Jajaja, pimp maar met je regen en onweer daar!quote:Op zondag 29 april 2007 02:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, die regen die ik iedere keer in de voorspellingen zie is een dag later weer weg
Idd hier in Eindhoven ook! In tegenstelling tot de afgelopen week zit ik alweer vanaf een uur of 7 binnen. Heb de hele week buitengezeten tot ong. 11 uur of later!quote:Op zondag 29 april 2007 19:15 schreef 61neorej het volgende:
Het waait wel goed hard vandaag zeg.![]()
Uit de zon is het daardoor niet eens echt lekker buiten zitten meer nu.
Nee, het is hier volgens mij inmiddels ook droog seizoen geworden, al drie dagen geen regen meer.quote:Op zondag 29 april 2007 14:52 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Jajaja, pimp maar met je regen en onweer daar!![]()
Klopt, flinke buiencomplexen trokken over het land, o.a. Parijs kreeg nog een mooie lichtshow.quote:Op maandag 30 april 2007 11:41 schreef i2Them2 het volgende:
Gister is het toch nog aardig ontploft in het noorden van Frankrijk. Stonden toch wel wat leuke fototjes op ww van oa een mooie shelf.
Idd. En al de dagen ervoor wel iedere dag een nieuw dagrecord en daar hoor(de) je niks over. Was hier in de polder, bij de jaarlijkse autocross, behoorlijk fris. Vooral door die wind. Wel een lekker fel zonnetje.quote:Op maandag 30 april 2007 13:04 schreef Party_P het volgende:
Jaja, warmste konininingedag ooit. Tis maar 17 graden
Gister met dat heerlijke weer naar de dierentuin in Münster geweestquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:58 schreef IkWilbert het volgende:
Wat een heerlijke dag gisteren, volop genoten van het heerlijke weer en er een mooie rode kop aan overgehouden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |