10 minuten/kwartier ongeveer schat ik, al is het wel warm en moet er een kat meegesjouwd worden natuurlijk (al heeft ze daar personeel voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:35 schreef Marty het volgende:
(Weet niet hoe ver?)
Nou, dan gaat het al gauw een uurtje duren ook al is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
10 minuten/kwartier ongeveer schat ik, al is het wel warm en moet er een kat meegesjouwd worden natuurlijk (al heeft ze daar personeel voor)
Daar is niet onderuit te komen, dit is toch wel een risicogevalletjequote:Oja en ik heb nu huisarrest tot ze bevallen is, ivm de kans dat ze er niet uit krijgt
Daar ben ik ook echt heel erg blij mee, dit word een heeeeeel lang en spannend weekendquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:08 schreef Barbaaf het volgende:Yay fijn nieuws
Maar drie kittens.. in zo'n buik. Die worden gigantisch
[..]
Daar is niet onderuit te komen, dit is toch wel een risicogevalletje. Gelukkig zijn wij er om je gezelschap te houden
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:35 schreef Logician het volgende:oeh ik schaam me kapot, zit hier vreselijk te schransen en ondertussen naar een talkshow onder anorexiapatienten te kijken
Had al ge-F5'd...doet nog steeds niet hier. Een standaard "Kan server niet vinden"-meldingquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:09 schreef Logician het volgende:
als het goed is niet?? (F5)?
Mevrouw is erg lui
Het is een bergjequote:Op vrijdag 27 april 2007 18:17 schreef Logician het volgende:
Probeer deze eens: *** (niet te veel mensen op aub anders crash ik)
Die doet het prima...is ook livestream, zie ik. Misschien handig om de link meteen even weg te doen ivm veel bezoekers, idd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:17 schreef Logician het volgende:
Probeer deze eens: ***(niet te veel mensen op aub anders crash ik)
Vind ik ook, hij lijkt best klein, hij past zelfs op een laptop! Dat past de onze echt nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:20 schreef senesta het volgende:
Heb je niet toevallig een foto waar de paps en mams samen op staan, Logician?
Als ik de foto van Matisse zie lijkt hij helemaal niet zo groot, het is misschien wel leuk om het verschil duidelijk te zien.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:27 schreef Logician het volgende:
op dit moment is hij erg groot dit is een recente foto met mijn zoontje van bijna 5jr
[afbeelding]
(en ja hij is grijs, t'is een zandroller)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |