Zucht...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Adelante het volgende:
Succes Hengelo, Heerlen en Duiven vandaag.
en ik moet uitgerekend vandaag een kast ophalenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Adelante het volgende:
En Bredaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:15 schreef Adelante het volgende:
Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat er in Delft niet zoveel Belgen, dan wel Duitsers komen... en dat zijn nu net twee landen waar ze vandaag een vrije dag hadden...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
In Delft viel het erg mee met de drukte, vandaag ff restaurant service gedaan en lekker relaxt kunnen werken.
dat was ikzelf met hulp van mamaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef Adelante het volgende:
tevens opbouwservice?
jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef Q. het volgende:
En mogelijk gemaakt door bezorgservice "Q.".
Delft?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sponsored by IKEA![]()
(gordijnen: tupplur. expedit: 4 bij 2 berken en flarke tvmeubel)
Neej joh... die zijn er in het wit, blauw, bruin, groen, rood, zwart/wit gestreept, donkergrijs. En volgens mij heb ik dan alle kleuren wel. Die zijn verkrijgbaar (of worden verkrijgbaar) voor de twee zitter, drie zitter, de fauteuil, de voetenbank, de chaise-longe etc. Dit zijn allemaal losse bekledingen en daardoor dus wasbaar/chemisch te reinigen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:14 schreef E.T. het volgende:
Die karlstad banken, zijn die alleen verkrijgbaar in de kleuren die op de site staan? (wit, grijs en zwart/wit gestreept?)
Of zijn daar ook nog andere bekledingen voor? (losse hoezen of gewoon vast)
Ja... De stoelen met losse bekleding zijn niet standaard uit voorraad leverbaar. De draaifauteuils bij ons dan wel weerquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef E.T. het volgende:
Bestel-artikel zeker?
Moet toch hoognodig matrassen halen.. kan ik meteen proefzitten
Iemand ??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Kun je de rolgordijnen van TUPPLUR makkelijk inkorten? (Dus smaller maken)
Ja, dat kan. Kwestie van buis en stof op de gewenste breedte afzagen/afknippen/afsnijden. De stof is zodanig gemaakt dat deze hierdoor niet gaat rafelen.quote:
Dat soort mensen zou je eens moeten laten zien wat er 65 jaar geleden met klagers gebeurde.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat zijn er toch weer veel onfatsoenlijke mensenvanwege dodenherdenking gingen we om 6 uur dicht. Veel mensen hadd er niet aan gedacht en dan krijg je wat over je heen, godverdomme dit, godverdomme dat, één gast die zelfs met z'n peugeot 207 wel ff naar binnen zou rijden
![]()
en ik zeg het niet graag, maarhet waren wel erg veel buitenlanders die zoeits hadden van 'wtf boeit mij dat, i kben hier belangrijker'
![]()
![]()
.
hehe klinkt bekendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat zijn er toch weer veel onfatsoenlijke mensenvanwege dodenherdenking gingen we om 6 uur dicht. Veel mensen hadd er niet aan gedacht en dan krijg je wat over je heen, godverdomme dit, godverdomme dat, één gast die zelfs met z'n peugeot 207 wel ff naar binnen zou rijden
![]()
en ik zeg het niet graag, maarhet waren wel erg veel buitenlanders die zoeits hadden van 'wtf boeit mij dat, i kben hier belangrijker'
![]()
![]()
.
Dit artikel is in veel vestigingen al aan het uitverkopen. Dit is namelijk onderdeel van het tuinassortiment voor '07. En aangezien we een ontzettend lekkere zonnige periode hebben gehad en dat heeft de verkoop van het, overigens tijdelijke, tuinassortiment veel goed gedaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:27 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Ja eh, waarom kan ik deze online niet vinden?![]()
Wat kost dat?
Hoe heet ie?
enzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |