quote:
ik ga mee.. ff me zwemspullen pakken.. !!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat zou ik zoooo graag in dat zwembad willen liggen.
Thanks. Aangepastquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:24 schreef blomst het volgende:
Je haalt Eric en Huub door elkaar.
Amanda is helaas verliefd op Brian en zal alles wat hij heeft gedaan goedpraten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef getl0st het volgende:
Amanda probeert huub echt de schuld te geven van alles..
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:27 schreef Lobasca het volgende:
Marrije, weejewajijmoedoen, weejewajijmedoen... inschrijven bij de kvk.
Top snelheid.
Zodat er genoeg tijd is om Natasja en Brainless hun versie van het verhaal op elkaar af te laten stemmen. Het komt er dus op neer dat alles Huub's schuld gaat zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:27 schreef Fargo het volgende:
Waarom is in hemelsnaam Natasia vannacht uit huis gehaald?
Jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:28 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Amanda is helaas verliefd op Brian en zal alles wat hij heeft gedaan goedpraten.
Door Huub de schuld te geven zal ze proberen Brian weer proberen om te praten.
Ik snap niet waarom Huub weg zou moeten, voor een veegje langs Brian zijn oorquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:29 schreef getl0st het volgende:
Amanda: Grote kans dat Huub vanavond weg moet.dan mag brian ook pleite
Waarschijnlijk om te voorkomen dat Brian de baliemedewerker van de Witte Bergen om zeep bracht of zichzelf ophing aan de plafondventilator in zijn kamerquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:27 schreef Fargo het volgende:
Zijn ze de poort uit, want dan mogen ze niet meer terugkomenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:27 schreef Fargo het volgende:
Ja, ik denk dat alles en iedereen daar op aanstuurt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zodat er genoeg tijd is om Natasja en Brainless hun versie van het verhaal op elkaar af te laten stemmen. Het komt er dus op neer dat alles Huub's schuld gaat zijn
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om te voorkomen dat Brian de baliemedewerker van de Witte Bergen om zeep bracht of zichzelf ophing aan de plafondventilator in zijn kamer![]()
Daarom.. als er iemand weg moet.. dan moeten er tweequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:30 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Huub weg zou moeten, voor een veegje langs Brian zijn oor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |