abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48747516
JUSTIN NOZUKA

quote:
De in New York geboren singersongwriter Justin Nozuka groeide op in Toronto samen zes andere broers en zussen. Justins vader is Japans van origine wat meteen zijn achternaam verklaart.

Op twaalfjarige leeftijd komt Justin voor het eerst in contact met het songschrijven, mede beïnvloed door zijn twee jaar oudere broer George. Op veertienjarige leeftijd begint hij met het schrijven van eigen songs. Een aantal songs op het debuutalbum 'Holly' dateren van toen Justin slechts vijftien jaar oud was!

Naast de rhythm & blues liet Justin Nozuka zich in hoofdzaak inspireren door artiesten als Lauryn Hill en Marvin Gaye en hij wordt nu al beschouwd als dé opvolger van o.a. Ben Harper en Damien Rice. De plaat werd genoemd naar Justins moeder voor wie hij een immens respect heeft.

Titel album: 'Holly'. Releasedatum: 7 mei.
Officiële website
MySpace

Hoorde z'n eerste single After Tonight deze week op 3FM, en heb 'm nu ook hier liggen. Wat een lekker nummer. Inderdaad een beetje in de lijn van Damien Rice, Jason Mraz etc. Binnenkort maar eens het album beluisteren. Hier gaan we vast nog meer van horen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Klingon op 26-04-2007 18:57:26 ]
  donderdag 26 april 2007 @ 19:00:27 #2
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_48747755
Klinkt geweldig, inderdaad maar is even zijn albumpje 'halen' als het uit is
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_49247115
Had het album besteld, aangezien ik in een cdwinkel sta, album ff opgezet in de winkel... Had ik beter niet kunnen doen want de eerste beste die binnen loopt vraag aan me wie is dit.. Dus ik laat cd'tje zien en kan hem inpakken voor hem haha... Vandaag dus maar weer in bestelling gezet.. en dan meteen kopen ipv eerst luisteren onder werktijd ;-)

Vind het echt helemaal te gek klinken!!
pi_49531056
Wat een heerlijk cd'tje is het... Hoop dat 'ie snel naar NL komt..
pi_49534342
Bij ...'Damien Rice'... raakte ik geinteresseerd, luister nu op zn myspace. Lekker rustig nummer dat After Tonight, maar ik zie op dit moment bij dat nummer de overeenkomst met Damien nog niet.
pi_49541161
tuhvup
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:40:46 #7
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_49545704
Ik hoorde z'n single op 3fm, meteen ff opgezocht wat 't was en gekeken of er al een topic was. Ja dus. Mooie muziek! Leuke stem ook
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:29:20 #8
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_50118338
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 08:56 schreef koenimex het volgende:
Bij ...'Damien Rice'... raakte ik geinteresseerd, luister nu op zn myspace. Lekker rustig nummer dat After Tonight, maar ik zie op dit moment bij dat nummer de overeenkomst met Damien nog niet.
Had ik ook die tweede single is geweldig. "Mr. Therapy Man"

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr_Booze op 05-06-2007 09:35:17 ]
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_50120665
Klinkt idd erg fijn!
Reviewmateriaal is aangevraagd van deze jongeman...

Het schijnt trouwens dat hij in Amsterdam was begin dit jaar en op straat heeft staan spelen...
pi_50150180
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef Numbie het volgende:

Het schijnt trouwens dat hij in Amsterdam was begin dit jaar en op straat heeft staan spelen...
wtf.. dat soort berichten wil ik niet horen haha...
Die "hidden track" is ook echt geweldig..
pi_50343512
En meneer komt naar Nederland

Over 2 weekjes (de 27e) staat 'ie in kleine zaal Paradiso en kaartverkoop is al begonnen...

Heb d'r nu al zin in
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:10:22 #12
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_50904884
Ik heb het album nu leuk album vooral Be Back Soon en Criminal.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_50905114
Hm, ga het niet redden vanavond... Wel jammer, had'm wel willen zien spelen.
pi_50934075
Het was echt ongeloofelijk tof!
Uitverkocht, maar was ook in de kleine zaal

maar echt... wat een performer... Als je ze zag spelen zat er echt 1 en al muziek in die gasten..
Prachtig.. Hopelijk komen ze in augustus alweer terug naar NL.. Anders wordt het volgend jaar pas weer.. Hoe dan ook.. volgende x ga ik er zeker weer heen
pi_52183159
Nou ik heb em ook ontdekt hoor Zag Criminal afgelopen weekend op mtv brand new, en hoorde diezelfde dag (nouja 's nachts) After Tonight op de radio en dat bleek ook van hem te zijn. Heb even wat gedownload, klinkt wel goed. Binnenkort het album maar even checken.

Zn broer is George Nozuka, die zingt ook, maar dan meer r&b geloof ik. En een ander broertje Philip, acteert.
know'm sayin?
word? word.
pi_52184341
Ja die George is niet echt mijn ding...

maar Justin...
draai cd'tje nog steeds bijna dagelijks
pi_52193064
hmm hoorde laatst ook wat online van m. Heb helaas moeten missen in Paradiso. Hoe zit dat met wederom optreden in augustus?

offtopic: Mat Kearney en Matt Nathanson zijn ook zeer de moeite. Draai laatste tijd ook veel. Kearney heeft overigens wel wat meer pop over zich heen met vleugje r&b alhoewel ik dat normaal vreselijk vind.
pi_53431708
24.nov.2007 20:00
Tivoli De Helling, Utrecht
25.nov.2007 20:00
Paard Van Troje Den Haag, Holland
26.nov.2007 20:00
Rotown Rotterdam, Holland
27.nov.2007 20:00
Melkweg Amsterdam, Holland

pi_53706190
*vraagt zich af waarom ze nog niet in dit topic gepost had*

Heb 'm afgelopen week in Hamburg gezien, echt HELEMAAL super! Wat een soul-ige stem voor zo'n jong mannetje nog! Ga zeker proberen nog 1 van die Nederlandse data mee te pakken!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:25:15 #20
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54256277
After Tonight
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_54867389
Schopje.

Gisteravond was echt erg goed. Hij tourt voortaan met een extra gitarist die de hele avond elektrische gitaar speelt en af en toe wat erbij speelt op een keyboard. Aangezien Justin zelf grotendeels akoestische gitaar speelt zorgde dat wel voor wat extra pit.
Gaf een toegift met 2 nieuwe nr's. De eerste ben ik de naam even van kwijt, de 2e heette Why. Eindigde zijn eigenlijke set met een erg rockende versie van Criminal. Tussendoor nog een cover van Ain't No Sunshine en 1 nr volledig zonder versterking... Had nog wel een minuutje nodig om het extreem luidruchtige en pratende Rotown publiek stil te krijgen, maar het lukte. Wat een stem heeft die jongen zeg.

Vanavond weer!
pi_54880762
Ik gok dat je met dat andere nieuwe nummer Lullaby bedoeld of anders Letter to my love..
Tivoli was ook erg goede show alleen jammer dat bij het nummer wat 'ie dus helemaal onversterkt deed niet iedereen stil kon zijn daar wat dat betreft was paar maanden terug in Paradiso het publiek stuk beter.. Nieuwe gitarist erbij vond ik wel
pi_54955254
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef Gosjke het volgende:
*vraagt zich af waarom ze nog niet in dit topic gepost had*
Same here.

video's van zn optreden in RoTown staan op mn youtube: www.youtube.com/jilljoanna
Van hamburg staan er ook nog 4 filmpjes op, een paar pagina's verder.
  maandag 4 mei 2009 @ 11:53:30 #24
158452 IQM
I am the one
pi_68650252
Een tijdje terug pas ontdekt. Mooi album!

Dit topic verdient dus een schop.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_70925005
..zou ik nog wel eens live willen zien ook...
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')