Wie betalen er dan 52% over al hun inkomsten en 190% over al hun aankopen?quote:Op zondag 29 april 2007 01:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Belastingontduiking is verboden
Mensen die succesvol zijnquote:Op zondag 29 april 2007 01:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wie betalen er dan 52% over al hun inkomsten en 190% over al hun aankopen?
Je rekenvoorbeeld dat nergens op slaat komt niet eens op 80%quote:Op zondag 29 april 2007 01:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zo moeilijk is rekenen echt niet
52% van 100 euro = 52 euro 100 euro - 52 euro = 48 euro
19% van 48 euro = 9 euro 48 euro - 9 euro = 37 euro
Successie 27% 27% van 37 euro = 10 euro.
37 euro - 10 euro = 27 euro
Dus als je geld verdient uitgeeft en dan laat vererven neemt Alibaba en de 40 rovers ongeveer 75% van je geld weg en dan heb je nog geen eens andere belastingen betaalt
Kan je zoiets ook bewijzen? Want volgens mij praat je echt gigantische poep.quote:Op zondag 29 april 2007 01:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mensen die succesvol zijn
Ik heb ook niet alle belastingen meegenomen zwakzinnigequote:Op zondag 29 april 2007 01:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je rekenvoorbeeld dat nergens op slaat komt niet eens op 80%!
Je zou kunnen beginnen met de wet te gaan lezenquote:Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan je zoiets ook bewijzen? Want volgens mij praat je echt gigantische poep.
Kom maar op met die serieuze onderbouwing danquote:Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb ook niet alle belastingen meegenomen zwakzinnige
Maar ik blijf het wel uitleggen
Daarin staat dat over een zeer groot deel van je aankopen geen of 6% BTW betaald moeten worden. En dat je alleen 52% betaalt over je inkomen boven de zoveel euro.quote:Op zondag 29 april 2007 01:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen met de wet te gaan lezen
Die slaat nog steeds nergens opquote:Op zondag 29 april 2007 01:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Posting van 1.35
Alleen eten ja, maar dat is als je in de 52% schijf zit waarschijnlijk niet het grootste gedeeltequote:Op zondag 29 april 2007 01:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarin staat dat over een zeer groot deel van je aankopen geen of 6% BTW betaald moeten worden. En dat je alleen 52% betaalt over je inkomen boven de zoveel euro.
maar goed kom maar op met een onderbouwing die wel ergens op slaat.
Je krabbelt dus, terecht, al weer terug. Maar betaalt men volgens jou die 52% over het gehele inkomen?quote:Op zondag 29 april 2007 01:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen eten ja, maar dat is als je in de 52% schijf zit waarschijnlijk niet het grootste gedeelte
De overheid geeft nu gratis taallessen voor mensen die niet kunnen lezen en schrijven.quote:
Nee, is maar 48% of zo als je over een groot inkomen beschiktquote:Op zondag 29 april 2007 01:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je krabbelt dus, terecht, al weer terug. Maar betaalt men volgens jou die 52% over het gehele inkomen?
Dus nog verder terugkrabbelen. Maar ben nog steeds reuze benieuwd naar een realitisch rekenvoorbeeld. Hoe krijg jij 80% belasting voor een jan modaal bij elkaar bedacht?quote:Op zondag 29 april 2007 01:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, is maar 48% of zo als je over een groot inkomen beschikt
Jammer dat je iedere inhoud ontwijktquote:Op zondag 29 april 2007 01:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De overheid geeft nu gratis taallessen voor mensen die niet kunnen lezen en schrijven.
www.postbus51.nl
http://www.youtube.com/watch?v=NzlG28B-R8Y&mode=related&search=quote:Op zondag 29 april 2007 01:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ontwijk niks, je begrijpt het niet dus dan moet het aan je taalvaardigheid liggen
Je komt met een stel nietzeggende gegevens zonder ook maar in te gaan op de, terechte, kritische kanttekeningen die er bij gesteld worden. Dat kan enkel liggen aan een totaal gebrek aan leesvaardigheid. Of aan je achterlijkheid beide zijn natuurlijk triestquote:Op zondag 29 april 2007 01:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ontwijk niks, je begrijpt het niet dus dan moet het aan je taalvaardigheid liggen
Ik had het niet over de gemiddelde Nederlander.quote:Op zondag 29 april 2007 01:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je komt met een stel nietzeggende gegevens zonder ook maar in te gaan op de, terechte, kritische kanttekeningen die er bij gesteld worden. Dat kan enkel liggen aan een totaal gebrek aan leesvaardigheid. Of aan je achterlijkheid beide zijn natuurlijk triest.
Maar goed kom maar op met een onderbouwing dat de gemiddelde Nederlander 80% van z'n inkomen kwijt is aan belastingen. Ik wacht geduldigOp iets wat nooit zal komen
.
quote:Op zondag 29 april 2007 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik had het niet over de gemiddelde Nederlander.
Het is dus dus duidelijk je gebrek aan leesvaardigheid
Op wie doel je hiermee dan?quote:Klopt je betaalt 80%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |