abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48881749
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Adelante het volgende:
Succes Hengelo, Heerlen en Duiven vandaag.
Zucht...

Ich hab ja schon den ganzen tag geubt...

Ben erg benieuwd...
ps de Groningers dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48881825
quote:
en ik moet uitgerekend vandaag een kast ophalen

Gisteren heben we onze boekenkast verkocht en alle boeken staan door de woonkamer en op de tafel. Dus ik dacht, ach, dinsdag ff de nieuwe ophalen bij Ikea.

Werd ik net ook al uitgelachen door collega's dat ik straks even naar Ikea moet....
pi_48902346
quote:
En Breda ook heel België was vrij
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:15:17 #34
15358 ProgMAN
De enige echte besuikerde...
pi_48903313
Nou, nou, meer Duits dan Nederlands gepraat vandaag.
pi_48906960
In Delft viel het erg mee met de drukte, vandaag ff restaurant service gedaan en lekker relaxt kunnen werken.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_48907381
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
In Delft viel het erg mee met de drukte, vandaag ff restaurant service gedaan en lekker relaxt kunnen werken.
Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat er in Delft niet zoveel Belgen, dan wel Duitsers komen... en dat zijn nu net twee landen waar ze vandaag een vrije dag hadden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48907732

Sponsored by IKEA (gordijnen: tupplur. expedit: 4 bij 2 berken en flarke tvmeubel)
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:43:57 #38
141482 Q.
JurassiQ
pi_48907831
En mogelijk gemaakt door bezorgservice "Q.".
For great justice!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:45:32 #39
3185 Adelante
To let it go now
pi_48907934
tevens opbouwservice?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48908919
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef Adelante het volgende:
tevens opbouwservice?
dat was ikzelf met hulp van mama
pi_48909270
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef Q. het volgende:
En mogelijk gemaakt door bezorgservice "Q.".
ja
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:22:59 #42
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_48913612
Weinig Duits hoeven praten vandaag! Wel veel Engelstaligen !
pi_48930567
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sponsored by IKEA (gordijnen: tupplur. expedit: 4 bij 2 berken en flarke tvmeubel)
Delft?
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:14:07 #44
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48944516
Die karlstad banken, zijn die alleen verkrijgbaar in de kleuren die op de site staan? (wit, grijs en zwart/wit gestreept?)
Of zijn daar ook nog andere bekledingen voor? (losse hoezen of gewoon vast)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48945226
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:14 schreef E.T. het volgende:
Die karlstad banken, zijn die alleen verkrijgbaar in de kleuren die op de site staan? (wit, grijs en zwart/wit gestreept?)
Of zijn daar ook nog andere bekledingen voor? (losse hoezen of gewoon vast)
Neej joh... die zijn er in het wit, blauw, bruin, groen, rood, zwart/wit gestreept, donkergrijs. En volgens mij heb ik dan alle kleuren wel. Die zijn verkrijgbaar (of worden verkrijgbaar) voor de twee zitter, drie zitter, de fauteuil, de voetenbank, de chaise-longe etc. Dit zijn allemaal losse bekledingen en daardoor dus wasbaar/chemisch te reinigen.
Verder is er nog een onwijs schattig fauteuiltje met een witte en een gestreepte bekleding (ook los) en een draaifauteuil in het donkergrijs en oranje (vaste bekleding).
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:38:19 #46
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48948273
Bestel-artikel zeker?

Moet toch hoognodig matrassen halen.. kan ik meteen proefzitten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48948371
Weer een relaxt dagje vandaag je mag me ook best in de OP zetten, werk als uitzendkracht in Delft. Zag Snarf vandaag nog in de verte .
pi_48948377
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef E.T. het volgende:
Bestel-artikel zeker?

Moet toch hoognodig matrassen halen.. kan ik meteen proefzitten
Ja... De stoelen met losse bekleding zijn niet standaard uit voorraad leverbaar. De draaifauteuils bij ons dan wel weer
pi_49005250
Kun je de rolgordijnen van TUPPLUR makkelijk inkorten? (Dus smaller maken)
pi_49017554
Wat zijn er toch weer veel onfatsoenlijke mensen vanwege dodenherdenking gingen we om 6 uur dicht. Veel mensen hadd er niet aan gedacht en dan krijg je wat over je heen, godverdomme dit, godverdomme dat, één gast die zelfs met z'n peugeot 207 wel ff naar binnen zou rijden en ik zeg het niet graag, maarhet waren wel erg veel buitenlanders die zoeits hadden van 'wtf boeit mij dat, i kben hier belangrijker' .
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:32:43 #51
3185 Adelante
To let it go now
pi_49017867
Ach, die mensen zijn gewoon dom. Het heeft in de krant gestaan, staat op ikea.nl en alle winkels zijn 's avonds 4 mei gesloten

Overigens stond in een advertentie dat IKEA morgen "gewoon" geopend is van 10-20 uur. Duur typefoutje van marketing, want het is zaterdag en openen we gewoon om 9 uur
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_49018040
Om half negen staan ze toch al wel te vechten voor de deur

Een paar supermarkten zijn hier trouwens gewoon tot 10 uur open.
pi_49058919
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Kun je de rolgordijnen van TUPPLUR makkelijk inkorten? (Dus smaller maken)
Iemand ??
pi_49075289
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:50 schreef Principessa.Farfal... het volgende:

[..]

Iemand ??
Ja, dat kan. Kwestie van buis en stof op de gewenste breedte afzagen/afknippen/afsnijden. De stof is zodanig gemaakt dat deze hierdoor niet gaat rafelen.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zondag 6 mei 2007 @ 20:43:30 #55
141482 Q.
JurassiQ
pi_49075620
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat zijn er toch weer veel onfatsoenlijke mensen vanwege dodenherdenking gingen we om 6 uur dicht. Veel mensen hadd er niet aan gedacht en dan krijg je wat over je heen, godverdomme dit, godverdomme dat, één gast die zelfs met z'n peugeot 207 wel ff naar binnen zou rijden en ik zeg het niet graag, maarhet waren wel erg veel buitenlanders die zoeits hadden van 'wtf boeit mij dat, i kben hier belangrijker' .
Dat soort mensen zou je eens moeten laten zien wat er 65 jaar geleden met klagers gebeurde.
For great justice!
pi_49141802
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hehe klinkt bekend

"JA mar ik ben helemaal met de metro, tram, bus, etc vanuit rotterdam gekomen...."

Geloof dat er om kwart voor 7 nog mensen het terrein op kwamen

1 vrouw presteerde het te zeggen: "dat hadden jullie betere moeten communniceren"
het heeft fuckingsinds 1e paasdag elke dag als wegrij dinges buiten gestaan, bij de uitgang is het op de muur geverfd, en (en dat zeik ook tegen haar) "met een beetje gezond verstand weet ej ook wel dat een winkel op zo'n avond niet open is"
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:27:13 #57
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_49148327
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:48 schreef mrfatmen het volgende:
Balkondoek / Windscherm (Koljon???)
Ja eh, waarom kan ik deze online niet vinden?

Wat kost dat?

Hoe heet ie?

enzo?
pi_49155270
heej das een mooi doek.
Beter dan die rieten matten die ik hier heb hangen.
pi_49161645
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:27 schreef Rtificial het volgende:

[..]

Ja eh, waarom kan ik deze online niet vinden?

Wat kost dat?

Hoe heet ie?

enzo?
Dit artikel is in veel vestigingen al aan het uitverkopen. Dit is namelijk onderdeel van het tuinassortiment voor '07. En aangezien we een ontzettend lekkere zonnige periode hebben gehad en dat heeft de verkoop van het, overigens tijdelijke, tuinassortiment veel goed gedaan.
Dat is ook de reden dat veel artikelen al van internet gehaald zijn...
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:43:55 #60
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')