Brian heeft heel vaak heel wat meer uitgehaald dan alleen een kopstoot. Hij heeft ze zelfs op Yoy Tube staan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:13 schreef kybe het volgende:
[..]
Zoals ik al zei had de redactie grenzen moeten stellen.Brian had het over de kopstoot van Huub naar Jaap.
Jaap heeft Brian niet verteld dat hij die klacht ingetrokken heeft.
Heb jij ook al een innerlijke kaboutah?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Dit ben ik niet, dit is mijn andere ik
Alweer hoor ik Nena dat zeggen, in het verleden over Brian.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:46 schreef noekje het volgende:
-knip-
Aman: Ik heb niet eens met Huub gezoend. (??) hoorde ik dat nu goed?
Als we Huub mogen geloven heeft Brian wederom een kopstoot uitgedeeld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:20 schreef Nimory het volgende:
Je kan wel zeggen als huub eruit moet om dat veegje..
Maar niemand weet wat er zich tijdens de streamlocks heeft afgespeeld..
De enigste die we hoorden schreeuwen waren Brian en natasia.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:22 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als we Huub mogen geloven heeft Brian wederom een kopstoot uitgedeeld.
Brian's versie hebben we niet gehoord, maar omdat hij het veegje al als klap beschouwd neem ik zijn woorden niet echt serieus. Wat een zielige jongen is dat ook.
En daar moeten zou net niet te lang mee wachten, het wordt dan steeds moeilijker voor alle partijen. Ze hadden hem nooit apart moeten zetten en zeker Natasia niet mee moeten geven als een mama Netty. Die jongen knapt daar ook niet van op.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:
AmanDel hoopt dat N en B nog even wegblijven. Dat kan ik me voorstellen.
Ze zat vannacht al te liegen er over.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:24 schreef blomst het volgende:
Amanda gaat de schuld op Huub schuiven????
Dat is toch juist de bedoeling?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:23 schreef Prosac het volgende:
(en daarna Huub, hij wist wat hij kon aanrichten bij Brian)
http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsIquote:Iets anders nog: zijn er ook beelden van een andere stream? Hetgeen er in de slaapkamer gebeurde is niet echt te zien. Je ziet een deken vliegen, Brian vervolgens flippen en uit beeld stappen..
Wel 4., daar schijnt een medische term voor te zijn, maar daar kan ik even niet opkomenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb jij ook al een innerlijke kaboutah?![]()
Huub zei in bed tegen haar: zal ik je blij maken dat je als meisje bent geboren en toen zei ze: dat klinkt erg verleidelijk.......quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:25 schreef Carlaa het volgende:
Zoals Amanda nu praat heeft Huub zichzelf behoorlijk opgedrongen terwijl zij aangaf dat ze alleen in bed wilde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |