heel de pvda uitzetten? dan valt de nederlandse regering gek!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:20 schreef PJORourke het volgende:
Kutkabinet. Het wordt steeds gekker met de PvdA. Uitzetten. allemaal.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:58 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
En die tijdelijke arbeidsmigranten hebben toch een grote achterstand ten opzichte van de huidige asielzoekers?
Nog zoiets ja. Ze liegt maar wordt op handen gedragen, en haar vertrekt wordt als verlies gezien. nou boehoe hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:23 schreef Floripas het volgende:
Komt Ayaan Hirsi Ali nou terug?
Verdonk maakte dat onderscheid. Dit linkse kabinet maakt juist niet het onderscheid tussen schrijnend en niet-schrijnend. Die laten iedereen uit de groep toe: mensen die procedures hebben tegengewerkt, mensen die opzettelijk papieren hebben kwijtgemaakt, mensen die hebben gelogen, enz.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:22 schreef 7th_wave het volgende:
wat ik vreemder vind is dat dit mooie generaal pardon om zogenaamde 'schrijnende' (hartverscheurende) gevallen gaat.
Volgens mij kan ze niet meer komen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:23 schreef Floripas het volgende:
Komt Ayaan Hirsi Ali nou terug?
scherpquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:28 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze niet meer komen.
De overheid draait hier niet voor op, maar de mensen in de wijken waar ze terecht gaan komen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:31 schreef Vhiper het volgende:
De overheid heeft zitten blunderen, laat ze er maar voor opdraaien.
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de huidige generatie die onder het pardon gaat vallen, verder ingeburgerd is dan een eventuele nieuwe golf aan gastarbeiders.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:22 schreef Tikorev het volgende:
[..]
[afbeelding]
De drie immigrantengroepen met de hoogste uitkeringspercentages zijn niet de voormalige gastarbeiders maar juist groepen die via de asielprocedure hier terecht zijn gekomen. 'Pas' op plaats vier en vijf staan de Turken/Marokkanen.
en de mensen die al jaren op de wachtlijst staan voor een woning. want de o zo dringende gevallen van gelukszoekers krijgen voorrangquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:33 schreef Tikorev het volgende:
[..]
De overheid draait hier niet voor op, maar de mensen in de wijken waar ze terecht gaan komen.
Hallo! G-spot! Die pakken de stamdokters haar niet meer af.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:28 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze niet meer komen.
Dat denk ik niet. Veel van deze mensen zijn niet-Westers. Zoals eerder gezegd. Ik denk dat bijvoorbeeld Polen zonder inburgering hier veel beter passen en beter opgaan in de samenleving dan niet-Westerse (en vaak islamitische) immigranten met een inburgering achter de rug.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:33 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de huidige generatie die onder het pardon gaat vallen, verder ingeburgerd is dan een eventuele nieuwe golf aan gastarbeiders.
Ja, ze loog omdat ze bang was om vermoord te worden. Dus eigenlijk zijn de mensen die echt bang zijn en asiel verdienen de mensen die het meest geneigd zijn om te liegen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog zoiets ja. Ze liegt maar wordt op handen gedragen, en haar vertrekt wordt als verlies gezien. nou boehoe hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |