Wrs wilde hij de nasmaak behouden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:09 schreef Loserkid het volgende:
ik bedenk me net dat huub zn tanden niet eens heeft gepoetst voor t slapen gaan.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:09 schreef Loserkid het volgende:
ik bedenk me net dat huub zn tanden niet eens heeft gepoetst voor t slapen gaan.
Eenschquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian heeft al lopen spugen tegen Stephan. Dus dat is al een gepasseerd station. Maar Brian ziet alleen wat Huub doet en de redactie gaat daar waarschijnlijk wel in mee.
Mijn mening is dat als je niet in het huis wilt slapen, moet je naar huis gaan. Sorry... you loooosse! Achterlijk dat Brian buiten het huis heeft mogen slapen. En nog veel belachelijker dat Natasia daar bij mocht zijn.
Ja dat snap ik ook niet dat ze Natasja niet weer terug hebben gestuurd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian heeft al lopen spugen tegen Stephan. Dus dat is al een gepasseerd station. Maar Brian ziet alleen wat Huub doet en de redactie gaat daar waarschijnlijk wel in mee.
Mijn mening is dat als je niet in het huis wilt slapen, moet je naar huis gaan. Sorry... you loooosse! Achterlijk dat Brian buiten het huis heeft mogen slapen. En nog veel belachelijker dat Natasia daar bij mocht zijn.
Jaap was er niet eens bijquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:11 schreef Ning het volgende:
Het was een hete nacht waarbij het uiteindelijk tot heftige confrontatie tussen Huub en Brian kwam. De 19-jarige Amanda heeft zich namelijk eindelijk door de populaire Oldenzaler laten verleiden en de beelden liegen er niet om! Geheel onverwacht stormen Natasia, Jaap en Brian de slaapkamer in, alwaar ze de twee in een zeer intieme positie aantreffen. Brian is ontroostbaar maar hoe zal deze 'driehoeksverhouding' zich vandaag ontwikkelen?
10
ah rot op met je geheel onverwachts! en nog iets jaap zat nog in t kantoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:11 schreef Ning het volgende:
Het was een hete nacht waarbij het uiteindelijk tot heftige confrontatie tussen Huub en Brian kwam. De 19-jarige Amanda heeft zich namelijk eindelijk door de populaire Oldenzaler laten verleiden en de beelden liegen er niet om! Geheel onverwacht stormen Natasia, Jaap en Brian de slaapkamer in, alwaar ze de twee in een zeer intieme positie aantreffen. Brian is ontroostbaar maar hoe zal deze 'driehoeksverhouding' zich vandaag ontwikkelen?
10
Die is Brian aan het overhalen vooral weer mee terug te gaan het huis in. Maar Brian wil eerst de dekking hebben van Tien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet dat ze Natasja niet weer terug hebben gestuurd.
kloptquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap was er niet eens bij
typisch dat ze het woord "eindelijk" gebruiken
Denk eerder dat hij er niet meer mocht slapen. Heb het vermoeden dat ze achter ook niet meer wisten wat ze met Brian aan moesten en dat op zo'n moment Natasia nog de enige is die een beetje tot hem door kan dringen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik lees die shit niet meer, wat een incapabel zooitje daar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap was er niet eens bij
typisch dat ze het woord "eindelijk" gebruiken
Behalve dat ie dreigt naar huis te gaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:10 schreef noekje het volgende:
Misschien komt het omdat ik een vrouw ben maar ik ben dat zgn macho-gedrag en dat constante gelul over fysiek geweld ook wel zo zat. Steeds dat dreigen naar elkaar en het bewijzen dat ze toch echt stoere mannetjes zijn hangt me behoorlijk de strot uit.
De enige die dat niet doet is toch Nicolaas. Het is een stoker maar die hoor je niet dreigen of wat dan ook.
Ja een lange of een korte nacht hoe je het wil zien, ik heb 2 uurtjes geslapen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:04 schreef Nimory het volgende:
Hey Yollie ook uit bed gevallen??
Was een lange nacht hé..
Haha..
Ik was er gisteraaf ook bij..
Omdat hij daar te teut voor is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:10 schreef noekje het volgende:
Misschien komt het omdat ik een vrouw ben maar ik ben dat zgn macho-gedrag en dat constante gelul over fysiek geweld ook wel zo zat. Steeds dat dreigen naar elkaar en het bewijzen dat ze toch echt stoere mannetjes zijn hangt me behoorlijk de strot uit.
De enige die dat niet doet is toch Nicolaas. Het is een stoker maar die hoor je niet dreigen of wat dan ook.
sssstquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:13 schreef blomst het volgende:
4 streams, er gaat vast wel wat gebeuren.
Brian word altijd verliefd op volwassen vrouwen, en Natasja geilde al op Brian, dus wie weet wat er in het hotel heeft afgespeeld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die is Brian aan het overhalen vooral weer mee terug te gaan het huis in. Maar Brian wil eerst de dekking hebben van Tien.
Eensch.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:10 schreef noekje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |