Gewoon terug naar de winkel, jou PS3 is niet in orde.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:10 schreef SnakeNL het volgende:
Net weer sony gebeld over het lawaai dat ie na 5 min aanspringt en hun zeggen nu dat het normaal is dat de PS3 na 8 minuutjes al aanspringt om te koelen![]()
Zovaak gedaan met andere producten. Als is iets niet werkt, dan moet het terug. Simpeler kan het niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef SnakeNL het volgende:
nemen ze dat ding dan wel terug als je zegt dat hij teveel lawaai maakt.
Lijkt mij een slap excuus maar ik heb het wel dus.
20. 10 normale en 10 drift varianten.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:50 schreef rakotto het volgende:
[..]
Stuk of 20 of 50, weet het niet meer zeker. Misschien ook minder hoor.
Als je Oblivion als een RPG ziet is ie zeer aan te raden.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef Jajong het volgende:
Wsl. deze week eentje aanschaffen. Zijn er al RPG's die 't aanschaffen waard zijn?
God of War 2. Motorstorm is ook erg vet (ik heb beiden), maar denk dat je je langer vermaakt met God of War 2quote:Op maandag 7 mei 2007 18:30 schreef RAM_ het volgende:
ik wil deze week een nieuwe game kopen welke zal ik halen Motorstorm of god of war 2? beide erg cool..GOW vond ik erg cool dus lastig
Whehequote:Op maandag 7 mei 2007 19:45 schreef RedemptioN het volgende:
denk opzich dat GOW2 eerder in prijs zal dalen doordat de ps3 er nu dus is...
PS3= deels PS2 if you know what i mean.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:31 schreef Jajong het volgende:
GOW2 = PS2
Voor de games hoef je nog geen PS3 te halen. Heavenly Sword en Lair schijnen wel goed te worden eind dit jaar, verder blijft het vrij stil tot 2008 ben ik bang.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:47 schreef Jajong het volgende:
Wsl. deze week eentje aanschaffen. Zijn er al RPG's die 't aanschaffen waard zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |