weet jij welk piano muziekje ze gebruiken dan bij de groeten terug. Is een beetje drama piano nummer. Het is echt alleen puur piano wat je hoord zo ver ik me dat kan herrinneren !quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:31 schreef Stpan het volgende:
[..]
Veel programma's gebruiken loungemuziekjes zoals die van Air, Zero 7 en Yonderboi als achtergrondmuziekjes. Dit zijn echter niet de dreigende muziekjes die je bij Peter R. en Zembla/Nova voorbij hoort komen.
Deze misschien:quote:Op maandag 30 april 2007 23:40 schreef Haanibal het volgende:
Hey allemaal,
Ik ben op zoek naar het volgende nummer.
Het is een dance remix van house of pain - jump around. Er worden eerst stukjes sample gebruikt en uiteindelijk wordt dit meen ik het complete nummer.
Zegt dit iemand?
alvast bedankt!
New Order - Blue Mondayquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:44 schreef gablentz het volgende:
Nummer uit de coca cola reclame:
Tekst: how does it feel met een jaren 80 synthesizer bass(is ook jaren 80 nummer)
Titel en artiest?
New Order - Blue Mondayquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:44 schreef gablentz het volgende:
Nummer uit de coca cola reclame:
Tekst: how does it feel met een jaren 80 synthesizer bass(is ook jaren 80 nummer)
Titel en artiest?
Ashford & Simpson - Solidquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:42 schreef fleur22 het volgende:
Ik zoek een nummer. In het refrein word er gezongen; Solid..solid as a rock.... Nummer uit de jaren 80.
(Nu heb ik natuurlijk geprobeerd om via ''Solid'' dit nummer te DL,maar dan krijg ik een rap-nummer van 'Sizzla'.
En die zoek ik niet.)
Iemand?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:33 schreef Louterman het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat bij het voorstukje van het rtl4 programma 'bouwval gezocht 'wordt gebruikt. Is er iemand die weet welke dit is?
(De zanger heet zo'n hele typische engelse stem, althans in mijn optiek.)
Pils voor de beste man!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:03 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Deze misschien:![]()
Micky Slim - Jump
http://www.discogs.com/release/901758
Madness - Our housequote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:33 schreef Louterman het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat bij het voorstukje van het rtl4 programma 'bouwval gezocht 'wordt gebruikt. Is er iemand die weet welke dit is?
(De zanger heet zo'n hele typische engelse stem, althans in mijn optiek.)
Lauren - O-Ayoquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:10 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
ik zoek een nummer van volgens mij een Nederlandse artieste.
Het refrein gaat zo: o haa iiii yooo na-na-na na-na-na o haa iii yooo
?? - Dream A Little Dream Of Me, uitvoerenden zijn er meerderequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:38 schreef mini-lellan het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=19053&type=wmv&pl=game
Het liedje van dat filmpje.
Het is iig Debonair Samir - Samir's Theme maar ik weet niet in welke remix, het zou de Skitzofrenix remix kunnen zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:57 schreef koenie84 het volgende:
Iemand bekend hoe dit nummer heet,
Het zijn 2 nummers door elkaar gemixt, de 1 is Roog, jeroenski - Your mind is twisted, maar ben op zoek naar het nummer wat eronder draait.
Sample
En Alxander, ik denk dat dit een freestyle is tijdens een concert....quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:53 schreef Alxander het volgende:
Hoe heet dit supervette nummer van The Red Hot Chili Peppers?
Deze dus
Het is inderdaad Debonair Samir - Samir's Theme (Skitzofrenix Edit)quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is iig Debonair Samir - Samir's Theme maar ik weet niet in welke remix, het zou de Skitzofrenix remix kunnen zijn
De 2e is iig G-shock - Demons (als het goed Promo remix)quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:08 schreef zwareshag het volgende:
Wie weet welke hardcore (house, niet punk) nummers dit zijn?
http://www.megaupload.com/nl/?d=2JX7G9HF
http://www.megaupload.com/nl/?d=CH18HJ2S
Rick L feat. MC K - Born Againquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:20 schreef samdeman1984 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ze volgens mij 30 april om 11.40 uur op 3fm draaiden. Kan 'm niet terugvinden bij 'gedraaid' op 3mf.nl.
Het klinkt als een indiaanse stem, met een dance/techno achtig deuntje. De tekst die ik dacht te horen: I was born as an assistant....
Wolfmother - Womanquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:47 schreef MASD het volgende:
Weet iemand welk liedje er in de xbox360 reclame van guitarhero II word gebruikt?
bvd
Ik heb geen idee, dus ik neem het zo van je aan, heb het programma nooit gezienquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:46 schreef Silaz het volgende:
pimp my ride gewoon neem ik aan.. denk dat het speciaal voor gemaakt is..
Je moest je schamenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dus ik neem het zo van je aan, heb het programma nooit gezien
You're welcomequote:
Muchos Gracias!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is iig Debonair Samir - Samir's Theme maar ik weet niet in welke remix, het zou de Skitzofrenix remix kunnen zijn
Enur ft. Natasja - Calabria 2006.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef 1337aldi het volgende:
Ik zoek een nummer die in amsterdam op koninginnedag veel gedraait werd. Het is een reggaeton achtig nummer met het bekende deuntje van drunkenmunkey-calibra erin. Het is -niet- destination unknown.
Nouja, weleens een stikje, als ik er toevallig voorbij zap, maar dus nooit het beginquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je moest je schamen.. heb even rondgezocht op diverse sites, maar kon helaas niks vinden
![]()
Het is die Skitzofrenix edit jaquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:26 schreef DennieXL het volgende:
Ik zoek het nummer wat na elke Champions League versalg op Nederland 3 wordt gedraaid bij die compilatie. Gitaarnummer met deze lyrics die ik heb onthouden:
This time, it's now or never.
Hoop dat iemand het weet
Moke - Last Chancequote:Moke speelt in de Champions League
NOS Studio Sport heeft Moke's debuutsingle Last Chance een superkans geboden. Vanaf vanavond is het nummer aan het einde van elke uitzending van de Champions League te horen onder de samenvatting met hoogtepunten van de speelronde (waarin vanavond onder meer PSV-Arsenal).
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:28 schreef DennieXL het volgende:
[..]
Enur ft. Natasja - Calabria 2006.
Die misschien?
Google kan ook wonderen doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:33 schreef DennieXL het volgende:
Dank donroyco je bent de man!
Ik had het hier op Fok! nog gelezen dat bericht maar vond het niet met search.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |