Ouwe lul klinkt zo negatiefquote:
wat niet?quote:
helemaal mee eens....quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ouwe lul klinkt zo negatief![]()
Gewoon oudere heerof rijpere persoonlijkheid
![]()
(of niet JJ?)
dat ik geen kater heb, ik heb standaard een kater als ik veel gedronken heb.. nu gewoon helemaal niksquote:
Je bent schijndoodquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat ik geen kater heb, ik heb standaard een kater als ik veel gedronken heb.. nu gewoon helemaal niks![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat zijn dan weer JOU woorden he...![]()
Dan heb je of te weinig gezopen, of je bent hard op weg alcoholist te wordenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat ik geen kater heb, ik heb standaard een kater als ik veel gedronken heb.. nu gewoon helemaal niks![]()
je haalt de woorden uit mijn mond....quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je of te weinig gezopen, of je bent hard op weg alcoholist te worden
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond....![]()
ga wel minder drinken had ik mezelf voorgenomen, begin na koninginnedagquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je of te weinig gezopen, of je bent hard op weg alcoholist te worden
Define "minder"quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ga wel minder drinken had ik mezelf voorgenomen, begin na koninginnedag![]()
begin dan OP koninginnedagquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ga wel minder drinken had ik mezelf voorgenomen, begin na koninginnedag![]()
elke maandag een rustdag ?quote:
Minder water of melk drinken, helpt dat ook?quote:
Whehehehquote:
Water is goed voor jequote:Op vrijdag 27 april 2007 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Minder water of melk drinken, helpt dat ook?![]()
mits gecompenseerd met koffiequote:Op vrijdag 27 april 2007 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
maandag is mijn persoonlijke rustdag maar dat even ter zijdequote:
of theequote:
melk is sowieso ranzigquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kom.. niet zo zacht aanpakken die jongen... heel mei geen druppel alcohol, en daarna 1 keer per week 1 glaasjequote:
of je moeder minder zienquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
maandag is mijn persoonlijke rustdag maar dat even ter zijde
heb beloofd aan moeders rustiger aan te doen, belofte maakt schuld enzo![]()
ga naar huis dan, neem vervroegd weekendquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:50 schreef Frutsel het volgende:
het gaat veels te hard
ik houd het nie bij met me werk
Stop dan ook met werken!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:50 schreef Frutsel het volgende:
het gaat veels te hard
oh yeah baby....quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom.. niet zo zacht aanpakken die jongen... heel mei geen druppel alcohol, en daarna 1 keer per week 1 glaasje![]()
![]()
![]()
eerst bewijzen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
heb ik een keer goede voornemens, worden ze meteen onderuit gehaald..![]()
![]()
goede voornemens zijn voor eind december. Ik doe er helemaal niet aan, dat is nog beter!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
heb ik een keer goede voornemens, worden ze meteen onderuit gehaald..![]()
![]()
Same herequote:Op vrijdag 27 april 2007 09:50 schreef Frutsel het volgende:
het gaat veels te hard
mwah mwah niet mee eens, dat is hetzelfde dat je alleen op valentijnsdag iets voor je vriendin haalt.. of moederdag/vaderdag, slaat allemaal nergens opquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
goede voornemens zijn voor eind december. Ik doe er helemaal niet aan, dat is nog beter!
That's the spiritquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mwah mwah niet mee eens, dat is hetzelfde dat je alleen op valentijnsdag iets voor je vriendin haalt.. of moederdag/vaderdag, slaat allemaal nergens op
ok dan....quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mwah mwah niet mee eens, dat is hetzelfde dat je alleen op valentijnsdag iets voor je vriendin haalt.. of moederdag/vaderdag, slaat allemaal nergens op
Ik doe ook niet aan valentijn en al die zooi. Commerciequote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
je bent er toch over 15 minuten nogquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
lieverdjes.......ik moet gaan helaas...
...ben vanmiddag mss wel terug...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Nog 2 uurtjes.
Nog tot een uur of 5.... maar als ik eerder ga kan ik miss nog miniminimeeten met COquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Nog 2 uurtjes.
Tot later danquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
same herequote:Op vrijdag 27 april 2007 09:50 schreef Frutsel het volgende:
het gaat veels te hard
Forum Opties | |
---|---|