660
Dat mag ik niet hopen ....
Dan heb je eigenlijk alleen Van Persie, want Abedayor heb ik nooit wat aangevonden.
pi_50355714
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:27 schreef VoreG het volgende:
Dat mag ik niet hopen ....
Dan heb je eigenlijk alleen Van Persie, want Abedayor heb ik nooit wat aangevonden.
Als Eto'o de omgekeerde weg maakt kan ik nog voor een deel vrede mee stellen, maar toch zie ik écht dat hij gewoon bij Arsenal blijft hoor
pi_50358940
quote:
UPDATE 23:29 uur: De zaakwaarnemer van Thierry Henry, Jerome Anderson, heeft maandagavond laat tegenover Sky Sport News laten weten dat de speculaties omtrent zijn client niet op waarheid berust zijn. De belangenbehartiger dreigt zelfs om gerechtelijke stappen onder te nemen.

“Deze geruchten zijn absolute onzin”, reageerde Anderson furieus. “Ik heb nimmer met iemand van Barcelona gepraat. Zo zou ik in Zuid-Frankrijk met een vertegenwoordiger van Barcelona hebben onderhandeld. Onzin. Ik ben al jaren niet meer in Zuid-Frankrijk geweest. Ik zal absoluut gerechtelijke stappen ondernemen.”
Optyfen met die Barca
pi_50361729
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 01:13 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Optyfen met die Barca
Mooi
pi_50362164
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:47 schreef Grimm het volgende:
Oe la la Henry wandeld ook over de oceaan, Wenger straks weg... en het hele bolwerk stort in elkaar
Dan kan er mooi eens een nieuw fundament gebouwd worden door een andere trainer. Lijkt me niet verkeerd voor Arsenal.
That's all folks!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:03:21 #119
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50371619
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:03 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dan kan er mooi eens een nieuw fundament gebouwd worden door een andere trainer. Lijkt me niet verkeerd voor Arsenal.
Hoezo Wenger doet 't goed en heeft erg goede spelers aangetrokken
pi_50371786
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:03 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Mij wel. Ten eerste lopen er een hoop spelers met hem mee over de oceaan, en ten tweede is Arsenal zo attractief geworden door Wenger.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:23:42 #121
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_50372444
Over het nieuwe shirt en de geruchten van Henry las ik op een arseblog het volgende
quote:
And for those conspiracy theorists amongst you here is the image on Arsenal.com. However, yesterday 's was slightly different and the club have removed the ‘ Way ou t’ sign above Henry his head. IT's a SIGN!!
Zie plaatje 1 http://www.arsenal.com/images/a/awaykit0708_panorama.jpg
Zie plaatje 2 http://arseblog.com/away07.jpg

pi_50372635
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:23 schreef Gunner het volgende:
Over het nieuwe shirt en de geruchten van Henry las ik op een arseblog het volgende
[..]

Zie plaatje 1 http://www.arsenal.com/images/a/awaykit0708_panorama.jpg
Zie plaatje 2 http://arseblog.com/away07.jpg

pi_50373155
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Mij wel. Ten eerste lopen er een hoop spelers met hem mee over de oceaan, en ten tweede is Arsenal zo attractief geworden door Wenger.
Ik vind dat als Arsenal weer succesvol wil zijn ze afscheid van Wenger moeten nemen. Hij is te idealistisch bezig wat mij betreft. Dan kan het wel zijn dat iedereen met hem wegloopt, maar daarin schuilt juist het gevaar. Het gaat om de jacht op eremetaal. En die jacht is niet intensief genoeg meer de laatste seizoenen.
That's all folks!
pi_50376594
Bovendien is het een jankerd
pi_50378880
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik vind dat als Arsenal weer succesvol wil zijn ze afscheid van Wenger moeten nemen. Hij is te idealistisch bezig wat mij betreft. Dan kan het wel zijn dat iedereen met hem wegloopt, maar daarin schuilt juist het gevaar. Het gaat om de jacht op eremetaal. En die jacht is niet intensief genoeg meer de laatste seizoenen.
Laatste seizoenen? Dan telt vorig seizoen niet mee? Gewoon CL Finale, tuurlijk, niet gewonnen maar wel volop op jacht naar metaal dus. Laat Wenger maar blijven, sinds zijn komst is het met Arsenal veel beter gegaan, met onder andere paar keer landskampioenschap en de dubbel. Het enige dat hem niet lukt is internationaal succes, maar heey, dat lukt Mourinho bij Chelsea ook niet.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:57:25 #126
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50395836
Zit een beetje in dubio.
Voorop gesteld, AW heeft ontzettend veel respect afgedwongen door zijn prestaties en zijn spelopvatting, je mag overigens ook met "schoppen" prijzen pakken wmb maar goed.

Aan de ene kant heb ik zoiets van, haal er een ervaren aanvaller en verdediger bij en je kan sowieso weer voor de top 2 mee doen gezien het feit dat er denk ik nog ontzettend veel rek in deze groep zit maar aan de andere kant hamert ie de laatste 2 seizoenen wel heel erg op de jeugd en het is al gebleken dat je met de jeugd niet gaat redden in de PL.

Ik zou iig niet negatief tegenover een evt vertrek staan.
En de spelers die zeggen mee te gaan met AW? Die hebben allemaal nog doorlopende contracten dus die hebben niets te willen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 13 juni 2007 @ 08:17:27 #127
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_50399064
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:57 schreef DutchGooner het volgende:
En de spelers die zeggen mee te gaan met AW? Die hebben allemaal nog doorlopende contracten dus die hebben niets te willen.
Dan moet je je afvragen voor wie ze nu werkelijk spelen. Voor Wenger of voor Arsenal.

Iedereen die niet commited is om voor Arsenal te spelen moet gewoon wegwezen, daar heb je niets aan. Maar dat is mijn mening. Of dat nu Henry is of de eerste de beste jeugdspeler maakt me niet uit.

Alhoewel ik het een nobel streven vind van Wenger om jeugspelers te kweken zie ik bij Chelsea en Manure dat ook min of meer wel, maar die zijn niet te belabberd om hier en daar flink te spenderen aan gevestigde namen. Maar bijvoorbeeld Pizarro is transfervrij naar CFC gegaan. En dan is het wel leuk dat ik Wenger zie scouten naar een 16 jarig talent in Noorwegen, maar daar hoef je de komende jaren ook niets van te verwachten. Dan had ik liever gezien dat ie om de groene tafel in Munchen of wherever zit om die ene spits zonder contract in te lijven.

Kan Arsenal zicht niet mengen in dat soort spelers vraag ik me dan af. Even afgezien of het een top spits is ja of nee.

Ik bedoel, de echte transfer periode is nog niet begonnen maar de concurrentie heeft zich al meer versterkt dan dat ik AFC zal zien doen deze zomer, hoe erg ik dat ook vind.

Mark my words, als er nog een seizoen als deze volgt, speelt Henry in Barcelona volgend jaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Gunner op 13-06-2007 08:22:35 ]
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:27:59 #128
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50406098
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 08:17 schreef Gunner het volgende:

Mark my words, als er nog een seizoen als deze volgt, speelt Henry in Barcelona volgend jaar.
Je loopt gewoon weer keihard achter de feiten aan, zoals de laatste 2 seizoenen voor mijn gevoel.

En Henry mag van mij gaan als ie zich daadwerkelijk zo opstelt zoals jij hem schetst.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:38:02 #129
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_50406425
Ik zie het liever ook niet gebeuren maar je moet wel realistisch zijn.
pi_50420153
Trez komt vrijwel zeker

Trez en Henry in de aanval en Hleb/Rosicky en Persie op de vleugels?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:28:29 #131
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50421281
A man has been found dead in a river this morning wearing an Arsenal shirt, fish net stockings, suspenders and a black crotches thong. The man was also said to have an orange inserted in his anus.

Police have removed the Arsenal shirt to save his family any embarrassment.
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:58:11 #132
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_50422490
Die grap heeft al een baard
pi_50424762
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Trez komt vrijwel zeker

Trez en Henry in de aanval en Hleb/Rosicky en Persie op de vleugels?
Ik zag dat je het ook al in de transfergeruchten topic plaatste en het klinkt zeker goed, maar wat is bron als ik vragen mag?
pi_50424839
Geen media in elk geval.

Juve heeft al een nieuwe spits hoorde ik, nu kan het niet lang meer duren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:49:23 #135
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_50424881
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik zag dat je het ook al in de transfergeruchten topic plaatste en het klinkt zeker goed, maar wat is bron als ik vragen mag?
Ik heb het hier gelezen;

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007270218,00.html

Tsjah, The Sun.
pi_50425291
Laatste wat ik hoorde dat er onderhandelt wordt.

Als die transfer vandaag of morgen niet bevestigd wordt weet ik het ook niet meer
pi_50427131
Ben benieuwd
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:48:54 #138
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50430782
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:49 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik heb het hier gelezen;

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007270218,00.html

Tsjah, The Sun.
The sun als de mirror 't schrijft dan is het vaak waar. Maar ik dacht dat Trez en Henry nooit konden samenspelen?
pi_50431555
quote:
GUNNERS IN £6M BABEL BID TO KEEP HENRY HAPPY
.. BUT IF THIERRY DOES LEAVE, MILAN ARE NEW FAVOURITES
By John Cross & Martin Lipton 13/06/2007
THIERRY HENRY last night remained at the centre of the transfer saga of the summer by refusing to commit his long-term future to Arsenal.

Henry and his representatives have been quick to deny that he has already hammered out a deal with Spanish giants Barcelona.

But Mirror Sport can reveal it is AC Milan who currently stand a better chance of signing Henry if the French striker decides to leave Arsenal this summer.

Advertisement
Gunners boss Arsene Wenger is determined to keep Henry as he steps up attempts to sign Ajax forward Ryan Babel in a £6million deal.

It leaves Henry, 29, at the centre of a three-way battle for his services and Arsenal still believe they can keep him.

Barca, who are ready to open the bidding for Henry at £15m and pay him £6m per year for a three-season deal with a 12-month option, have made no secret of their desire to sign the Gunners skipper.

And they have been regarded as the clear favourites to sign him. But the saga turned ugly this week when Henry was enraged by claims in the French media that a deal was already done.

That was an own goal on Barcelona's part which is likely to drive headstrong Henry towards Milan.

The Frenchman is a proud and honourable man and he was disappointed at what he sees as the Spanish club's underhand tactics.

Henry branded Barca's claims as "absolutely rubbish", but said he could do nothing to prevent "rumours" about his future escalating.

He admitted last week it was "great and nice" to hear Milan coach Carlo Ancelotti say he wanted to sign him.

But there is still a strong feeling Henry will stay at the Emirates as long as mentor Wenger remains at the club.

Yet, before boarding a flight to the USA, where he was watching pal Tony Parker play for San Antonio Spurs in the NBA play-offs at Cleveland today, Henry failed to take the opportunity to end the speculation. He said: "I've got nothing to say."
Dat is wat de Mirror over Henry te melden heeft.
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:53:13 #140
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50448457
En we openen dus het seizoen thuis tegen Fulham.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_50450881
Ligt hij niet gewoon nog 3 seizoenen onder contract?
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:11:35 #142
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_50451384
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ligt hij niet gewoon nog 3 seizoenen onder contract?
Hoest met Trezeguet?
pi_50464405
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:11 schreef Gunner het volgende:

[..]

Hoest met Trezeguet?
Goede vraag.
pi_50464639
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:11 schreef Gunner het volgende:

[..]

Hoest met Trezeguet?
Nog steeds geen bevestiging?

Ik verwacht hem nog steeds.

Arsenal en Barca hebben de onderhandelingen geopend, voor 30 miljoen euro mag Henry weg
pi_50465197
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nog steeds geen bevestiging?

Arsenal en Barca hebben de onderhandelingen geopend, voor 30 miljoen euro mag Henry weg
30 miljoen euro? Pardon, maar zijn die lui helemaal van de pot gerukt? Optyfen met die Barca Ik geloof overigens niet dat Arsenal zo snel toestemming heeft gegeven om te gaan onderhandelen, absoluut niet zelfs.
pi_50744544
Voor Henry en Barca is het alleen nog maar wachten op de bevestiging. Zal morgen wel officieel rond zijn, maar ik acht de kans niet echt groot meer dat hij blijft, zo'n 1%
Helaas, ik dacht dat hij het misschiel wel meende dat hij voor altijd bij Arsenal wilde blijven. Hij zal bij Barca wel prijzen willen pakken, denken dat dat bij AFC niet meer lukt.

Ik zal hem missen
pi_50747396
Henry verkopen, Trez halen en 20 miljoen in je zak steken

Goede deal
pi_50750676
Hmm, en ik schatte Arsenal nog wel redelijk hoog in voor volgend seizoen. Een clubicoon als Henry is moeilijk te vervangen. Misschien voetbaltechnisch voor heel wat geld, maar niet qua invloed.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:20:18 #149
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_50753971
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:33 schreef mcyodogg het volgende:
Hmm, en ik schatte Arsenal nog wel redelijk hoog in voor volgend seizoen. Een clubicoon als Henry is moeilijk te vervangen. Misschien voetbaltechnisch voor heel wat geld, maar niet qua invloed.
Ja maar zo´n invloedrijke speler die liever voor een andere club speelt moet je binnen je selectie ook niet hebben.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 12:05:50 #150
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50755588
Zelfs ik als man utd supporter zal z'n goals missen, een versnelleing van 10 meter en die bal in de kruising leggen.
Ik vrees dat hij net zoals Maradonna daar in spanje kapot wordt geschopt
  Moderator zaterdag 23 juni 2007 @ 12:54:29 #151
138438 crew  Pizzakoppo
pi_50756528
Wat een kutbeslissing van Henry om weg te gaan..
pi_50756541
quote:
Arsenal heeft vanochtend op het digitale thuis het vertrek van Thierry Henry officieel gemaakt. Voor een bedrag van 24 miljoen euro verkast de aanvaller naar Barcelona, waar hij maandag een medische keuring zal ondergaan
Wie komt er nu naast Persie ?
  Moderator zaterdag 23 juni 2007 @ 12:55:49 #153
138438 crew  Pizzakoppo
pi_50756558
Toch niet Adebayor in de basis
pi_50757225
Ze moeten sowieso versterken. Meerdere aanvallers. De enige goede aanvaller die je hebt is eigenlijk Van Persie. Adebayor en Reyes hebben het niet, en het duurt nog wel een jaar of 4 voordat Walcott echt top kan zijn. Ook Bendtner lijkt me nog wat jong.

Nou mag ik hopen voor ze dat het niet Babel wordt. Ja, prima voor de breedte, maar die gaat natuurlijk niet het gat van Henry opvullen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50757353
Goede move van Henry en ook wel voor Arsenal. Na zoveel jaar is het voor beiden beter iets anders te doen. Wie ze nu gaan halen is de grote vraag. Ze hebben een mooi bedrag binnengehaald. Ik denk dat Huntelaar ook wel in beeld komt, evenals Torres.
That's all folks!
pi_50757383
Je kunt Trezeguet wel halen, maar voordat hij net zo belangrijk is als Henry ben je weer een paar jaar verder. Je kunt hem niet zomaar vervangen. En Babel die hoeft ook echt niet te komen.
pi_50757519
Volgens VZ zou Anelka de opvolger van Henry moeten worden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:52:33 #158
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_50757898
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens VZ zou Anelka de opvolger van Henry moeten worden...
De manier waarop Anelka weg is gegaan een aantal jaren geleden verdient nu niet echt de hoofdprijs, maar ik vind het nog steeds wel een goede spits.
pi_50757957
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:52 schreef Gunner het volgende:

[..]

De manier waarop Anelka weg is gegaan een aantal jaren geleden verdient nu niet echt de hoofdprijs, maar ik vind het nog steeds wel een goede spits.
Al zal hij het zelf jammer vinden dat hij al bij Arsenal heeft gespeeld, dan breekt ie het record van meeste clubs nooit. Maar als ik het zo lees wordt de opvolger iig weer een Fransman.
  Moderator zaterdag 23 juni 2007 @ 14:43:17 #160
138438 crew  Pizzakoppo
pi_50759107
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je kunt Trezeguet wel halen, maar voordat hij net zo belangrijk is als Henry ben je weer een paar jaar verder. Je kunt hem niet zomaar vervangen. En Babel die hoeft ook echt niet te komen.
Ik ben bang dat het Babel wel wordt...
pi_50763622
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:43 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik ben bang dat het Babel wel wordt...
Nou, dan komen de Engelse verdedigers er de eerste wedstrijd achter dat ie altijd naar binnen trekt, heb je er het hele seizoen niets meer aan omdat ie zo voorspelbaar is.
  Moderator zaterdag 23 juni 2007 @ 17:48:52 #162
138438 crew  Pizzakoppo
pi_50763940
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Nou, dan komen de Engelse verdedigers er de eerste wedstrijd achter dat ie altijd naar binnen trekt, heb je er het hele seizoen niets meer aan omdat ie zo voorspelbaar is.
je vergeet de 2 scharen die eraan vooraf gaan
pi_50764584
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 10:20 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ja maar zo´n invloedrijke speler die liever voor een andere club speelt moet je binnen je selectie ook niet hebben.
Grappig hoe Arsenal fans dan reageren..alsof Henry een verrader is oid ga janken ofzo..die man heeft jaren lang alles gegeven voor de club. Het is volkomen begrijpelijk dat hij, op 3/4 van zijn carriere, op zoek is naar een nieuwe uitdaging.

Arsenal komt er wel bovenop denk ik, ze hebben een groot gedeelte van afgelopen seizoen zonder Henry gespeeld. Maar hoger dan een 4de plek zal het wel weer niet worden
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_50764830
Henry
pi_50765607
Anelka zou een goede vervanger zijn, maar dan moet er nog wel iemand bijkomen voorin.
That's all folks!
pi_50765679
Dat zou al de moeite waard zijn vanwege DG's reactie
pi_50765763
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:10 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Grappig hoe Arsenal fans dan reageren..alsof Henry een verrader is oid ga janken ofzo..die man heeft jaren lang alles gegeven voor de club. Het is volkomen begrijpelijk dat hij, op 3/4 van zijn carriere, op zoek is naar een nieuwe uitdaging.
Hij heeft geroepen dat hij voor altijd bij Arsenal zou willen blijven. Door omstandigheden doet hij dat niet, maar feit blijft dat hij dat gezegd heeft. Wil hem daardoor geen verrader roepen, maar je maakt jezelf er ook niet geliefd mee, hij had echt niet op deze manier weg hoeven gaan. Maar je hebt verder natuurlijk gelijk, hij heeft een hoop gedaan en gegeven voor AFC, daar ben ik hem dan ook wel dankbaar voor.
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 juni 2007 @ 19:02:14 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_50766023
Dag Henry

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 23 juni 2007 @ 19:08:36 #169
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_50766196
Bergkamp hield het langer vol, wat heet, die sloot zelf zijn carriere daar af. Bergkamp is meer Arsenal dan Henry ooit zal worden met zijn drogredenen om te vertrekken. Je blijft toch bij een club voor de supporters. Maar goed, het zal mij verder aan mijn bolle reet roesten. Ik ga genieten van Henry bij FC Barcelona, ben toch wel nieuwsgierig geworden naar een samenwerking tussen de twee grootheden Ronaldinho en Henry die tevens goede vrienden zijn. Al met al, Bergkamp is meer Arsenal dan Henry ooit zal worden.
pi_50766323
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bergkamp hield het langer vol, wat heet, die sloot zelf zijn carriere daar af. Bergkamp is meer Arsenal dan Henry ooit zal worden met zijn drogredenen om te vertrekken. Je blijft toch bij een club voor de supporters. Maar goed, het zal mij verder aan mijn bolle reet roesten. Ik ga genieten van Henry bij FC Barcelona, ben toch wel nieuwsgierig geworden naar een samenwerking tussen de twee grootheden Ronaldinho en Henry die tevens goede vrienden zijn. Al met al, Bergkamp is meer Arsenal dan Henry ooit zal worden.
Je blijft echt niet alleen bij een club vanwege de supporters. Dan zouden spelers van bv. Liverpool toch nooit weggaan.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 19:15:55 #171
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50766378
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50766904
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dat is pas een drogreden:

Omdat Bergkamp heel zn leven bij Arsenal bleef, zou Henry het ook moeten doen
  zaterdag 23 juni 2007 @ 19:36:46 #173
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50766961
Ik zou eerlijk gezegd Babel wel een waardige opvolger vinden, Ajax verneukt 'm gewoon om in een 4-3-3 te spelen en hem links buiten te zetten. Maar in een 4-4-2 met Persie naast 'm zou het denk ik prima werken.
pi_50767017
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 19:36 schreef Grimm het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd Babel wel een waardige opvolger vinden, Ajax verneukt 'm gewoon om in een 4-3-3 te spelen en hem links buiten te zetten. Maar in een 4-4-2 met Persie naast 'm zou het denk ik prima werken.
Babel als opvolger van Henry? Of hij moet opeens net zo positief veranderen als Van Persie, zo niet, dan hoeft hij echt niet te komen.
pi_50770896
Waar heb je Babel voor nodig als je zijn kloon al hebt?
  Trouwste user 2022 zondag 24 juni 2007 @ 18:10:36 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_50793092
Henry noemt van Persie als zijn opvolger. Hij vindt hem wereldklasse

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50793657
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:10 schreef tong80 het volgende:
Henry noemt van Persie als zijn opvolger. Hij vindt hem wereldklasse

Maar dat is/word hij sowieso ook wel.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_50793689
pi_50794528
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:30 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Bijna net zo slecht als de photoshop in het Barca topic.
  zondag 24 juni 2007 @ 19:07:10 #180
159022 AminBen
El Maestro
  zondag 24 juni 2007 @ 19:07:38 #181
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50794813
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:46 schreef Erasmusch het volgende:
Dat zou al de moeite waard zijn vanwege DG's reactie
Die tyfushond komt niet dus hoef ik me daarover niet druk over te maken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 24 juni 2007 @ 19:09:18 #182
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50794866
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Hij heeft geroepen dat hij voor altijd bij Arsenal zou willen blijven. Door omstandigheden doet hij dat niet, maar feit blijft dat hij dat gezegd heeft. Wil hem daardoor geen verrader roepen, maar je maakt jezelf er ook niet geliefd mee, hij had echt niet op deze manier weg hoeven gaan. Maar je hebt verder natuurlijk gelijk, hij heeft een hoop gedaan en gegeven voor AFC, daar ben ik hem dan ook wel dankbaar voor.
Tis idd zuur omdat ie dat gezegd heeft, heb er meer moeite mee dat het dan Barca wordt, de club waar ie nooit wilde spelen, althans, volgens zijn eigen woorden aan het begin van het seizoen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_50795434
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:09 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Tis idd zuur omdat ie dat gezegd heeft, heb er meer moeite mee dat het dan Barca wordt, de club waar ie nooit wilde spelen, althans, volgens zijn eigen woorden aan het begin van het seizoen.
En nu riep ie weer dat ie had gezegd dat als ie ooit zou vertrekken, het Barca zou worden.
pi_50809777
Ik ben toch bang hoe Arsenal volgend jaar gaat presteren. Je zag het vorig seizoen al met de afwezigheid van Henry en Van Persie. Totaal geen killer voorin. Er moet gewoon echt een afmaker komen en dan zie ik Anelka eigenlijk wel zitten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 25 juni 2007 @ 07:37:43 #185
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_50809840
quote:
Op maandag 25 juni 2007 07:24 schreef RayMania het volgende:
Ik ben toch bang hoe Arsenal volgend jaar gaat presteren. Je zag het vorig seizoen al met de afwezigheid van Henry en Van Persie. Totaal geen killer voorin. Er moet gewoon echt een afmaker komen en dan zie ik Anelka eigenlijk wel zitten.
Die schoot er afgelopen seizoen inderdaad maar liefst 11 (!) in.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 25 juni 2007 @ 10:37:30 #186
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50812823
quote:
Op maandag 25 juni 2007 07:37 schreef fanneke het volgende:

[..]

Wat op zich knap is voor een negatief voetballende club zoals Bolton is.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 25 juni 2007 @ 11:28:54 #187
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_50814396
quote:
Barcelona deny Eto'o exit rumours
Barcelona vice-president Ferran Soriano has quashed rumours Samuel Eto'o could be on his way to Arsenal following Thierry Henry's switch to the Nou Camp.

Soriano has insisted striker Eto'o, 26, will be staying, despite being linked with a move to several Premiership clubs as well as AC Milan.

"He wants to stay and we want him to stay," Soriano told BBC Five Live.

"If things go right we will have him playing with Thierry Henry next season. Definitely, he is going to be staying."

Liverpool were believed to have been interested in Eto'o, whose Barcelona future came into question after run-ins with manager Frank Rijkaard and team-mate Ronaldinho last season.

AC Milan also stated the Cameroon international was their number one transfer target.

Speculation also suggested Arsenal boss Arsene Wenger could follow Henry to Barcelona and replace Rijkaard after the club ended the past campaign without a trophy.

But Soriano said: "You never know in the future but not now. We have a coach, Frank Rijkaard, and we are very happy with him. We hope he will stay with us for many more years."
  maandag 25 juni 2007 @ 11:55:53 #188
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50860218
Nu heeft Trezeguet z'n contract verlengd, die zal het dus wel niet worden.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:03:19 #190
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51061431
quote:
ARSENAL
Arsenal snap up striker Da Silva
Arsenal sign Croatian striker Eduardo da Silva from Dinamo Zagreb for an undisclosed fee.
BBC

34 doelpunten in 32 wedstrijden in Kroatie voor te veel gled als de geruchten kloppen

[ Bericht 1% gewijzigd door DutchGooner op 02-07-2007 16:14:27 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_51061675
Wat een aankopen snap goed waarom Henry er geen zin meer in had...ze weigeren gewoon veel geld uit te trekken voor gevestigde spelers. Steeds maar weer talenten. Met alleen talenten word je geen kampioen.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:15:49 #192
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51061817
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:11 schreef Flashwin het volgende:
ze weigeren gewoon veel geld uit te trekken voor gevestigde spelers
Tis ook maar de vraag of spelers willen komen, als de geruchten kloppen heb je hem mbt de financien "geruild" met Henry.
quote:
. Met alleen talenten word je geen kampioen.
Dat klopt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_51062130
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:11 schreef Flashwin het volgende:
Met alleen talenten word je geen kampioen.
Eensch
Bloed, zweet en tranen!
  maandag 2 juli 2007 @ 17:49:42 #194
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_51064779
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:03 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

BBC

34 doelpunten in 32 wedstrijden in Kroatie voor te veel gled als de geruchten kloppen
Die 24 miljoen geloof ik niet. Dat is niet de Wenger die ik ken.
pi_51066119
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef Gunner het volgende:

[..]

Mocht dat waar zijn had je desnoods Alves nog kunnen halen, zelfde gemiddelde maar dan in een betere competitie. Al ken ik die hele Da Silva niet, wie weet is het een positieve verrassing.
pi_51066204
Da Silva is top, maar dat is Alves ook.

Het zal afhangen van wat er betaalt is, Alves is misschien wat goedkoper maar ook wat ouder
pi_51069855
quote:
Op maandag 25 juni 2007 07:37 schreef fanneke het volgende:

[..]

Ligt ook natuurlijk aan de ploeg en de aanvoer die hij krijgt.

Jij zou het niet in hem zien zitten? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 2 juli 2007 @ 20:31:24 #198
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51070786
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef Gunner het volgende:

[..]

idd, 9 klinkt al geloofwaardiger, alhoewel Reyes en Walcott....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 2 juli 2007 @ 20:40:32 #199
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_51071116
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

idd, 9 klinkt al geloofwaardiger, alhoewel Reyes en Walcott....
Reyes point taken, maar Walcott is 5M GBP voor betaald, de rest kan nog komen, en zie Bent, bij Engelse spelers is de prijs zomaar ineens verdubbed, dus wat dat betreft is Walcott (voorlopig) een koopje.
  maandag 2 juli 2007 @ 20:42:36 #200
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51071200
quote:
Op maandag 2 juli 2007 20:40 schreef Gunner het volgende:

[..]

Reyes point taken, maar Walcott is 5M GBP voor betaald, de rest kan nog komen, en zie Bent, bij Engelse spelers is de prijs zomaar ineens verdubbed, dus wat dat betreft is Walcott (voorlopig) een koopje.
Met Theo is er idd een aardig foefje toegepast, mocht Arsenal meer moeten betalen mogen wilt dat alleen zeggen dat ie doorgroeit in zijn ontwikkeling.

De prijzen binnen Engeland voor eigen spelers zijn gewoon schandalig.
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')