Hey je bent mank én maakt typefouten!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef Lucille het volgende:
do bears shit is the woods?
Zo danquote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef Baklap het volgende:
[..]
Hey je bent mank én maakt typefouten!
Dit dusquote:
Een FA heeft hier al gepost dus een slotje kan niet meer.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:31 schreef Jekoos het volgende:
slotje?
racistquote:Op donderdag 26 april 2007 21:34 schreef FiXeR999 het volgende:
Als jij stopt met zo zwart te zijn word maikuuul mod, deal?
Topics van yvonne gaan ook wel eens op slot hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Een FA heeft hier al gepost dus een slotje kan niet meer.
Jaa maar dat mogen jullie als jullie haar hebben gebeftquote:Op donderdag 26 april 2007 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Topics van yvonne gaan ook wel eens op slot hoor![]()
FTW11 is FA?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Een FA heeft hier al gepost dus een slotje kan niet meer.
iets wat jij nooit wordquote:
Euh je bent vandaag aangemeld misschien dat je ze daarom niet kent. Misschien zijn al je o zo bekende moderators ook wel weggefilterd bij het beleidsconflict met Danny...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:24 schreef Straatneger het volgende:
of admin? of op zijn minst user van de week?
Waarom zijn het altijd die users die niemand kent?
je weet niks kutuserquote:Op donderdag 26 april 2007 23:24 schreef Aitan het volgende:
[..]
Euh je bent vandaag aangemeld misschien dat je ze daarom niet kent. Misschien zijn al je o zo bekende moderators ook wel weggefilterd bij het beleidsconflict met Danny...
kan je die tijgerboy ff een standje gevenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:22 schreef Maikuuul het volgende:
Kan ik dan ook kankergeil topic titeltjes aanpassen als ik mod ben ?
Jong zeg gare
Ik weet dat je een idioot bent zie voor onderbouwing al je eigen posts..quote:
ach man, je hebt niet eens een fotoboekquote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef Aitan het volgende:
[..]
Ik weet dat je een idioot bent zie voor onderbouwing al je eigen posts..
Relevantie?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:29 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ach man, je hebt niet eens een fotoboek
Hoe ?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:31 schreef klipper het volgende:
Probeer je het nu over deze boeg maikuul?
Zo word je nooit mod.
Niet dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe ?
Denk je dat dat mijn kloon is ofwat ?
En laatst dachten ze nog dat Viswijfje mijn kloon was
je maakt me boosquote:Op donderdag 26 april 2007 23:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe ?
Denk je dat dat mijn kloon is ofwat ?
En laatst dachten ze nog dat Viswijfje mijn kloon was
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:29 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ach man, je hebt niet eens een fotoboek
de fotos in jouw foboquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
jij ook (gelukkig) niet. So what's your point?
Ik ben het nu zat, hou eens op met die kut uitspraken tegen mij heel de tijdquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:25 schreef -SL- het volgende:
Kan die straatneger niet ff met zijn kaak op de stoeprand gezet worden, zodat iemand (ik ofzo) hem een flinke trap op zijn achterhoofd kan verkopen?
Graag in een land hier heeeeeeeeeeel ver vandaan zonder internetquote:Op donderdag 26 april 2007 23:39 schreef Originele_Naam het volgende:
Maikuuul voor president
In nederlandquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
Graag in een land hier heeeeeeeeeeel ver vandaan zonder internet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |