Officiële websitequote:De in New York geboren singersongwriter Justin Nozuka groeide op in Toronto samen zes andere broers en zussen. Justins vader is Japans van origine wat meteen zijn achternaam verklaart.
Op twaalfjarige leeftijd komt Justin voor het eerst in contact met het songschrijven, mede beïnvloed door zijn twee jaar oudere broer George. Op veertienjarige leeftijd begint hij met het schrijven van eigen songs. Een aantal songs op het debuutalbum 'Holly' dateren van toen Justin slechts vijftien jaar oud was!
Naast de rhythm & blues liet Justin Nozuka zich in hoofdzaak inspireren door artiesten als Lauryn Hill en Marvin Gaye en hij wordt nu al beschouwd als dé opvolger van o.a. Ben Harper en Damien Rice. De plaat werd genoemd naar Justins moeder voor wie hij een immens respect heeft.
Titel album: 'Holly'. Releasedatum: 7 mei.
Had ik ook die tweede single is geweldig. "Mr. Therapy Man"quote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:56 schreef koenimex het volgende:
Bij ...'Damien Rice'... raakte ik geinteresseerd, luister nu op zn myspace. Lekker rustig nummer dat After Tonight, maar ik zie op dit moment bij dat nummer de overeenkomst met Damien nog niet.
wtf.. dat soort berichten wil ik niet horen haha...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef Numbie het volgende:
Het schijnt trouwens dat hij in Amsterdam was begin dit jaar en op straat heeft staan spelen...
Same here.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef Gosjke het volgende:
*vraagt zich af waarom ze nog niet in dit topic gepost had*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |