Net als ik dit zeg begint het te regenenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:10 schreef TommyGun het volgende:
Wat is dit nou weer? Buien kwam over, maar niks gevallen
Geldrop, Eindhoven
Van Helmond naar Eindhoven gereden en we hebben 4 keer de ruitenwisser op en neer moeten laten gaan! 4 keer!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:10 schreef TommyGun het volgende:
Wat is dit nou weer? Buien kwam over, maar niks gevallen
Geldrop, Eindhoven
Mja hier is net een beetje gevallen, te weinig om te merken eigenlijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:56 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Van Helmond naar Eindhoven gereden en we hebben 4 keer de ruitenwisser op en neer moeten laten gaan! 4 keer!
al sinds 3 uur jullie tijd vanochtend.quote:Op maandag 7 mei 2007 07:04 schreef highway101 het volgende:
Wat regen en de site van de knmi ligt er al uit
300mm volgens het knmiquote:
Dat is wel jammer jaquote:Op maandag 7 mei 2007 10:39 schreef daanski82 het volgende:
Het regent, het regent,
De pannen worden nat.
eindelijk de lucht word gezuiverd van alle pollen en stof
alleen jammer dat het niet gepaard gaat met donderslag :-s
je kunt niet alles hebben hequote:Op maandag 7 mei 2007 10:39 schreef daanski82 het volgende:
Het regent, het regent,
De pannen worden nat.
eindelijk de lucht word gezuiverd van alle pollen en stof
alleen jammer dat het niet gepaard gaat met donderslag :-s
Wisten ze nog hoe ze moesten wissen?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:56 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Van Helmond naar Eindhoven gereden en we hebben 4 keer de ruitenwisser op en neer moeten laten gaan! 4 keer!
Nee, Wij zaten achter het stuur (en daarlangs) Naar links , naar rechts en stoppen maar. En toen nog 3 keer met best wel lange tussenpoze. Wij waren al blij dat we de auto gewassen haddn want anders hadden ze mss wel vast gezeten. Hadden we het met de hand moeten doenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wisten ze nog hoe ze moesten wissen?
Hier dansen de bloemetjes.quote:
Lekker geurtje he? Al ver voor dat er regen gaat vallen hangt er al een bepaalde geur in de lucht. Ik weet ook niet precies wat het is en waar het vandaan komt...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef daanski82 het volgende:
ik rook die regen geur vannacht al toen de 1e druppels viel.
wat ruiken we nou eigenlijk is dat de regen of de atmosfeer ?
Dat is een goeie vraagquote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef daanski82 het volgende:
ik rook die regen geur vannacht al toen de 1e druppels viel.
wat ruiken we nou eigenlijk is dat de regen of de atmosfeer ?
hier kan ik inmiddels eerst voelen dat er regen aankomt, dan komt ook de geur vaak en dan de regen.. binnen een uur is alles gedaan en regent het.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:43 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Lekker geurtje he? Al ver voor dat er regen gaat vallen hangt er al een bepaalde geur in de lucht. Ik weet ook niet precies wat het is en waar het vandaan komt...
Er is een 60% kans dat we dit weer houden volgende week en 40% kans dat we warmere oostenwind krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef Troel het volgende:
Hoever van te voren kun je eigen het weer enigszins reeel voorspellen?
Ik ga volgende week woensdag (en zaterdag) trouwen en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de weersomstandigheden. Vanaf wanneer kan ik die verwachten en wat zijn de meest betrouwbare plekken waar ik dat kan vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |