quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:16 schreef aightZz het volgende:
[..]
kk sukkel, ik ben iedere schooldag bij de mandela brug in zoetermeer, ik zit zelf op ID college zoetermeer, wat wil je doen dan? afspreken kom dan kk gek denk je dat ik bang voor je bent omdat ik hier opde forum post, je moet weten met je wie je fokt.
Dinsdag ben ik bij de Mandela brug om 8:30, kom maarquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:17 schreef killerrasta het volgende:
Achternaam: El jood
Geslacht: Man
Geboortedatum: 00-00-0000
Opleiding: Dugs smokkelen
Beroep: Pooier
Hobbies/interesses: Handelen in vrouwen en drugs
Statistieken
Laatste bezoek: 21 seconden geleden.
Aantal posts: 64 (gemiddeld 5 per dag)
lol zijn profiel , wat ik zeg een lowlife wannabeegangster zonder vrienden
gast ik maak je KAPOT jonge.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:25 schreef CasB het volgende:
Gutgut, Zoetermeer, Holland Spoor..allemaal triest
Oh, ik kom ook uit Zoetermeer
Ohja tip: Post eerst eens wat nuttige dingen voordat je de cyberheld uit gaat hangen...
hoor dat dan nerd taalquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:23 schreef killerrasta het volgende:
dan ben ik al aan het werk en ben tegen zinloos geweld noob. Eigenlijk moet ik wel erg hard lachen om jou jij zit je nu verschrikkelijk op te naaien achter je pctje hahahahaha
Tuurlijk, we zijn allemaal racisten omdat we Brian niet mogen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:44 schreef aightZz het volgende:
Die Huub moet zeker oppassen als ik die kikker niet op straat tegenkomt, met die "Konjo Anti's" als ik hem was zou ik zolang mogelijk in de kooi zitten. Iedereen ziet Brain als de boosdoener hier, allemaal kut racisten hier, Brain heeft een doel in zijn leven, dat kan je niet over Huub zeggen, de alcholist, kk KIKKER.
Dit riekt naar discriminatiequote:Op zondag 29 april 2007 22:09 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
ey kneusje hij is een neger .... hij word geaccepteert door ons negers en zo iemand als jij niet ....
Mensen die denken dat hij een wannabee is kijken gewoon tegen hem op .
You have to be one to know one ......
jij moet al helemaal niks zeggen want je praat als een nerdoquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef RSie het volgende:
zeggeuh,.. Mr. AightZzz
bezef je je wel dat je met je stoere praat wel erg vooroordeelbevestiggend bezig bent.
ik ben gevaarlijk,.. ik hang op straat en trap iedereen op zijn bek,.. ik durf wel op HS rond te hangen. en Blablabla,...
Dude,.. get a life want met die stoere denkbeelden van je kom je nergens (of je moet een toekomst achter tralies wel zien zitten).
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:09 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
jij moet al helemaal niks zeggen want je praat als een nerdo
Lezen is ook al niet je sterkste punt. Er staat namelijk HBO.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:24 schreef blake_revenge het volgende:
? ik zeg geen ''wanneer is brian geslagen GEWORDEN'' niks zeggen over taal jij mbo student.
Bereiken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:37 schreef blake_revenge het volgende:
nee dit is een forum en geen brief naar de koningin.
echter jouw schrijfstijl is gewoon schaamtelijk te noemen ... maar wat heeft dit voor een nut jonge wat wil je berijken heb je niks beters te doen ?
schaamteloze of schaamtelijk ? gekkiequote:Op donderdag 3 mei 2007 20:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bereiken.
Het enige schaamteloze hier is jouw idioot gedrag en overdreven homoliefde voor Brian.
Wat jij wil.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
schaamteloze of schaamtelijk ? gekkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |