Die singles zijn meestal iets van 7,-quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:18 schreef JeroenV het volgende:
Hoe duur zijn ze dan?
Leuk voor aan de muur
Kan het niet lezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:52 schreef mindgames het volgende:
De setlist van de Amerikaanse tour is erg tof. Check de onderste zin![]()
. (Moet je even klikken hé
) Setlist-spaarders kijken altijd vol afschuw toe als de roadie van de AM de setlists tot een prop maakt en die het publiek in gooit, is mij opgevallen.
[[url=http://aycu15.webshots.com/image/13414/2000954090064570869_rs.jpg]afbeelding][/url]
Één Amerikaanse stad had dubbel geluk. Ze deden deze setlist + D Is For Dangerous + Fluorescent Adolescent + 505 als toegift. Sweet. Mooi hoe ze van Balaclava in Fake Tales overgaan!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:48 schreef Merkie het volgende:
Congratulations, you are now the proud owner of an official Arctic Monkeys april 2007 set list.
Brianstormquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:55 schreef mindgames het volgende:
NU op BBC 2. Arctic Monkeys live bij Jools Holland.
Hier na te luisterenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:36 schreef mindgames het volgende:
Wéér een nieuw nummer. 'The Bakery Song', die ze al een tijdje op de plank hadden liggen, werd akoestisch gespeeld op een Amerikaans radiostation. Ook 'Only Ones Who Know' en 'Fluorescent Adolescent' werd akoestisch ten gehore gebracht.
Jammer, afspelen lukt nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:38 schreef soul114 het volgende:
[..]
Hier na te luisteren
Dat regeltje op de setlist heb ik trouwens eerder gezienop kaiser chiefs setlisten.
Dat staat ook op die van Kaiser Chiefs waar ik een stukje van hebquote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:48 schreef Merkie het volgende:
Congratulations, you are now the proud owner of an official Arctic Monkeys set list.
Ik vraag me af hoe nu nog iets dominerend of invloedrijk kan zijn. Alle genres zijn tegenwoordig wel vertegenwoordigd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef JeroenV het volgende:
Dat vind ik allemaal nog een beetje hoog en ver gegrepen hoor. Ze hebben nu twee goede albums uit, maar om nu te zeggen dat ze zwaar dominerend of invloedrijk zijn voor deze generatie muziek ed...
Een medestanderquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:07 schreef Endtroducing het volgende:
Fluorescent Adolescent is goed! Net als Old Yellow Bricks en Do Me A Favour, die twee vind ik denk ik de beste.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een medestanderOld Yellow Bricks is goed inderdaad, en Do me a Favour ook, en Balaclava, en Teddy Picker, en D is for Dangerous en en en
Goede plaat dus
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik blijf het een 'niet zo leuk' nummer vinden.
Partyshufflequote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:19 schreef toma het volgende:
luxe probleem, ik weet niet welk nummer ik as eerst moet draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |