quote:
ik vind alleen die fighters look van je grappigquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is een nul-argumentatie. Mijn fobo heeft niets te maken met jouw verwijt naar een ander dat die geen fobo heeft terwijl je er zelf geen hebt.
![]()
Kom eens met een goede reden...quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Als we toch bezig zijn met vragen stellen wil ik er ook graag eentje stellen:
''Waarom ben jij nog niet gebanned?''
Mvg.
Kopieermachine
Goedenmorgen beste Snakey,quote:
ik ben geen kloon van iemand, maar ik was ikhebeenvraagje en heb dit al een aantal keer gezegd. Waarom denken jullie altijd dat wanneer iemand wat langer blijft dat het gelijk een kloon is, kan er niet iemand nieuw een fokuser worden?quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:24 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Goedenmorgen beste Snakey,
Mijn reden die ik opgeef is: Kloon.
Verder is er nog wel een positief puntje aan deze meneer, hij opent geen irritante topics dat hij zichzelf voor kloon van murp uitmaakt. Dat vind ik opzich wel plezant aan deze user.
Maar desnietaltemin moet hij toch door de shredder.![]()
Mvg,
Kopieermachine
Z'n tong is te kort.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:56 schreef Straatneger het volgende:
En KM, ik vind het prachtig hoe jij je inlikt bij de mods maar in andere topics de grote randdebiel uithangt.
Je bedoeld op de meet?quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Te link, jij pikt gelijk ale lekkere wijven in de kroe in.
Truequote:Op zaterdag 28 april 2007 10:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Te link, jij pikt gelijk ale lekkere wijven in de kroe in.
Je moet dat gewoon niet in je mailtje zetten,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar nu weten ze het hé
Ja... echt!
Dat is precies de intentie die we niet nodig hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Was ik maar mod dan was onzin echt tof heej
Oh dan was onzin echt stom zegquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is precies de intentie die we niet nodig hebben.![]()
Wereldverbeteraars.![]()
Nee, nog erger. Een Loller Admin.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:25 schreef Baklap het volgende:
Lollerator?
Moet je na gaan wat wij moeten doen als we een topic van danny op slot willen gooienquote:Op donderdag 26 april 2007 21:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jaa maar dat mogen jullie als jullie haar hebben gebeft
Zijn haar knippen met een nagelschaartje, en daarna poetsen totdat ie glimt?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet je na gaan wat wij moeten doen als we een topic van danny op slot willen gooien![]()
Kop dicht zak hooi, je bent nu zelfs mij aan het irriteren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:52 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ik ben het nu zat, hou eens op met die kut uitspraken tegen mij heel de tijd
hahahahahahaha, jij bent zwart gagagagaquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:52 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ik ben het nu zat, hou eens op met die kut uitspraken tegen mij heel de tijd
quote:Op zondag 29 april 2007 02:54 schreef remlof het volgende:
Onder andere omdat dat tot communicatieproblemen zou leiden:')
ow jij komt op geenstijlquote:Op zondag 29 april 2007 09:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Omdat ie geen 18 is en geen abn kan. En volgens mij voldoet hij op die foto aan al 3 dingen van het irritatie-enquete-lijstje van Geenstijl.
ik kan het ruikenquote:Op zondag 29 april 2007 09:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik bedoelde: waar staat het dat ik op Geenstijl kom?
quote:Op zondag 29 april 2007 11:45 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Omdat dan alle topiques met mindere kwaliteit dan de Maikuuul-boh-gek-ik-heb-sjus-een-brommerongeluk-gehad-en-nu-maak-ik-even-een-lollerpaint topiques gesloten zouden worden en er derhalve niets meer overblijft van ONZ.
Jij kan het ook niet worden want je kan niet eens tellenquote:Op zondag 29 april 2007 09:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Omdat ie geen 18 is en geen abn kan. En volgens mij voldoet hij op die foto aan al 3 dingen van het irritatie-enquete-lijstje van Geenstijl.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |