Die zijn lauw manquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:20 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Dit is pas een kermis shirt!:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vette korte broek, cultheld. Moet Maikuuul eens zien! Die kan 'm aan naar den disco!
Wat is die print op dat shirt? Het lijkt op een poster voor een Disney film met Tom Hanks, maar dat zal het wel niet zijn.quote:
Jawel, Stop tha Cop ofetwel Bambi 2 uit 1996.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is die print op dat shirt? Het lijkt op een poster voor een Disney film met Tom Hanks, maar dat zal het wel niet zijn.
Shit, ik heb alleen Bambi 1 gezien. Dit misverstand had dus voorkomen kunnen worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:08 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Jawel, Stop tha Cop ofetwel Bambi 2 uit 1996.![]()
ik krijg een beetje een sierra leone gefuhl bij dat shirtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:48 schreef Cloud_SB het volgende:
Levi's Product of the month (met dank aan de prachtige verkoopster):
[afbeelding]
En een Tee van Fuct:
[afbeelding]
Een afgetuigde agent.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is die print op dat shirt? Het lijkt op een poster voor een Disney film met Tom Hanks, maar dat zal het wel niet zijn.
Ok danquote:
Er zit een idee achter dat shirt, je zet inderdaad niet zomaar negers met kapmessen op een shirt dat doe je met een reden. Dat jij dat verkeerd interpreteerd is jou probleem.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:09 schreef kikoooooo het volgende:
Dat tshirt met die messenWaarom koop je in godsnaam zoiets?
Levert vast ook relaxte reacties op, als je een afrikaanse vluchteling tegen komt enzo...
Ik kan hard rennenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:18 schreef Dirkmaat het volgende:
Haha dat vind ik wel een tof shirt juist.
(Al wil ik geen grote neger met een stok achter me aan daarom houd ik het toch wat beschaafder)
Wat is die reden dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:56 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Er zit een idee achter dat shirt, je zet inderdaad niet zomaar negers met kapmessen op een shirt dat doe je met een reden. Dat jij dat verkeerd interpreteerd is jou probleem.
[..]
Waar heb je die broek gekocht en hoeveel?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:48 schreef Cloud_SB het volgende:
Levi's Product of the month (met dank aan de prachtige verkoopster):
[afbeelding]
De reden dat je negers en kapmessen op een shirt zet is duidelijk. Alles is al uitgevonden en je wil een ontzettend wanproduct op de markt brengen omdat je weet dat er toch wel eikels zijn die het kopen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar de reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |