Ah. Je moet dus leren, je hebt heul geen vakantie.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:44 schreef Chowi het volgende:
Ik heb eigenlijk nog examens 21 mei. Maar daar gaat het niet om.
Ik had een 9,1.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef Chowi het volgende:
Ja, weet ik. Ik mag een 4 halen voor economie..
We houden ons gesprek expres even hierbuiten. Niet echt interessant voor jullie namelijk. Zo zijn wij.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef JDude het volgende:
Kan iemand Dago en Tiek even roepen. We zitten hier.
Nee. Eigenlijk niet zo heel erg. Ik ga twee examens in met een 9. De rest is of een 7 of een 8. Daarbij kan ik het me nóg permitteren als ik uiteindelijk voor 2 vakken onvoldoende sta (met de examens erbij opgerekend), want één ervan kan ik wegstrepen en de andere herkansen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah. Je moet dus leren, je hebt heul geen vakantie.
Mooi..
Dat klinkt geil.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:49 schreef Chowi het volgende:
Ik zit, feitelijk, best wel geramd.
Ik vroeg me al af of het niet een te gewaagde uitspraak was voor in BeF.quote:
Hey, we gingen nog een joint roken. In maart ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:50 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg een terrasje.
Ik ben wel vaker te laat op afsprakenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, we gingen nog een joint roken. In maart ofzo.
Nou ja, in dit geval zijn we beiden te laat. Maar jíj durft gewoon niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker te laat op afspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |