Zeker.. dat mag ook wel.. 2 dagen in het jaar.. Feyenoord uit en de bekerfinalequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
6 mei vind je het weer prachtig![]()
Nopequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb zelf geen problemen met Rotterdam. Maar ik vind Feyenoord wel helemaal niksquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zadkine, Albeda, Inhollandquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef jna het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten![]()
terwijl k er zelf ook studeer![]()
De haat zit diepquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb ook jaren in R'dam gestudeerd, maar vertikte het om er te wonen. Iedere dag 3 uurtjes met het openbaar vervoer was het zeker waard.
Ik ga er binnenkort aan het werk. Vast.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb ook jaren in R'dam gestudeerd, maar vertikte het om er te wonen. Iedere dag 3 uurtjes met het openbaar vervoer was het zeker waard.
Valt wel mee hoor, ik woonde en werkte bijna om de hoek van het Feyenoord stadion. Ze hebben wel een hele mooie pathe daar trouwens.quote:
Ja die is wel chillquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik woonde en werkte bijna om de hoek van het Feyenoord stadion. Ze hebben wel een hele mooie pathe daar trouwens.
Kan je wel zo'n smilie gaan posten..quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou Barça B speelt niet echt op het hoogste niveau he![]()
HAHAHA.. Dit is toch echt ff om te lachen of niet!quote:Boete voor Kluivert
vrijdag 27 april 2007 om 13:38
EINDHOVEN (ANP) - PSV heeft spits Patrick Kluivert beboet voor enkele uitspraken in de media. De aanvaller noemde afgelopen week het wisselbeleid van trainer Ronald Koeman ,,gênant''.
Aanvankelijk speelde Koeman met de gedachte om Kluivert uit de selectie te zetten, maar zag daar uiteindelijk vanaf. Koeman: ,,Het eerste belang is het belang van de club en niet dat van een speler of een trainer. Maar het is natuurlijk wel één van de teleurstellingen waar je als coach mee te maken krijgt.
Dat je zulke dingen niet hoort van de man zelf, maar ze in de krant moet lezen. Zeker van iemand voor wie ik in het begin van dit seizoen mijn nek heb uitgestoken om hem te halen.''
In welke buurt als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort aan het werk. Vast..
oh ja... heel broederlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen allemaal broederlijk kijken naar
Clubvoetbal insite
Ajax, Feyenoord en PSV bieden de voetbalfan een kijkje in de eigen keuken: clubpersoonlijkheden, historie en unieke beelden wakkeren het clubgevoel verder aan. Maar ook actuele inzichten in het slot van de competitie en de aankomende play-offs.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |