CO?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:59 schreef MPG het volgende:
Nog tot een uur of 5.... maar als ik eerder ga kan ik miss nog miniminimeeten met CO![]()
jij werkt nietquote:
CrossOver... die ging vanmiddag wellicht op het gras liggen bij het station hierquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sterker nog...nu nog steeds....![]()
![]()
![]()
Oww. Die ga ik mini meeten op Lowlands.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:01 schreef MPG het volgende:
CrossOver... die ging vanmiddag wellicht op het gras liggen bij het station hier
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
Hee Papierknippert. Gij JJ doenert.
Ga ik jou dan ook mini meeten op Lowlandsquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oww. Die ga ik mini meeten op Lowlands.
Dat lijkt mij een inspirerende bezigheidquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:01 schreef MPG het volgende:
[..]
CrossOver... die ging vanmiddag wellicht op het gras liggen bij het station hier
Ow, weet ik niet? Ik ga werken bij de broodjes everzwijnnogwatjeshammetjes.quote:
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jij hoort ook alles
![]()
alleen een beetje laat![]()
Wheheh... vandaar dat ik voor de moeilijke keuze sta... College of miniminimeet met CO en inspirerende bezigheidquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een inspirerende bezigheid![]()
![]()
Die zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow, weet ik niet? Ik ga werken bij de broodjes everzwijnnogwatjeshammetjes.
vanavond lekker op terrasje zitten met vrienden....quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh... vandaar dat ik voor de moeilijke keuze sta... College of miniminimeet met CO en inspirerende bezigheid
Puick plan.. die zal ik vanavond ook eens ekkes in de groep gooienquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vanavond lekker op terrasje zitten met vrienden....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JD ook trouwens.quote:
Je kwartier is voorbijquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vanavond lekker op terrasje zitten met vrienden....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus als ik twee broodjes everzwijnnogwatteshammetjesenzo verkoperts zie die duidelijkquote:
Weet je dat zeker lieverd?quote:
Je kan moeilijk los latenquote:
Whehehquote:
DoeDoeiquote:
Euhm, een lange gozer en een klein blond meisje. Jep.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:13 schreef MPG het volgende:
Dus als ik twee broodjes everzwijnnogwatteshammetjesenzo verkoperts zie die duidelijk, dan zijn jullie dat
?
Tjekquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm, een lange gozer en een klein blond meisje. Jep.
20 minuten alquote:
Hahaquote:
Gezellig.quote:
En je blijft nog steeds hier plakkenquote:
Absoluutquote:
daaaaaaaaaaaag schatquote:
Zorg maar goed voor mquote:
Je bent bekend met de term Bemmels kwartiertje?quote:
100%.quote:
Nee, wel met het Venloos kwartiertje, wat vaak nog optelt bij het academisch kwartiertje en het Limburgs kwartiertjequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent bekend met de term Bemmels kwartiertje?
Ik vermoed dat dat dus hetzelfde isquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, wel met het Venloos kwartiertje, wat vaak nog optelt bij het academisch kwartiertje en het Limburgs kwartiertje![]()
Ik denk het ook.... Het academisch en Limburgs kwartiertje zijn ook vrijwel gelijk aan het Venloos kwartiertje. Het grote voordeel van al die kwartiertjes is dat je ze bij elkaar kunt optellenquote:
Hooo nouquote:
Mot je dr wel 125 van maken hequote:
Puick ende prima plan enzulksquote:
Strax koffie en muffin #3quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Tijd voor thee en een bammetje dacht ik zo.
Vol met koffie en muffinsquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
en hoe is het leven in Nederland?
Hi Indyquote:
okayquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Hooo nou.. ik ben hier van de mosterd-maaltijd dienst he
jah er missen er maar 3 en BX wil er uit hebben ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:30 schreef MPG het volgende:
Oeps... ik zie dat ik als Wikimaster aan het verzaken ben
Ome MPG duikt es ekkes de wiki in
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Muffins. OMG. Ow KUT gisteren mix voor Brownies bakken vergeten bij de Jumbo
dat ik patent heb op te laat zijn met uitsprakenquote:
Ja ja, je moet je motor brommer goed verzorgen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, regendruppels.. een paar.
even de motor binnen zetten
zonnig? jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hi Indy![]()
![]()
Bij jou ook zonnig warm en droog weer?
Nou morgen ben ik er sowieso niet. Maar zondag stond Brownies op de planning geloof ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:39 schreef MPG het volgende:... dus.. dus.. ik kan geen brownies bij jou komen eten
?
ooohh.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:40 schreef MPG het volgende:
[..]
dat ik patent heb op te laat zijn met uitspraken
wel hoor, ze haalt ze even bij de c1000 of c1000 of de c1000 (3x noemen anders is het reclame)quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]... dus.. dus.. ik kan geen brownies bij jou komen eten
?
En als je buiten loopt?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zonnig? ja
warm? ja
droog? vrijwel op dit moment.
100 cc, dus wat het is weet ik niet, maar 't gaat in ieder geval hard genoegquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja ja, je moet je motor brommer goed verzorgen.![]()
kappen nu!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
hehe.. d'r hangt een vlieger in de boom, dus nu willen de kids 'm terug..
"Pak 'm zelf maar, ik klim de boom niet in."
Nu hangen er drie kinderen in de boom
cool.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
DGK??? Daar kom ik nooitquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:51 schreef Frutsel het volgende:
Titelnr wordt zo aangepast
wat een zooitje weer in DGK zeg
De Goude Kooiquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:51 schreef Frutsel het volgende:
zijn er daadwerkelijk mensen die dat leuk vinden?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:51 schreef Frutsel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |