Oh, okequote:Op vrijdag 27 april 2007 18:28 schreef Logician het volgende:
B.ertha: dat zijn foto's van 2jr terug toen ie nog kitten was![]()
![]()
Volgens mij was ie daar nog een jonkie?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]Das meer een hond!
Nou vraag ik me toch af hoe groot jouw laptop wel niet is![]()
Nou snap ik ook waarom het zo zielig was. Ik dacht, dat valt toch wel meequote:Op vrijdag 27 april 2007 18:29 schreef Logician het volgende:
theyoungone: OUCH
B.ertha: jah dat is de bank die je telkens op de cam ziet: die vult in helemaal in
't is je polsquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:27 schreef TheYoung1 het volgende:
Om ff stoer te doen (kuch) kreeg gister een "aai"...Lag Mazzeltje lekker op de buik te kriebelen, en opeens wilde ze weg.
Zet zich dus vol af, met een achterpootje, resultaat....>>
[afbeelding]
Ochja, AUW!!!!
Heb jij je vent naderhand ook op zn neus gestompt en hem zeer hartelijk bedankt voor de bigfootkids?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:34 schreef Logician het volgende:
Ik ben 1.62 en de vader van mijn kinderen is 1.92cm is ook goed gegaan![]()
Ik woog 5 kilo en mijn moeder 57 (voordat ze zwanger was dan). Ging ook primaquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:34 schreef Logician het volgende:
Is ook een beetje rare foto, duw mn duim mn hand in...quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
't is je polsik dacht naar een heel raar bovenlijf vanaf de rug te kijken
enneh....AUWWW!!
Als de dame niet in beweging is hangt ze met haar snoetje in een bakjequote:Op vrijdag 27 april 2007 18:37 schreef Logician het volgende:
Quembel, ja ze eet en drinkt ontzettend veel, maar ik laat dr ook.
Ze krijgt brokjes waar extra vitaminen en ijzer in zit en ze drinkt 1 zo'n grote waterbak per dag!
Ja idd of gewoon een grote laptopquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:43 schreef senesta het volgende:
Jee, Logician, die is inderdaad groot zeg, die foto in de OP is dan best vertekenend.
Wel heeel mooi.
ik mag hopen dat jij er dan ook geen drie in had zittenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:34 schreef Logician het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:01 schreef Logician het volgende:
Vaders in binnen, en moeders heeft hem net 10000kopjes gegeven, en is helemaal in haar nopjes nu.
hij likt dr ook helemaal enz.. superlief
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef purplerose het volgende:
Tis ook overal hetzelfde, vrouw doet al het zware werk en de vent ligt er beetje op de bank zichzelf te likken
Hoi meisjequote:Op vrijdag 27 april 2007 19:10 schreef Logician het volgende:
Er kwam net een meisje aan de deur, vragen of ik een witte kat had, was helemaal verdrietig..
ze was over een witte kat heen gereden met haar fiets (beide banden) gelukkig was het niet matisse.. maar heb dr even binnen gelaten, ze was zo geschrokken.. ze was meteen helemaal verliefd op naina, en vroeg de url van dit topic, hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |