Als je zakt gewoon je geld terugvorderen wegens Wanprestatie, en dan een kleinere rijschool uitkiezen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:30 schreef miss_bleu het volgende:
- verhaal -
84??? Hoelang mag je dan lessen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:19 schreef miss_bleu het volgende:
betaal gewoon 84 euro per les. En elke keer weer gezeur. Dit helpt ook niet echt mee met de zenuwen voor morgen. Maar we zullen het morgen zien![]()
Ohh okay, dan gaat het nog wel. Niet echt bepaald de goedkoopste, maar ach...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef miss_bleu het volgende:
2 uur. dus 42 euro per uur.
Dat lijkt me schier onmogelijk omdat de rijschool een inspanningsverplichting heeft en nou niet echt een resultaatsverplichtingquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:31 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Als je zakt gewoon je geld terugvorderen wegens Wanprestatie, en dan een kleinere rijschool uitkiezen?
ik heb ff gerekend en ik zit ook voor exact voor dat bedragquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:38 schreef Aitan het volgende:
Ik reed ook voor 42 euro per uur, goedkoper is meestal subsidie of slechter(zitten natuurlijk ook gewoon goede goedkopere tussen maar dat terzijde
Maastricht ligt ook in zuidlimburgquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:46 schreef nattermann het volgende:
Zuid-limburg, niet bepaald veel concurrentie![]()
ja ik ook wat dacht jij dan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:38 schreef Webgangster het volgende:
Ik heb les voor 44 euro per uur, moet theorie, tussentijdse toets en praktijk er nog wel zelf bij betalen allemaall....
*KUCH*quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ja maar jij woont op het platte land
Mijn rijopleiding heeft ongeveer 2500 euro gekost, inclusief lessen, pasfoto's, theorieboekje, theorie-examen, 2 praktijkexamens, en het rijbewijs zelf. Misschien wel nuttige info voor mensen die willen gaan sparenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:46 schreef miss_bleu het volgende:
bij elkaar 2401 euro voor een rijbewijs
Gaat hier ook niet voor om het behalen van een praktijkexamen, maar het steeds afwezig zijn van lestijdmogelijkheden / danwel instructeurs.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat lijkt me schier onmogelijk omdat de rijschool een inspanningsverplichting heeft en nou niet echt een resultaatsverplichting
Zo logisch is het niet meer hoo. Ken geneog mensen die heel erg goedkoop ergens zitten waar heel veel al gratis om het zo te zeggen bij in zit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:46 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja ik ook wat dacht jij dan.
ben nu al kwijt:
2066 euro aan lessen
210 euro aanvraag praktijk
125 euro theorie + dag theorie training
bij elkaar 2401 euro voor een rijbewijs
Bij mij + 10 van 3 kwartier die mijn ouders betaald hebben zit ik vooralsnog ( !!! ) op ~ 1300 euro. Ik moet nog plm. 10 van 1 uur á 320 euro (gok ik) dus zeg maar een 1650 euro.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:55 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Zo logisch is het niet meer hoo. Ken geneog mensen die heel erg goedkoop ergens zitten waar heel veel al gratis om het zo te zeggen bij in zit.
Uit de bovenstaand reacties is dat ook wel een beetje merken volgens mij.
Welke voor rijschool heb je precies? Ik betaal straks 60 euro per 1.5 uur..quote:
Wolff?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:19 schreef Renesite het volgende:
er gaat korting af omdat ik op een school zit die een dealtje heeft gesloten met die rijschool
ik had mn 1e examen bij 20 lessen, toen begon ik al een eigen rijstijl aan te leren. ben uiteindelijk geslaagd bij ongeveer 28 lessen. Vooral frustrerend voor mij (en mijn instructeur) is dat ik wist dat ik gewoon goed kon meerijden met het verkeer en geen gevaar was voor de andere weggebruikers.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:57 schreef Renesite het volgende:
Ik denk dat je met téveel lessen dat de auto en het autorijden te relax gaat waardoor het kijken steeds minder gaat.
30 euro voor het theorieboekjequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:31 schreef Renesite het volgende:
Vooralsnog ~ 800 kwijt incl examen enzo. + 30 voor theorie
10 van 45min zijn door mijn ouders betaald, net als 30 euro voor theorieboekje.
De boekhandel verkoopt ze, ongetwijfeld met winst, voor 14,95quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
30 euro voor het theorieboekje. Mijn rijschool verkoopt ze tegen inkoopprijs voor 17 euro
.
Afgerond. 27 euro met cdtje enzo geloof ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
30 euro voor het theorieboekje. Mijn rijschool verkoopt ze tegen inkoopprijs voor 17 euro
.
Oja, die cd's heb ik gewoon gedownl....eh, van een vriend gekregenquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:52 schreef Renesite het volgende:
Afgerond. 27 euro met cdtje enzo geloof ik
Met CDtje kan het kloppen ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afgerond. 27 euro met cdtje enzo geloof ik
Welke verkopen hun dan? Ik heb wel het RIS theorie boekjequote:Op donderdag 3 mei 2007 09:33 schreef Alcarin het volgende:
[..]
De boekhandel verkoopt ze, ongetwijfeld met winst, voor 14,95![]()
Het ANWB boek.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
Welke verkopen hun dan? Ik heb wel het RIS theorie boekje.
thenksquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
miss-blue, veel succes vandaag!
Het rijden zelf ging erg goed, alleen het parkeren op het laatst ging kut en ik stond op een gegeven moment als volgt opgsteldquote:
Oh, boeiend, zo ben ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:22 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Het rijden zelf ging erg goed, alleen het parkeren op het laatst ging kut en ik stond op een gegeven moment als volgt opgsteld![]()
[afbeelding]
Er kwam niks van lins en ik wachtte tot er niks meer van rechts kwam, maar ik stond dus wel een paar seconden op deze manier op de weg![]()
Ik niet blijkbaarquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Daar kan je wel op zakken, lijkt mij...![]()
Volgens mij stond dit verhaal in één van de voorgaande delen van dit topic.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:39 schreef Agiath het volgende:
een keertje een verhaal gehoord van iemand die door rood reed en nog slaagde
Helaas helpt zelfs dat niet, ik ben gezakt op het raken van een stoeprand, en degene van dat verhaal van 2 ingrepen en toch slagen was een jongenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Of net wel, net niet langs fietsers had gekund en DUS te lang bleef hangen en DUS zakte (mijn vriendje)Nou ben ik gezien de verhalen er echt van overtuigd dat het hebben van tieten helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |