Ja het wordt een beetje een Kora story, komen ze nog of niet??quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef Nimory het volgende:
Wanneer zullen brain en natas terug komen..
Bij Bwian was dat wel het geval.. toen zei ze DUIDELIJK, dat ze wilde stopen, en niet verder wilde....quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:28 schreef SiRojK het volgende:
Yep... Dat ze geen sex hebben gehad is echt BS vind ik.. Als je naar het filmpje kijkt hoor je huub zelfs letterlijk zeggen dat hij Amanda wil beffen, vervolgens zegt ze alleen dat het wel een heel verleidelijk aanbod is.. Ze heeft NIET duidelijk NEE gezegd
Een soort van: "de lamme helpt de blinde".quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:29 schreef SiRojK het volgende:
JAAAAAAAAAA!!! Jaap wil huub er in houden, WANT met hem kan hij mensen wegpesten
Belachelijk dat die twee zo lang weg mogen blijven. Als Brian niet meer terug kan omdat het te gevaarlijk is moet hij dus weg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef Nimory het volgende:
Wanneer zullen brain en natas terug komen..
Je vergeet wat hij bij Nena gedaan heeft, die zei ook duidelijk meerdere keren "niet doen" toen Nena en Brainless achter dat muurtje stonden...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:33 schreef FSR het volgende:
Bij Bwian was dat wel het geval.. toen zei ze DUIDELIJK, dat ze wilde stopen, en niet verder wilde....
Na de ruzie met Nathanael is hij er ook uitgezet, dus ik denk dat ze het wel zouden doen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef Wopper1 het volgende:
Huub gaat er niet uit. Net wat Jaap zegt, hij is veel te populair om eruit te gaan.
Ik denk dat Bwian aardig platgespoten terug komt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:33 schreef Nimory het volgende:
word beetje saai zo..
Misschien als brain er weer is er weer wat spanning komt..
Beetje ruzie schoppen enzo..
Wow, leuk. Ik wordt helemaal Para in slowmotion...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:34 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik denk dat Bwian aardig platgespoten terug komt...
Ze willen hem koste wat het kost er in houden..
Brian die in een K-hole weer de set op komt wandelenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:34 schreef FSR het volgende:
[..]
Maar dat zou wel betekenen dat Huub eruit gaat, want samen in een huis zal uiteindelijk niet goed aflopen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:34 schreef FSR het volgende:
[..]
Het kwam ook door de spanningsopbouw. Die was fraai.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef FuTilE het volgende:
Toch, die filmpjes terugkijkend is het stukken minder heftig dan het gisteren even leek. Het grootste deel van alle consternatie werd veroorzaakt door Natasia en haar spektakelstem.
Het enige dat echt intens was, was dat geschreeuw van Brian aan de telefoon. Die gast heeft echt een steekje los.
Toen konden ze nog een risico nemen, maar toen Huub eenmaal weg was waren er 0 tv momenten in een hele week tijd. Sterker nog, het maken van een sneeuwpop was het hoogtepunt van die week. Alle verhaal lijnen worden direct of indirect door Huub aangestuurd in dit programma, zonder hem heb je gewoon een probleem.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:34 schreef Ashrak het volgende:
Na de ruzie met Nathanael is hij er ook uitgezet, dus ik denk dat ze het wel zouden doen.
Stilte voor de storm, wacht maar tot Brian weer terugkomt. Met zijn maskertje.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:35 schreef maril het volgende:
jullie willen allemaal dat Brain en Natas eruit gaan, maatr het is wel ontzettend saai nu.
Vooral het moment dat Huub onder de dekens lag en Brian over het grind richting huis kwamquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het kwam ook door de spanningsopbouw. Die was fraai.
Hoezo niet goed? Dat is toch wat we willen? De eerst rls moordquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Maar dat zou wel betekenen dat Huub eruit gaat, want samen in een huis zal uiteindelijk niet goed aflopen.
Ze liep zelfs rond te bazuinen dat hij haar aan het neuken was.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:35 schreef Marrije het volgende:
Het zit Amanda niet lekker dat Brian en Natas zo lang wegblijven.
Amanda: en dat Natas dan ook nog eens zegt dat ze ziet dat Huub me aan het likken is, dat . . .ze versterkt het alleen maar, en hij. . .gaat naar haar luisteren, de héle dag!
Ja hè? Prachtig toen Natasia en Brian opeens richting slaapkamers vertrokkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het kwam ook door de spanningsopbouw. Die was fraai.
Ow zeker..quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:35 schreef Wopper1 het volgende:
Denk dat beide heren er niet uit gaan. De fout ligt deels bij DGK zelf.
Iedereen hier op Fok! schreef al dat Brian al aan het flippen was in het kantoor bij Jaap.
Toen Brian naar binnen kwam wist iedereen dat het ''los'' zou gaan. DGK mag hier absoluut ook zeker de hand in eigen boezem steken.
Mee eens ... als hij eruit wordt gezet kijk ik ook niet meer hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Toen konden ze nog een risico nemen, maar toen Huub eenmaal weg was waren er 0 tv momenten in een hele week tijd. Sterker nog, het maken van een sneeuwpop was het hoogtepunt van die week. Alle verhaal lijnen worden direct of indirect door Huub aangestuurd in dit programma, zonder hem heb je gewoon een probleem.
Die ligt op de bodem en Syl duikt hem op.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:41 schreef schatje het volgende:
Sylvia gaat zwemmen. Waar is Jaap?
Doet ze iedere keer als ze weer is toegetakeld door een loverboy...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:39 schreef Nimory het volgende:
wat een toepasselijk liedje heeft ze aangezet.. Whaha..
Jaap verwoorde het perfect.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ow zeker..
Door de afgelopen weken geen duidelijke grens neer te zetten is het alleen maar erger geworden.
Brian, heb ik van horen zeggen, heeft zich in het kantoor al behoorlijk lopen opfokken en dan vraag je er gewoon om ... en toen wist hij zogenaamd nog niet dat Huub en Amanda samen waren.
Net zo toepasselijk als d'r t-shirt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:39 schreef Nimory het volgende:
wat een toepasselijk liedje heeft ze aangezet.. Whaha..
Huub zit al de hele tijd bij het zwembad...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef Desii het volgende:
Volgens mij is Huub al terug... en alle streams ineens op Amanda in kantoor
niet , hij werd net weggeroepen..... foutje sorry... stond een stream op stop.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Huub zit al de hele tijd bij het zwembad...
Is Huub naar Achter geweest?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef Desii het volgende:
Volgens mij is Huub al terug... en alle streams ineens op Amanda in kantoor
TV maken kan je op verschillende manieren doen, dat hele depri-verhaal is natuurlijk pure onzin want dat begon pas nadat ze 2 uur "achter" geweest was. Bovendien betwijfel ik of ze echt onder de indruk is van Jaap's actie, het hoort allemaal bij het spel. Daarnaast heeft ze ook regelmatig tegenstrijdige dingen gezegt over de tarot kaarten. Ik ben er van overtuigd dat ze in het dagelijkse leven niets met dit zweverige gevoel te maken heeft maar dat dit opgelegd is door de redaktie om haar toch een soort van "rol" binnen het programma te geven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:41 schreef FuTilE het volgende:
Sylvia lijkt opeens weer helemaal in haar element, dat is wel nogal opvallend.
Kloptquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:44 schreef farceman het volgende:
Huub zei volgens mij dat het geen fysiek geweld was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |