Omdat je een oerdomme OP hebt gemaakt, die volstaat met veronderstellingen en meningen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:40 schreef pberends het volgende:
Waarom stel je zoveel domme vragen?
En anderen kunnen nu geen geld meer "winnen"?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom stel je zoveel domme vragen? Geld natuurlijk.
Nee, ik open er gewoon een topic over. Moet je niet teveel achter zoeken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef Brupje het volgende:
Dus je bent jaloers op geenstijl begrijp ik?
GeenStijl zoekt toch wel het randje op, maar gaan er niet over heen. Ze zouden wel gek zijn, want geld is het enige waar ze zich voor interesseren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Je kan van ze winnen door de adverteerders aan te pakken. Wanneer ze écht te ver gaan wil je daar als bedrijf niet meer mee geassocieerd worden. Het verhaal gaat niet altijd op dus.
En zo helder is de OP verder niet hoor, P
Ik heb het over GeenStijl, waarom kom je met anderen aan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:50 schreef Thieske het volgende:
[..]
En anderen kunnen nu geen geld meer "winnen"?
...en dat weet jij, want? Dat heb je gehoord? Dat is een feit? Lul toch niet zo dom.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:51 schreef pberends het volgende:
want geld is het enige waar ze zich voor interesseren.
Ze moeten toch van iemand "winnen". Anders winnen ze idd altijd ja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb het over GeenStijl, waarom kom je met anderen aan?
Gaap. Tien eurocent is maar een voorbeeld, het kan ook 2 eurocent zijn of meer. Ze verdienen er in ieder geval flink aan, gezien het hoge aantal bezoekers.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
Waar denk je dat ze die winst dan vandaan halen á ¤ 0,10 per visitor?
Euuuuuuuuuuuuuuh, GeenStijl is van de Telegraaf, en het is gewoon een commercieel bedrijf. Uiteraard vinden zij geld het meest belangrijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en dat weet jij, want? Dat heb je gehoord? Dat is een feit? Lul toch niet zo dom.
Nee, op GeenStijl staat toch nooit reclamequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Aan de ads bedoel je of..?
Zie je wel wat je nu zegt? Eerst sta je GS af te kraken omdat ze geld verdienen en nu zeg je weer dat het heel logisch is dat ze voor het geld kiezen aangezien het een commercieel bedrijf is. Ik snap echt helemaal niks van jouquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Euuuuuuuuuuuuuuh, GeenStijl is van de Telegraaf, en het is gewoon een commercieel bedrijf. Uiteraard vinden zij geld het meest belangrijk.
Volgens mij doe je maar alsof je dom bent. Je snapt donders goed wat ik bedoel, in de OP zit ik GeenStijl nergens af te kraken. Ik leg alleen hun waarschijnlijke denk- en werkwijze uit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zie je wel wat je nu zegt? Eerst sta je GS af te kraken omdat ze geld verdienen en nu zeg je weer dat het heel logisch is dat ze voor het geld kiezen aangezien het een commercieel bedrijf is. Ik snap echt helemaal niks van jouJe moet even stoppen met die aannames en ongefundeerde beweringen want daar wordt niemand wat wijzer van. Dat doe je wel vaker in je topics trouwens.
Euhhhhhhh, ads misschien?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik kom daar nooit, weet ik veel.
Leg nou eens in Jip & Janneke taal uit waarmee ze exact die winst genereren!
Als je nooit op GeenStijl komt, wat doe je uberhaupt in dit topic.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Zit er een gigantische neger in je poepert ofzo terwijl je dit typt of wat?
Je bent echt gigantisch aan het raaskallen.
Iemand die het snapt! Goh, had ik daar 20 posts voor nodig. Wat een stel randdebielen reageren er in dit topic.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:05 schreef rival het volgende:
vanwege de hoge bezoekersaantallen krijgen ze natuurlijk veel reclamegeld binnen....
Erg objectief over die werkwijze ben je ook niet dus het is in mijn ogen meer gelul in de ruimte. Bovendien heb je geen idee wat er achter de schermen bij GS gebeurt dus kan je er ook geen uitspraken over doen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij doe je maar alsof je dom bent. Je snapt donders goed wat ik bedoel, in de OP zit ik GeenStijl nergens af te kraken. Ik leg alleen hun waarschijnlijke denk- en werkwijze uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |