Gaat prima toch met wat bier opquote:
Foto'squote:Op vrijdag 27 april 2007 13:54 schreef Pheno het volgende:
Politie, ambulance en brandweer bij de overburen. Geil!
Die staan morgen wel in de krant. Maar er is dus brand. Door paupers gemaakt in hun appartement.quote:
Als dat een dwarsweg is van de schapenkamp: jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef D.Rose het volgende:
Gouden Rijderstraat?
Grote brand?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die staan morgen wel in de krant. Maar er is dus brand. Door paupers gemaakt in hun appartement.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef es70 het volgende:
Ik heb mijn pakje uit Engeland al. Maar het is niet helemaal goed
.
Ik zie niet veel rook, maar wel veel oude zooi nu uit het raam gegooid worden. Volgens mij een verbrande bankquote:
Echt wel snelquote:
Weet ik niet, maar daar zie ik een melding vanquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als dat een dwarsweg is van de schapenkamp: ja
Binnenbrandje dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie niet veel rook, maar wel veel oude zooi nu uit het raam gegooid worden. Volgens mij een verbrande bank
nee, hillywoodquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar daar zie ik een melding van
In Oosterhout?
Als dat in Hilversum ligt wel jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar daar zie ik een melding van
In Oosterhout?
ze waren bezig met een gasstelletje buiten, maar blijkbaar ging dat niet helemaal goedquote:
Das weer jammer, laat ze het maar corrigeren iddquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt wel snel, woensdag verzonden. Ipv. 1x 3,5 en 1x 4 heb ik 2x 4 gekregen
. Maar een mailtje tegenaan gegooid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |