Heeft ze ondertussen contact gehad met achter?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
Gaat AmanDel nou met droge ogen beweren dat ze het niet wilde met Huub?
Eric: Je bent toch blijven liggen, en je hebt hem er toch niet uitgetrapt?
Ze heeft wel een paar keer nee gezegd. Toen had Huub moeten stoppen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:25 schreef Carlaa het volgende:
Zoals Amanda nu praat heeft Huub zichzelf behoorlijk opgedrongen terwijl zij aangaf dat ze alleen in bed wilde.
Ik dacht dat ze zo dronken was, dat ze van niets meer kon wetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:27 schreef Clank het volgende:
Ze schijnt ineens nog een heleboel te weten... alleen het stukje van het beffen is ze kwijt??!!!
Serieus?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:27 schreef schatje het volgende:
Ze heeft wel een paar keer nee gezegd. Toen had Huub moeten stoppen.
Ze zei 'nee' toen Huub zei dat hij wel wilde neuken en vroeg of hij een condoom moest pakken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze heeft wel een paar keer nee gezegd. Toen had Huub moeten stoppen.
Ja, en ze vroeg ook naar Sylvia.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Dat vind ik wel erg laag dan van Huub.
Ze zei nee op het moment dat Huub zei zal ik een condoom pakken. Ze zei toen nee dat kan niet Brian.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Dat vind ik wel erg laag dan van Huub.
Ow.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma ziek? die heeft gewoon de hele nacht voor de streams gehangen met 10 flessen wijn.
Oh, dat heb ik dan weer niet gehoord.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:27 schreef haak2 het volgende:
[..]
Huub zei in bed tegen haar: zal ik je blij maken dat je als meisje bent geboren en toen zei ze: dat klinkt erg verleidelijk.......
inderdaad en toen zei het dat geeft niet meisje dat geeft niet, maar tijdens het beffen etc moest ze erg kreunen en lachen en hikken, dat was absoluut niet tegen haar zin inquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze zei 'nee' toen Huub zei dat hij wel wilde neuken en vroeg of hij een condoom moest pakken.
klopt klopt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze zei 'nee' toen Huub zei dat hij wel wilde neuken en vroeg of hij een condoom moest pakken.
En hierbij trek ik mijn 'eigenlijk heb ik medelijden met Amanda' beaming in.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:31 schreef Clank het volgende:
Vraagt ze aan Eric.. zal ik zeggen tegen Huub dat ik boos op hem ben???
hoe weet je dat van rat?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Was echt wat vannacht Brian die gewoon Natas een flinke duw geeft en dan gefet hij Amanda een kopstoot en Natasia staat er boven op en dan zegt ze nog dat het de schuld van Huub is.
Brian komt vandaag nog terug.
Inderdaad pas toen hij over dat condoom begon zei zij nee.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zei nee op het moment dat Huub zei zal ik een condoom pakken. Ze zei toen nee dat kan niet Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |