Ik ben daar ook een kei inquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef Poit het volgende:
Haha, mooie openingspost
Maaruuh, ijmeis moet jou vriendin leren neuken??
Ze heeft 12 uur in het vliegtuig kunnen slapen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat ze te moe is vanwege haar vakantie.
Ja, of mij.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef Poit het volgende:
Haha, mooie openingspost
Maaruuh, ijmeis moet jou vriendin leren neuken??
Nou, trap ik trap even een open doel in maaruuh, kan je mij ook leren neuken de liefde te bedrijven?quote:
Nah, in het vliegtuig kun je niet fatsoenlijk slapen, vind ik. Daar is het altijd rumoerig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ze heeft 12 uur in het vliegtuig kunnen slapen.
Dat smoesje accepteer ik dus niet.
Dat is voor mijn vriendin niet zo'n heel groot probleem.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah, in het vliegtuig kun je niet fatsoenlijk slapen, vind ik. Daar is het altijd rumoerig.
Vind je het gek dat ze je sexueel niet kan bevredigen als jij GoW aan het spelen bentquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is voor mijn vriendin niet zo'n heel groot probleem.
Die kan ook heel goed slapen als ik Gears aan het spelen ben.
Op een bank is anders dan op een vliegtuigstoelquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is voor mijn vriendin niet zo'n heel groot probleem.
Die kan ook heel goed slapen als ik Gears aan het spelen ben.
Ja ik moet toch iets als ik niet mag neukenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze je sexueel niet kan bevredigen als jij GoW aan het spelen bent
Ik stel me ook wel eens voor hoe Heintje dat nou precies flikt. Zou ie gewoon opstaan en zeggen "Zo en nu gaan we neuken" waarna vriendin een smoesje opzegt. En dan gaan ze maar naar bed, om te slapen dus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze je sexueel niet kan bevredigen als jij GoW aan het spelen bent
En slapen is slapen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op een bank is anders dan op een vliegtuigstoel.
Ongeveer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik stel me ook wel eens voor hoe Heintje dat nou precies flikt. Zou ie gewoon opstaan en zeggen "Zo en nu gaan we neuken" waarna vriendin een smoesje opzegt. En dan gaan ze maar naar bed, om te slapen dus.
Ofzo.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik stel me ook wel eens voor hoe Heintje dat nou precies flikt. Zou ie gewoon opstaan en zeggen "Zo en nu gaan we neuken" waarna vriendin een smoesje opzegt. En dan gaan ze maar naar bed, om te slapen dus.
Ofzo.
Beetje,quote:
Ja logischquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Beetje,
Soms doe ik het ook wel op die manier.
Weet je tenminste meteen waar je aan toe bent
Als ik eerst een half uur bezig ben om mijn vriendin op te geilen en dan nog geen sex krijg is het veel frustrerender.
Ik vind dat opgeilen meestal veel leuker dan het neuken zelf. Zo leuk om een vrouw te horen smekenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:30 schreef Heintje het volgende:
Beetje,
Soms doe ik het ook wel op die manier.
Weet je tenminste meteen waar je aan toe bent
Als ik eerst een half uur bezig ben om mijn vriendin op te geilen en dan nog geen sex krijg is het veel frustrerender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |