abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48822579
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Belastingontduiking is verboden
Wie betalen er dan 52% over al hun inkomsten en 190% over al hun aankopen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48822594
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wie betalen er dan 52% over al hun inkomsten en 190% over al hun aankopen?
Mensen die succesvol zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48822598
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zo moeilijk is rekenen echt niet

52% van 100 euro = 52 euro 100 euro - 52 euro = 48 euro
19% van 48 euro = 9 euro 48 euro - 9 euro = 37 euro
Successie 27% 27% van 37 euro = 10 euro.
37 euro - 10 euro = 27 euro

Dus als je geld verdient uitgeeft en dan laat vererven neemt Alibaba en de 40 rovers ongeveer 75% van je geld weg en dan heb je nog geen eens andere belastingen betaalt
Je rekenvoorbeeld dat nergens op slaat komt niet eens op 80% !
pi_48822610
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Mensen die succesvol zijn
Kan je zoiets ook bewijzen? Want volgens mij praat je echt gigantische poep.

Of kopen rijke mensen geen brood en zuivel meer ofzo? En hebben ze geen aftrekposten?
pi_48822619
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je rekenvoorbeeld dat nergens op slaat komt niet eens op 80% !
Ik heb ook niet alle belastingen meegenomen zwakzinnige

Maar ik blijf het wel uitleggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48822635
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kan je zoiets ook bewijzen? Want volgens mij praat je echt gigantische poep.
Je zou kunnen beginnen met de wet te gaan lezen
pi_48822654
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb ook niet alle belastingen meegenomen zwakzinnige

Maar ik blijf het wel uitleggen
Kom maar op met die serieuze onderbouwing dan . Ben reuze benieuwd, achterlijke aap .
pi_48822671
Posting van 1.35
pi_48822688
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je zou kunnen beginnen met de wet te gaan lezen
Daarin staat dat over een zeer groot deel van je aankopen geen of 6% BTW betaald moeten worden. En dat je alleen 52% betaalt over je inkomen boven de zoveel euro.

maar goed kom maar op met een onderbouwing die wel ergens op slaat .
pi_48822704
Ik ben heel erg niet into belastingen, hè, maar is het niet zo dat ten eerste je 52% afdraagt pas boven de zoveel duizend euro, dat ten tweede je niet altijd 19% BTW betaalt en dat ten derde x procent belasting over een eventuele erfenis behoorlijk weinig zegt over wat je in totaal aan belasting moet betalen. Ik bedoel, zeg maar, je hebt niet iedere dag dat je een erfenis mag ontvangen. toch?
pi_48822705
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Posting van 1.35
Die slaat nog steeds nergens op .
pi_48822722
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daarin staat dat over een zeer groot deel van je aankopen geen of 6% BTW betaald moeten worden. En dat je alleen 52% betaalt over je inkomen boven de zoveel euro.

maar goed kom maar op met een onderbouwing die wel ergens op slaat .
Alleen eten ja, maar dat is als je in de 52% schijf zit waarschijnlijk niet het grootste gedeelte
pi_48822743
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alleen eten ja, maar dat is als je in de 52% schijf zit waarschijnlijk niet het grootste gedeelte
Je krabbelt dus, terecht, al weer terug. Maar betaalt men volgens jou die 52% over het gehele inkomen?
pi_48822789
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die slaat nog steeds nergens op .
De overheid geeft nu gratis taallessen voor mensen die niet kunnen lezen en schrijven.

www.postbus51.nl
pi_48822803
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je krabbelt dus, terecht, al weer terug. Maar betaalt men volgens jou die 52% over het gehele inkomen?
Nee, is maar 48% of zo als je over een groot inkomen beschikt
pi_48822835
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, is maar 48% of zo als je over een groot inkomen beschikt
Dus nog verder terugkrabbelen. Maar ben nog steeds reuze benieuwd naar een realitisch rekenvoorbeeld. Hoe krijg jij 80% belasting voor een jan modaal bij elkaar bedacht?
pi_48822846
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De overheid geeft nu gratis taallessen voor mensen die niet kunnen lezen en schrijven.

www.postbus51.nl
Jammer dat je iedere inhoud ontwijkt .
pi_48822913
Ik ontwijk niks, je begrijpt het niet dus dan moet het aan je taalvaardigheid liggen
pi_48822961
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ontwijk niks, je begrijpt het niet dus dan moet het aan je taalvaardigheid liggen
http://www.youtube.com/watch?v=NzlG28B-R8Y&mode=related&search=
pi_48823004
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je komt met een stel nietzeggende gegevens zonder ook maar in te gaan op de, terechte, kritische kanttekeningen die er bij gesteld worden. Dat kan enkel liggen aan een totaal gebrek aan leesvaardigheid. Of aan je achterlijkheid beide zijn natuurlijk triest .

Maar goed kom maar op met een onderbouwing dat de gemiddelde Nederlander 80% van z'n inkomen kwijt is aan belastingen. Ik wacht geduldig Op iets wat nooit zal komen .
pi_48823033
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je komt met een stel nietzeggende gegevens zonder ook maar in te gaan op de, terechte, kritische kanttekeningen die er bij gesteld worden. Dat kan enkel liggen aan een totaal gebrek aan leesvaardigheid. Of aan je achterlijkheid beide zijn natuurlijk triest .

Maar goed kom maar op met een onderbouwing dat de gemiddelde Nederlander 80% van z'n inkomen kwijt is aan belastingen. Ik wacht geduldig Op iets wat nooit zal komen .
Ik had het niet over de gemiddelde Nederlander.

Het is dus dus duidelijk je gebrek aan leesvaardigheid
pi_48823049
Nee, je had het over diegenen die 80% belasting betalen. Hoe, dat weten we nog niet, maar daar had je het in ieder geval over.
pi_48823053
De Gemiddelde Nederlander is ongeveer 65-70% van zijn vermogen kwijt
pi_48823056
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik had het niet over de gemiddelde Nederlander.

Het is dus dus duidelijk je gebrek aan leesvaardigheid
quote:
Klopt je betaalt 80%
Op wie doel je hiermee dan?
pi_48823065
Dat staat eerder in de topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')