zo heb ik het ook gezien..quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zag dat Brian haar wegduwde in het gezicht. Ze gaat naar achteren en Natas duwt haar weg. Dat is wat ik zag.
Ik weet het. Amanda zei dat ze niet wist wat er was gebeurd ivm haar tong.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Brain haalde naar haar uit met zijn arm.
What's newquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef schatje het volgende:
Herma vindt het dus de schuld van Huub.
herma is een vieze sensatiekut die lekker moet gaan schoonmakenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef schatje het volgende:
Wat een verrassing.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef schatje het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:33 schreef noekje het volgende:
Amanda: Huub wilde natuurlijk seks met me. Maar ik wilde niet. Ik zei,'niet doen want ik ga zo kotsen'. Toen ging Huub me zoenen en toen trok Brian de dekens eraf. Hij heeft me in m'n gezicht gespuugd ofzo.
Nee, hij heeft je wel tot twee keer toe vol in je gezicht gespuugd. Maar hey, all is fair, in love and war.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
A: Brian heeft niemand geslagen.......
Heb je het filmpje gezien? Hij doet wel wat meer dan alleen spugen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, hij heeft je wel tot twee keer toe vol in je gezicht gespuugd. Maar hey, all is fair, in love and war.
Ja. Maar ik zag spugen naar Amanda, toen Natasia die er tussen sprong en toen Amanda die dubbelklapte. Kon er niet veel meer duidelijk uithalen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:41 schreef noekje het volgende:
Heb je het filmpje gezien? Hij doet wel wat meer dan alleen spugen.
Heb het niet gezien alleen filmpje en Huub had een behoorlijke tent is zijn broek.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub was schaapjes aan het tellen tussen haar benen?
Amandel weet niet eens meer wat er gebeurt isquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef Nimory het volgende:
Aman zegt: Brain heeft niemand geslagen..
Brain zal dus wel blijven..
als het nicostook niet bevalt gaat ie lekker naar huis.......niet dreigen .........DOEN!!!!! ik zwaai hem al vast uitquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Ik zou er ook niet tussen gaan staan, en zou ook niet willen dat ze mogen blijven.
Ze zoeken het maar uit. Zowel Huub als Brian gingen te ver.
Zo wil je toch niet in het spel zitten? Het gaat elke keer een stap verder. Nicolaas wil het spel zo niet spelen, dus protesteert hij er tegen. Logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |