Er komt geen verrassing! Lees m´n vorige postquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:24 schreef Gstyles het volgende:
hmmm als ik verassing hoor denk ik gelijk aan HOME.. zal me niets verbazenhoe sneller HOME een feit is des te eerder zal de PS3 nog meer verkocht worden.. nogmaals ik denk HOME!
![]()
Dream on, de beta is net een paar dagen bezig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:24 schreef Gstyles het volgende:
hmmm als ik verassing hoor denk ik gelijk aan HOME.. zal me niets verbazenhoe sneller HOME een feit is des te eerder zal de PS3 nog meer verkocht worden.. nogmaals ik denk HOME!
![]()
euh ik geloof 3 weekies geleden versie 1.70quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:45 schreef -Menn0- het volgende:
Dr mag wel wat meer op komen vind ik.. De laatste europese update is nou al hoe lang geleden?!
En hier nog een ander interessant stukje: GTA’s Dan Houser on Disk Storagequote:PS3 versie van GTA IV mogelijk mooier en sneller
In de nieuwste editie van het Engelse blad PlayStation World staat, net als in vele andere gamesbladen in de wereld, een gigantische preview over Grand Theft Auto IV. In deze preview wordt ook gesproken over de verschillen tussen de PlayStation 3- en Xbox 360 versie en deze zijn erg interessant.
Het blad meldt dat Grand Theft Auto IV op de PlayStation 3, dankzij de Cell CPU en de gegarandeerd aanwezige Harddisk, beter zal lopen. Minder laadtijden, meer detail en mooiere kleuren zouden ervoor zorgen dat de PS3-versie 'met kop en schouders boven de Xbox 360-versie uitsteekt', aldus PlayStation World. Bovendien bestaat de mogelijkheid dat de exclusieve episodische downloads voor de Xbox 360 na een tijdje ook op de PlayStation 3 verschijnen.
Ook wordt er in de review gesproken over mogelijke connectivity met de PlayStation Portable. Rockstar heeft al duidelijk gemaakt dat het in de wereld van GTA IV mogelijk is om mobiele telefoons en PDA's te gebruiken om missies te starten en contacten te beheren en mogelijk wordt de PSP gebruikt als PDA in de PlayStation 3-versie, of wordt de kaart van Liberty City getoont op het scherm van de PSP. Dit is echter allemaal nog niet zeker.
Grand Theft Auto zal naar verwachting eind oktober in de rekken liggen.
Gast, er komt geen verrassing! Is gewoon verzonnen door een of andere site (ps3party.nl), het persbericht van Sony rept er verder met geen woord over.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:34 schreef SToRM81 het volgende:
Misschien dat de MotorStorm update de "verrassing" is...
Kan wel , zou het niet doen, het is namelijk een plastic stuk met o.a. de invoeropening van je discs. Maar een beetje kwasten doet wonderen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:35 schreef Rapaille het volgende:
DIe chromen strip is ook niet te verwijderen? Ik wil gewoon een strakke zwarte consolo
Uit de Van Dale:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:16 schreef G-Mart het volgende:
het persbericht van Sony rept er verder met geen woord over.
dat is vreemd, want er is ook vaak genoeg gezegd dat er geen verschil zal zijn. Verder is een verschil in games niet echt een slim plan, want dan gaat iedereen voor de mooiere versie en hebben ze die andere versie voor niks gemaaktquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:41 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
En hier nog een ander interessant stukje: GTA’s Dan Houser on Disk Storage
Alsof er zoveel mensen een 360 én een PS3 hebben. Je koopt toch gewoon de versie voor de console die je al hebt? Beetje kromme beredenering imho.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:31 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is vreemd, want er is ook vaak genoeg gezegd dat er geen verschil zal zijn. Verder is een verschil in games niet echt een slim plan, want dan gaat iedereen voor de mooiere versie en hebben ze die andere versie voor niks gemaakt
er zullen veel mensen een console kopen voor GTA, dus zo heel erg vreemd is het nietquote:Op zondag 6 mei 2007 11:41 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Alsof er zoveel mensen een 360 én een PS3 hebben. Je koopt toch gewoon de versie voor de console die je al hebt? Beetje kromme beredenering imho.
Ik denk niet dat het aantal mensen dat een 360 & een PS3 heeft zoveel impact heeft op de verkoopaantallen van GTAIV. Verder denk ik dat Rockstar meer interesse heeft in de totale verkopen, dan wat nou echt de scheiding per platform is. Hooguit dat het gevolgen heeft voor GTAIV Vice City (of wat er ook na GTAIV mag komen).quote:Op zondag 6 mei 2007 11:45 schreef kepler het volgende:
[..]
er zullen veel mensen een console kopen voor GTA, dus zo heel erg vreemd is het nietEn het zal j ook nog verrassen hoeveel mensen een PS3 en 360 hebben
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:28 schreef G-Mart het volgende:
Overigens las ik onlangs een artikel dat Dan Houser zich tijdens de development van San Andreas al mateloos irriteerde aan de beperkte ruimte op DVD´s, dus dat z´n team daar nog steeds last van hebt op next gen spelsystemen zal hem niet echt blijer maken denk ik zo.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:41 schreef SToRM81 het volgende:
En hier nog een ander interessant stukje: GTA’s Dan Houser on Disk Storage
ow er zal zeker een verschil zijn, maar dit zal minimaal zijn zoals met veel multiplatform-gamesquote:Op zondag 6 mei 2007 12:28 schreef SToRM81 het volgende:
Het komt uit een PS blad dus misschien moeten we het met een korreltje zout nemen, maar een ander blad zei ook al iets over de verschillen...In de tijd van de Xbox en PS2 was de Xbox versie van een spel vaak net een tikkeltje mooier. En de Xbox versie was vaak nog goedkoper ook
Lukt dat bij jou op de PS3, bij mij lukte het 2 weken terug niet namelijk...quote:Op zondag 6 mei 2007 10:38 schreef SnakeNL het volgende:
zit nu vooral Pro Evo 6 te doen
Online met vriende is ook wel leuk
Ja werkt goed ik heb draadloos en werkt perfect alleen 1x uitgevallenquote:Op zondag 6 mei 2007 14:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Lukt dat bij jou op de PS3, bij mij lukte het 2 weken terug niet namelijk...
die games heb ik ook dus qua smaak zit je wel goed.. alleen die club...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kon het niet laten en vandaag toch weer Motorstorm gehaald, nadat ik het omgeruild had voor Resistance FOM nu weer gehaald. In bezit van beide dus. Motorstorm is gewoon te vet, zowel online als offline.
* MisterJ.Lo gaat weer verder spelen *verslaafd aan de PS3*
Anyway wie me wilt toevoegen Achillias op psn.
Waarschijnlijk het laatste. Want op de PC en 360 lopen hun games vaak ook niet lekker en aangezien er voor de PS3 nog meer moeite moet worden gedaan zal dat wel iets te veel gevraagd zijn voor de mensen van Ubisoft.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:23 schreef CecilBDemented het volgende:
ligt het aan mij of hebben meer mensen het vermoeden dat ubisoft doekoes krijgt van m$ om de ps3 af te zeiken?
of kunnen ze gewoon niet programeren bij ubisoft?
Het laatste. De Cell CPU is gewoon een BITCH om voor te ontwikkelen. De 360 is blijkbaar veel toegankelijker en gebruiksvriendelijker om voor te ontwikkelen, dankzij DirectX.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:23 schreef CecilBDemented het volgende:
ligt het aan mij of hebben meer mensen het vermoeden dat ubisoft doekoes krijgt van m$ om de ps3 af te zeiken?
Veel mensen hemelen Ubisoft op omdat ze in eerste instantie denken aan hun goede games als Splinter Cell en Prince of Persia (okay, de Wii versie is afgeraffeld maar dat terzijde), maar vergeten daarnaast ook games als CSI, 187 Ride or Die, Ninja Turtles, Red Steel, Open Season, Far Cry Wii, Cold Fear, Dogz, Catz, Horsez, Bomberman Hardball, Import Tuner Challenge, AND 1 Streetball, Dukes of Hazzard etc etc.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:23 schreef CecilBDemented het volgende:
Het lukte mij niet echt om een nieuwe 'verbinding account' te maken...quote:Op zondag 6 mei 2007 15:33 schreef SnakeNL het volgende:
[..]
Ja werkt goed ik heb draadloos en werkt perfect alleen 1x uitgevallen
dan verkoop je rfom aan mij voor een lief prijsjequote:Op zondag 6 mei 2007 22:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Het lukte mij niet echt om een nieuwe 'verbinding account' te maken...
Ik heb trouwens 3 dagen terug Call Of Duty 3 en Virtua Tennis 3 gekregen, tering wat een vette spellen. Ik had al R:FoM en NBA street, maar daar was ik snel op uitgekeken(vooral R:FoM). Maar nu begin ik ook heel verslaafd te raken aan de PS3
![]()
Ja maar toch zie ik liever dat Polyphony Digital gewoon lekker de tijd neemt en GT 5 helemaal vanaf het begin opnieuw opbouwd. En ja dan maar een release van eind 2008, want PD kennende is dat opzich helemaal niet zo gekquote:Op maandag 7 mei 2007 01:01 schreef devv05 het volgende:
Looking very sweet. Even publiek + omgeving fixen en ik ben helemaal klaar voor GT5! Jammer dat het nog zooo lang duurt
Die is duurquote:Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef RAM_ het volgende:
w00t vandaag deze tv besteld! http://www.mediagigant.nl(...)B24A8FA0B2FE1EA.html
dat word fijn gamen
Echt een hele mooie tvquote:Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef RAM_ het volgende:
w00t vandaag deze tv besteld! http://www.mediagigant.nl(...)B24A8FA0B2FE1EA.html
dat word fijn gamen
neequote:
Stuk of 20 of 50, weet het niet meer zeker. Misschien ook minder hoor.quote:
Ik heb hem al verkocht voor 40 euro...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
dan verkoop je rfom aan mij voor een lief prijsje
Gewoon terug naar de winkel, jou PS3 is niet in orde.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:10 schreef SnakeNL het volgende:
Net weer sony gebeld over het lawaai dat ie na 5 min aanspringt en hun zeggen nu dat het normaal is dat de PS3 na 8 minuutjes al aanspringt om te koelen![]()
Zovaak gedaan met andere producten. Als is iets niet werkt, dan moet het terug. Simpeler kan het niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef SnakeNL het volgende:
nemen ze dat ding dan wel terug als je zegt dat hij teveel lawaai maakt.
Lijkt mij een slap excuus maar ik heb het wel dus.
20. 10 normale en 10 drift varianten.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:50 schreef rakotto het volgende:
[..]
Stuk of 20 of 50, weet het niet meer zeker. Misschien ook minder hoor.
Als je Oblivion als een RPG ziet is ie zeer aan te raden.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef Jajong het volgende:
Wsl. deze week eentje aanschaffen. Zijn er al RPG's die 't aanschaffen waard zijn?
God of War 2. Motorstorm is ook erg vet (ik heb beiden), maar denk dat je je langer vermaakt met God of War 2quote:Op maandag 7 mei 2007 18:30 schreef RAM_ het volgende:
ik wil deze week een nieuwe game kopen welke zal ik halen Motorstorm of god of war 2? beide erg cool..GOW vond ik erg cool dus lastig
Whehequote:Op maandag 7 mei 2007 19:45 schreef RedemptioN het volgende:
denk opzich dat GOW2 eerder in prijs zal dalen doordat de ps3 er nu dus is...
PS3= deels PS2 if you know what i mean.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:31 schreef Jajong het volgende:
GOW2 = PS2
Voor de games hoef je nog geen PS3 te halen. Heavenly Sword en Lair schijnen wel goed te worden eind dit jaar, verder blijft het vrij stil tot 2008 ben ik bang.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef Jajong het volgende:
Wsl. deze week eentje aanschaffen. Zijn er al RPG's die 't aanschaffen waard zijn?
Volgens de TGS trailer wel ja, maar dat lijkt me gewoon erg stug.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:58 schreef RAM_ het volgende:
Kwam MGS dit jaar niet?
Hey Cyb je vergeet nog twee toppers die naar alle waarschijnlijkheid deze herfst uitkomen: GTA IV en KILLZONEquote:Op maandag 7 mei 2007 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Lair komt in juli uit, maar het spel heeft nog wel werk nodig. Heavenly Sword verschijnt naar alle waarschijnlijkheid met de herfst.
Volgende maand verschijnt Singstar, met de herfst The Eye of Judgement, Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction. In het vierde kwartaal dan nog Uncharted: Drake's Fortune en ja verder weet ik niet wat er nog zoal gaat verschijnen.
De line-up van de Xbox 360 vind ik in ieder geval al een stuk beter als je het mij vraagt.
Bij sommige games kan je dan alleen gebruik maken van de US servers, voor multiplayer dan natuurlijk...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:58 schreef the_undertaker het volgende:
Zit te denken om mijn games via internet in de US te kopen. Ik weet dat de games regiovrij zijn, maar zijn er verder (taal handeiding etc daargelaten) nog belangrijke verschillen? Of maakt het gewoon echt niet uit.
Thanks!quote:
"De centrale topics gaan tijdelijk dicht, tot dat de users gewend zijn aan het feit dat wij vinden dat er meer losse topics moeten komen..." (okay, zo werd het niet letterlijk gezegd, dit is mijn interpretatie..)quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:41 schreef rakotto het volgende:
weer open? wat is er gebeurd? =o
Ja eindelijk issie weer openquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:29 schreef SocialDisorder het volgende:
mijn dag is nu al weer goed. weekend voor de deur, PS3 SC open, nu nog firmware 2.0 confirmation en het weekend kan niet meer stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |