Het enige wat Huub nog kan doen is Amanda negeren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:59 schreef farceman het volgende:
Ik stop ermee; Amanda die het goed wilt maken met brian ?!!!!
Hier moet toch familie van Amanda ingrijpen?
Ik heb het hele gebeuren gezien gisteren en log net weer in...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:59 schreef farceman het volgende:
Ik stop ermee; Amanda die het goed wilt maken met brian ?!!!!
Hier moet toch familie van Amanda ingrijpen?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
Sexuele voorlichting nodig?
http://www.rutgersnissogroep.nl/
Nou sorry hoor, ik kom niet meer bij hierquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:01 schreef Markeerstift het volgende:
Amanda zou best verkracht kunnen zijn hoor, ook al kreunde ze hard. Seks is toch ook een lichamelijke reactie, en als iemand een seksuele handeling verricht kan het zijn dat je lichaam het 'lekker' vindt. Dit kan dus heel dubbel zijn voor een meisje, omdat ze dan kan denken: maar ik vond het lekker, dus ik ben niet verkracht. Het gaat erom of je seks hebt gehad tegen je zin of niet, en niet of je het wel of niet lekker vond.
Ik zeg toch.... straks heeft ie haar nog verkracht volgens haar...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:01 schreef Dark het volgende:
Herma vindt het logisch dat Amanda zich schuldig voelt.![]()
Volgens Amanda heeft Huub haar bijna gedwongen om sex te hebben![]()
totaal niet mee eens hoor ,als je tegen je wil in een bed beland schiet je op slot en is er geen genieten meer bij. sex is een combinatie van lichaam en geest.....nog sterker its all in the mindquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:01 schreef Markeerstift het volgende:
Amanda zou best verkracht kunnen zijn hoor, ook al kreunde ze hard. Seks is toch ook een lichamelijke reactie, en als iemand een seksuele handeling verricht kan het zijn dat je lichaam het 'lekker' vindt. Dit kan dus heel dubbel zijn voor een meisje, omdat ze dan kan denken: maar ik vond het lekker, dus ik ben niet verkracht. Het gaat erom of je seks hebt gehad tegen je zin of niet, en niet of je het wel of niet lekker vond.
edit: dit zegt niet dat ik denk dat amanda verkracht is
hij gaf haar alleen een kusje op haar buik hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:02 schreef SiRojK het volgende:
[..]
.. Huub met zijn hoofd tussen haar benen.. Zo lig je normaal niet volgens mij? Slaapt niet echt lekker zegmaar
![]()
Ik word wóest als ik haar nu hoor praten, terwijl het inderdaad übertriest is. Morgen weer konijnen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:47 schreef Sense het volgende:
Amanda vertoont typisch het gedrag van een mishandelde vrouw: alles goedpraten en zichzelf de schuld geven. Triest om te zien.
en in die tipi was het aardig tropisch vannachtquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:03 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
hij gaf haar alleen een kusje op haar buik hoor
volgens amanda dan en die was er zelf bij
Hij heeft haar niet gedwongen. Ze zei alleen nee toen hij echt wilde gaan penetreren. En toen deed Huub niets meer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zeg toch.... straks heeft ie haar nog verkracht volgens haar...
Zit Amanda's klitje op haar buikquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:03 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
hij gaf haar alleen een kusje op haar buik hoor
volgens amanda dan en die was er zelf bij
Amanda is af en toe ook erg apartquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:04 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zit Amanda's klitje op haar buik
Wat apart..
Ik kan begrijpen dat je het grappig vindt, maar het kan echt zo zijn. En nogmaals: ik denk niet dat dit bij Amanda het geval is hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:02 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik kom niet meer bij hier![]()
![]()
![]()
![]()
Nog ffe zeg..
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:04 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zit Amanda's klitje op haar buik
Wat apart..
Precies... laat haar maar voelen dat ze als mens niks waard is op deze manier.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het enige wat Huub nog kan doen is Amanda negeren.
Syl en eric net zo.
Amanda is dan aangewezen op Brian en Natasia .
Huub heeft haar vanmorgen nog een compliment gegeven omdat ze niet verder wilde gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij heeft haar niet gedwongen. Ze zei alleen nee toen hij echt wilde gaan penetreren. En toen deed Huub niets meer.
Misschien vind ze het lekkerder als hij haar tijdens de daad lekker in haar gezicht spuugt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik word wóest als ik haar nu hoor praten, terwijl het inderdaad übertriest is. Morgen weer konijnen.![]()
Nee joh, ik begrijp je statement wel, maar deze vlieger gaat echt niet op bij onze Amanda.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:05 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je het grappig vindt, maar het kan echt zo zijn. En nogmaals: ik denk niet dat dit bij Amanda het geval is hoor
Hoe verklaar je de stijve piemel bij de bakker dan ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
totaal niet mee eens hoor ,als je tegen je wil in een bed beland schiet je op slot en is er geen genieten meer bij. sex is een combinatie van lichaam en geest.....nog sterker its all in the mind
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, ik begrijp heeeel goed dat zij zich schuldig voelt, past ook helemaal in het straatje dat ze nu doet alsof Huub haar gedwongen heeft. Brian heeft haar zoooo vaak gezegd doe wat je niet laten kunt maar beloof me dat je niet om Huub gaat heenhangen. En wat doet ze? Na een tijdje afstand genomen te hebben zoekt ze weer toenadering. Zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef kybe het volgende:
Amanda wil heel graag met Brian praten.
Misschien raakte hij een beetje opgewonden toen hij haar aan het beffen was?? Ik doe maar een gok hoor..quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:06 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Hoe verklaar je de stijve piemel bij de bakker dan ?
Waarom?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:04 schreef Kinga het volgende:
Amanda schaamt zich kapot over wat Huub bij haar gedaan heeft...
Zit er een bakker in de villa?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:06 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
heeft amanda een piemel dan.......verschil he tussen mannen en vrouwen. Bij ons werkt het toch anders markeerquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:06 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
neem een pak perenijsjes meequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:07 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zit er een bakker in de villa?
En had Huub daar een stijve bij?
Mijn god, ik kan het niet meer volgen, ik ga naar Appie Heijn.
Pffff. die niet zo hypocriet.. Als de jongen waarmee op dat moment in één bed ligt op een rare manier (hij tussen jou benen/onder de dekens op je buik, dan zou je wel even moeten nadenkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
heeft amanda een piemel dan.......verschil he tussen mannen en vrouwen. Bij ons werkt het toch anders markeer
Als hij moet.. moet brian ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:08 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Huub er rekening mee houdt dat hij eruit moet...
Is goed Dussssshhiiii.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:08 schreef schatje het volgende:
De volgende stap is een aangifte. Daar zullen Natasia en Brian zich hard voor maken. Let maar op.
You' ve lost mequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:06 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Prima wat mij betreft.. Maar dan gaat Brainless ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:08 schreef Kinga het volgende:
Omdat Huub van verschillende kanten heeft gehoord dat hij geslagen zou hebben. Maar hij heeft volgens eigen zeggen de grenzen die de laatste 3 weken zijn gesteld niet overschreden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:08 schreef Kinga het volgende:
Groot gelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:09 schreef blomst het volgende:
Het is mooi weer, en ik ben vrij en wat doe ik?
Wachten op brian en Natasja en op wat er komen gaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |